Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Trening (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=25)
-   -   Rocketråden! (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=31444)

Bollemor 24-03-10 22:23

Sv: Rocketråden!

Er ikke så flink på rokkeringen enda (faller bare ned med en gang)..men har brukt den litt de siste 4 ukene:) noen min daglig.. og på målingen jeg hadde her om dagen så hadde jeg tatt av 6cm rundt midja:D Lever i truen med at de få minuttene jeg har brukt på rokkeringen har gjort sitt;)

Bilder fra sist måling på www.bollemoor.blogg.no

Karissima 24-03-10 22:30

Er ikke så veldig flink jeg heller men i dag har jeg satt ny rekord. 7 min ene veien og 5 min andre veien uten at ringen falt ned en eneste gang. Har aldri før klart å holde den i bevegelse så lenge :heia: Ble litt ekstra gira da så i dag har jeg rocket i 20 min :)

DrBabe 24-03-10 23:30

Det finnes en på 2,2 kilo, faktisk. Jeg må innrømme at jeg sikler litt på en tyngre jeg også. Men jeg vet ikke helt om jeg kommer til å gidde å bytte den ut. Jeg mener... jeg trener jo masse annet også, så dette inngår som en del av helheten bare.

Rocket 20 min i dag også. Etter trening på studio. ;)

Karissima 25-03-10 14:47

Ja de fleste av oss driver vel med annen trening også. Rockingen er jo bare for moro skyld :)

DrBabe 25-03-10 19:18

Skulle gjerne har testet en av de tunge først, før jeg bestemte meg.
Har rocka 20 minutter i dag også. Sånn for the record. ;)

Karissima 25-03-10 19:28

Du klarer sikkert fint en tyngre du som har rocket så lenge og mye :)

roxette 26-03-10 10:56

Jeg fikk meg rockering i går, en innersvingen rockering, 1,5 kg. Er nybegynner, og har hatt litt problemer med bekkenet, så holder meg nok til den en stund. Rocket første gang i går...

Jeg kan være tøff , og si nå at jeg er med deg å rocker hver dag, for det er det som er tanken, trenger jo ikke rocke lenge hver dag. Så, så sant ingenting kommer i veien, vil jeg rocke hver kveld, foran tv:D

Karissima 26-03-10 11:27

Hei og velkommen hit :)
Du bør begynne forsiktig ja og ikke rocke så mange min. hver dag til å begynne med og heller øke på etterhvert. Lykke til :)

DrBabe 26-03-10 21:24

Ja vær forberedt på at du blir både mør, øm og fargerik i starten. Korte økter er nok best.

Jeg skulle bare innom å dokumentere at det ble 8 minutter hver vei i dag også. 10 av de 16 minuttene stod jeg og lurte på om jeg burde kjøpe meg en tyngre ring. :D

Karissima 26-03-10 21:41

Bare 10 min på meg i dag :)

roxette 26-03-10 22:11

3-4 minutter holdt jeg på i dag. Er kun andre dagen for meg, kjenner allerede at jeg er litt støl i magemusklene.

Ny runde i morgen, tror jeg ikke forlenger tiden helt ennå. Tok 2 minutter i går.

Klarer bare en vei foreløpig.

DrBabe 27-03-10 22:14

Å fillern, i dag holdt jeg på å glemme rockinga. Men det kan vi ikke la skje. Nå finner jeg den frem, så får vi se hvor lenge jeg gidder.

DrBabe 27-03-10 22:28

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av DrBabe (Innlegg 855029)
Å fillern, i dag holdt jeg på å glemme rockinga. Men det kan vi ikke la skje. Nå finner jeg den frem, så får vi se hvor lenge jeg gidder.

10 min til sammen i dag, da. Skikkelig selvpining. :D

roxette 27-03-10 22:41

Har rocket 3 ganger i dag, hver gang ca. 4-5 minutter:)

Og jeg som trodde jeg ikke kom til å få blåmerke som alle snakker om:) Jaja, er blå nå ja:D

DrBabe 28-03-10 12:37

Uff, ja det er i hvert fall ganske normalt å bli litt blå.

Har rocket mine 20 minutter alt i dag. :)

Karissima 28-03-10 13:17

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av roxette (Innlegg 855040)
Har rocket 3 ganger i dag, hver gang ca. 4-5 minutter:)

Og jeg som trodde jeg ikke kom til å få blåmerke som alle snakker om:) Jaja, er blå nå ja:D

De forsvinner fort igjen :)

Karissima 28-03-10 15:47

Tenkte jeg fikk ta en runde med ringen i dag jeg også når jeg så at dere andre har vært så flink. 10 min på meg i dag :)

roxette 28-03-10 19:04

Rocket ca. 4 minutter i dag.

Karissima 31-03-10 18:47

Her har visst alle reist på påskeferie :ja: 10 min i går og det samme ble det i dag :)

DrBabe 31-03-10 22:17

Rocka 20 minutter i går og 10 i dag. :)

tangoto 01-04-10 09:23

Så flinke dere er:D

Snart er jeg her og! Måtte bestille rockering på nettet til slutt i går. Har jo lett som bare det for å få mulighet til å starte opp og øve i påsken. De var utsolgt i alle sportsforretningene jeg har vært i. Da må det jo være populært!

Venter på levering og håper den kommer på lørdag ;) Kanskje lite sannsynlig, men..

Tenkte jeg skulle lage meg noen aprilminutter med rockeringen i signaturen og måle cm her og der først. Artig å kunne måle evt. resultater:)

Stå på videre så sees vi snart:)

Karissima 01-04-10 09:45

Håper du kommer med daglige rapporteringer Tangoto :) Lykke til :klem:

Karissima 01-04-10 22:14

Jeg har jo helt glemt å føre opp 20 min rocking i dag :)

tangoto 01-04-10 22:36

Skal prøve på det, Karissima;) Har jo allerede vært inne her noen ganger, men bare uten å ha rocket en eneste gang :o

DrBabe 01-04-10 22:49

Pliktrocking i dag også - 10 min. Og da kan jeg med hånden på hjertet si at jeg har rocket hver eneste dag i hele mars måned. Det er da neimen ikke så verst. Flinke har vi vært!

:cool:

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:38.