Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Andre dietter (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Easy-Life februar 2010 (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=30846)

Mie79 05-03-10 20:06

Sv: Easy-Life februar 2010

Jeg er også inne i min 5. uke, og jeg har hatt noen kjempesprekker!:P Da snakker jeg en hel pose Smash, Sørlandschips, pizza, smågodt +++!
Det er jo rart at man skal gi seg selv nederlag når alt går så bra?! Jeg taklet iallefall ikke å ha "vinterferie" i kurset. Så etter ei uke med junk, har jeg skjerpet meg veldig. Veide meg i dag, og hadde gått ned litt over 1 kg på de siste to ukene.
Jeg kjenner på meg at jeg takler denne "medgangen" litt dårlig... Flere som har det sånn? Jeg føler meg som en unge full av trass. Bare så synd at det kun er meg selv det går ut over...
Noen motivasjonstips der ute?:)

agurken 05-03-10 21:07

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Mie79 (Innlegg 843064)
Jeg er også inne i min 5. uke, og jeg har hatt noen kjempesprekker!:P Da snakker jeg en hel pose Smash, Sørlandschips, pizza, smågodt +++!
Det er jo rart at man skal gi seg selv nederlag når alt går så bra?! Jeg taklet iallefall ikke å ha "vinterferie" i kurset. Så etter ei uke med junk, har jeg skjerpet meg veldig. Veide meg i dag, og hadde gått ned litt over 1 kg på de siste to ukene.
Jeg kjenner på meg at jeg takler denne "medgangen" litt dårlig... Flere som har det sånn? Jeg føler meg som en unge full av trass. Bare så synd at det kun er meg selv det går ut over...
Noen motivasjonstips der ute?:)

Legg det fullstendig bak deg, tenk at ved neste måltid er du i gang igjen! Det er den eneste metoden som funker, og du er nødt til å grave frem motivasjonen til å gjøre det. Du går ikke opp 10 kg av denne sprekken, så bare krum halsen og begynn på´n igjen. Det er DU som bestemmer:)

RitaBo 07-03-10 18:00

Hei.
Noen som har noen råd ang. å lage ticker? Jeg lurer også på om det går greit for andre som har konvertert fra Easy Life til lavkarbo eller lchf?

Budeia 07-03-10 19:18

Snart ferdig med den 4 uka. Synes det går litt trått nå, og har bestemt meg for å holde meg unna de få ketose-måltidene jeg har spist de siste ukene. Vil jo ikke ødelegge for meg selv. Har hatt sånn craving etter salt, og antar det har bundet litt vann. Har drukket en kopp grønn te i dag, og løper på do. Håper det rensker ut litt.
Setter inn høygiret de nærmeste to ukene, før london-turen min. Trene mer, drikke mer, drikek shaker og spise barer. Jeg får jo ikke denne tida tilbake når jeg går over på mat.:rolleyes:

Tojne 07-03-10 22:08

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av RitaBo (Innlegg 843902)
Hei.
Noen som har noen råd ang. å lage ticker? Jeg lurer også på om det går greit for andre som har konvertert fra Easy Life til lavkarbo eller lchf?

Går veldig greit for meg, til og med gått ned selv om jeg har vært syk denne uka og ikke fått trena.

fesmak 08-03-10 13:40

Hei
Jeg vet at det kommer til å ta lang tid for meg. Jeg klarte å sprekke igjen. Var på Kieltur i helgen. Gikk ganske greit med maten, men det var det andre som tok litt av. Jeg klarer ikke å la rødvinsglasset stå når jeg er på tur. Det ble også øl i Kiel. I dag har jeg spist to ganger allerede, så nå er det kosterstatter resten av dagen. Er fryktelig vanskelig for tiden. Håper jeg klarer å ha kontroll

Budeia 09-03-10 21:25

-1,6 kilo denne uka.:D Fornøyd med det nå.
Tilsammen ned 7,8 kilo på 4 uker.

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:28.