![]() |
Sv: Småspist til frokost?
Den er kjempegod.......:sikle: skal lage den til frokost imorgen..nammis....
|
kan jeg ta den når jeg skal begynne på ketolyse? tenker på cc?
|
Sitat:
|
Sitat:
:lol: |
NAM dette var en SKIKKELIG GOD FROKOST!! TAKK skarru ha MHM! Dette kommer til å bli en slager her i huset, namnamnamnam!
|
Nå har jeg prøvd frokostpannekaken din, og den var veldig god. Hilsen en kresen dame:rolleyes:
Eneste er at jeg kommer til å steke den i lappestørrelse neste gang. :) Takk for god frokostpannekake! |
Åh, denne skal jeg prøve.
Kan man bruke splenda som søtning? Noen som har prøvd? Og hva har dere på denne gastrnomiske godsaken? Er det best med bær, eller hva med lavkalori syltetøy? |
Splenda funker fint!
Lenge siden jeg har laget den, men jeg pleide å lage den uten søtning, og ha brie på og brette den sammen og la osten smelte :sikle: |
Hei ! Jeg lurte pååå hva er alle de rare greiene?? eneste jeg viste hva var i oppskriften var egg (A) Så jeg tenkte jeg kanskje kunne bare lage det med egg, ost å skinke heller?? funker d??
|
Sitat:
Men, altså, du vet vel hva cottage cheese er? Det får du kjøpt i alle butikker. Men det funker også med seterrømme/creme fraiche. Rapsolje er stort sett også å få kjøpt i de fleste dagligvarehandler; det er en smaksnøytral olje, men du kan bytte det ut med smelta smør, havregryn er vel heller ikke en så veldig eksotisk matvare, vaniljeessens får man kjøpt i de fleste dagligvarehandler, samme med kanel, søtstoff skulle også være tilgjengelig i de fleste dagligvarehandler; både natreen og splenda. |
Sitat:
Kan man bruke små havregryn i steden? Lettkokte, ser at alle oppskrifter er med store havregryn. Spør sikker superteit, men er ny på dette. Vaniljeessens, hvor får jeg kjøpt det? Og vet ingen ting om søtningstoffer heller, untatt fruktose, får jeg kjøpt Natreen i butikk? Sikkert ikke det siste dumme spørsmålet fra denne kanten, men det er nå engang sånn jeg lærer også da :o |
Sitat:
Ha en flott mandag |
Jeg lagde denne på mandag, desverre falt det ikke helt i smak :( Tror jeg brukte for mye vaniljeessens eller natreen.... hehe, jeg suger på å lage mat da....
|
Hei...jeg er med deg...er helt fersk her...og trykker litt her og der og prøver meg fram...i går da min kjære svigerinne at jeg aldri har vært så tykk...jepp det sa hun...og ikke uten grunn vekta pleier å vise 65 vet den var 75 isommer og nå var den...82...har lyst å rive av meg håret...tvinga i meg eggerøre og bacon i dag...er ikke glad i verken omlett eller eggerøre...og så så jeg oppskriften din..og bare gleder meg til morgen dagen:):):)Thanks....Har du vært her lenge?
|
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, det va ei sinnsykt god pannekake! :p
trur faktisk den kan ha redda hele dietten min, satt og va småkvalm etter egg og bacon til frokost klokka seks i morres, og grua mæ som en gal berre med tanken på å måtte spis det fleire ganga, og i ren desperasjon fant æ frem til pannekaka di. takk og pris, kanskje æ hold ut ei stund til likevel :) smaka nesten arme riddere, med litt muskat så blir det nok knall likt. takk så inderlig mye! |
NAM! Dette smakte ikke som egg, ikke som olje, og ikke som noe annet typisk lavkarbo. Det var bare utrooolig godt! Jeg brukte grunnoppskriften, men hadde i 3 teskjeer kokosmasse. Stekte hele røra i en liten stekepanne. Det ble én stk veldig stor, veldig tykk, og veldig delikat pannekake. :) Anbefales!
|
Sitat:
Denne var helt utrolig god, laget den til meg og samboeren som lunsj igår og vi ble så imponert over hvor god den var. Fikk nesten dårlig samvittighet fordi det føltes som vi spiste noe ulovlig hehe. Smakte som god dessert! Takk for oppskriften! |
Ille god med pisket krem og blåbærsyltetøy:)
|
Så bra at du skrev i denne tråden i går Therese888 :D, for da fikk jeg også øye på denne fantastiske pannekaka! Måtte lage den til frokost i dag, og det smakte kjempegodt.
|
Sier takk til deg MHM, for denne fantastiske oppskriften.
Laget 2 pannekaker av den i dag å ble så mett at jeg ikke greide spise opp alt. Men du å du så godt det smakte. Dette skal gjentas. Er litt lei egg-smak på alt, men denne smakte bare sukker å kanel. Minnet om arme riddere uten brødet, hehe.... |
jeg må spørre om noe, jeg :rolleyes:
jeg har litt spinat og litt rapidsalat stekt i panna med en god mengde tunfisk.. ( 100-200 g , spørs hvor sulten jeg er) , men den indeholder ikke fett:O bare masse protein.. er det greit på lavkarbo? eller må en ha fett?:p:p |
Sitat:
|
Sitat:
|
Denne røren er laget og skal stå og svelle heeelt til i morgen tidlig.
|
Takk for at du delte denne gode oppskriften med oss MHM! Den var sinnsykt god :) Og like god kald når jeg har den med meg som lunsj på jobb ;)
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:45. |