Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Ketolysekuren (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=110)
-   -   Januarstartere - veiedag mandag? (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=30049)

Bollemor 24-03-10 19:21

Sv: Januarstartere - veiedag mandag?

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Karissima (Innlegg 852914)
Ja en ser virkelig stor forskjell på bildene :) Flink har du vært ja. Har selv gått ned 3,1 kg fra midten av januar som jo ikke er mye men jeg ser det godt på magen og i livet. Har gått ned 1 str i bukser og det er jo supert. Kanskje det er rockingen som hjelper ;)

Hehe, takk:)
Herlig å gå ned i kles-størrelser.
Men har stor truen på rokkeringer jeg oxo;)

tangoto 29-03-10 10:35

Bollemor: Så fin du har blitt - det er stor forskjell! Gratulerer og lykke til videre :)

Veiedag i dag og etter 12 uker er resultatet ned 5,1 kg:) Står på 80,4, og håper jeg får se 7-tallet snart;)

Lykke til videre og God Påske!

pjusket 29-03-10 16:11

Må henge meg på her jeg også og skryte av deg, bollemor! Ser en tydelig forskjell på bildene, hvert fall på de fra siden. Du ser råflott ut! Utrolig motiverende å se hvor flinke dere er, det hjelper virkelig på min motivasjon! :)

Nå har jeg tatt meg selv i nakkeskinnet (IGJEN), gått på vekta og kvitta meg med alt jeg har har "nei-mat". Jeg var jo så flink de første 5 ukene dette året, men så sklei alt av gode vaner og motivasjon ut. Men nå har jeg hentet meg inn igjen, for i går ble årets ferietur bestilt! 3 uker i sommerkjoler, bikini og strandliv. Jeg må bare klare det nå!

I dag viste vekten: 97,7kg.

Jeg vet ikke hva jeg skal sette meg som mål, men det er 12 uker til jeg drar på tur, så det er vel om å gjøre å bli kvitt så mye som mulig! :)

mumfie 05-04-10 20:15

Da er påsken over! Og jeg har hatt kurfri! :) Litt godt har det vært, og enda bedre er det at je ikke har gått opp mer enn 100 gr, ikke skjønner je hvordan det går ann... Men helt i orden! :)
I mårra starter je opp igjen for fult, og håper bare je klarer å motivere meg! Leser om supre resultater her inne og er stolt over samtlige! :)
Ønsker alle lykke til videre! :)

tangoto 05-04-10 20:30

pjusket - så bra du har satt deg mål og gjør deg klar for sommeren! :)

mumfie - så utrolig bra med påskekos og bare 0,1 opp!! Genialt opplegg dette her. Da er det jo bare å kjøre trofast på videre:D

Jeg har spist kun lovlige måltider, men litt mye av det kanskje... Opp 0,6 på meg:(. Kroppen vil ikke under 80 tydeligvis:o

Lykke til videre!

pjusket 06-04-10 22:11

Litt seint ute, men det var -1kg på meg denne uken. Slurvet litt siste delen av uka, så vekta kunne vel minket mer. Men men, ny uke og nye muligheter! Snakkes til mandag! :)

Monicah 07-04-10 00:42

ingen kommentar på meg... jeg har skeiet skikkelig ut og vil derfor ikke si hvordan det går... håper å være tilbake med tall på mandagen igjen:)
godt å se at ikke alle har tatt den helt ut i påsken:)

pjusket 12-04-10 12:46

-1,6 på meg denne uken! Det går sakte men sikkert nedover :)

tangoto 12-04-10 13:33

Gratulerer pjusket! Superbra :D

Ja-ja ytterligere opp 0,6 på meg i dag, så opp fra 80,4 til 81,6 de to siste ukene.

Fikk mensen i dag, men likevel seige greier dette :o :p

Er litt spent på deg altså, Monicah.. er det så ille som hos meg?? ;)

Monicah 12-04-10 17:25

tangoto... du vet. min kropp er jo over all forventing når det kommer til slanking. jeg er like overrasket/glad når mandagene kommer. hoppet over forrige mandag for da hadde jeg så mye vann i kroppen etter mye salt potetgull. men har nå denne uken vært flink og klart å gå ned 0,4 siden sist jeg registrerte meg på den andre tråden vi er med i:)

pjusket, altså 1,6 kg på en uke er jo ikke sakte men sikkert. det er jo turbofart:) men det er jo alltid gøy å se at det går nedover, uansett hvor mye eller lite:)

pjusket 12-04-10 17:48

Hehe, Monicah - jeg vet at -1,6 er bra men jeg skulle så gjerne mistet 30kg på en uke og vært ferdig med hele greia! :p

Det er noe alvorlig galt med meg tror jeg, for om andre går ned mer eller i det hele tatt går ned blir jeg kjempeglad på deres vegne, men jeg er ikke fornøyd med meg selv om jeg ikke går ned mye mer! :p

Tangoto, du kan nok skylde på mensen her! Er det ikke 1kg kroppen pleier å samle i vann når man har mensen da tro? Gled deg til neste mandag da hvert fall, for da går du nok ned igjen! :)

Monicah 12-04-10 17:56

ja vi vil vel alle at 30 kg skal gå av på 1-2-3. men så enkelt er det dessverre ikke. jeg kjenner at det er lett å glede seg over andre, men jeg er også veldig glad og fornøyd med mine egne tall. men det er vel fordi jeg til stadighet forventer mindre av meg selv enn jeg burde kanskje? for jeg blir jo alltid overrasket uansett hvor lite jeg går ned:)

mumfie 13-04-10 18:40

Hei hei godtfolk! :)
Nå har jeg gjort unna nok ei veiing, og gått ned 1,7kg siste uka! Dette skyldes nok tildels halsvondt i helga, og lite mat. men dog alikevel! Så 90-tallet for første gang på flere år i helga, men har gått opp igjen etter det. Men nærmer meg under 100 med stormskritt. :D ser jeg sliter litt med denne kuren, og vurderer en annen. Får ikke i meg nok fett i løpet av dagen, og når jeg er på jobb(barnehage) er det ikke bare bare og forklare barna hvorfor jeg ikke spiser, eller ikke spiser det samme som de gjør!
Så jeg får lete litt rundt, og se hva jeg finner! Men takker ALLE for gode råd og god motivasjon! Nesten 10kg siden 19.januar på ketolyse, er jeg storfornøyd med! :)
Lykke til videre alle sammen! :)

mumfie 13-04-10 19:12

eller, kanskje jeg blir lit til! :) Finner ikkenoe som passer meg, og nå som grillsesongen står for tur - ja kanskje det er håp for meg alikevel! Så får jeg bare spise knekkebrød på jobb ;)
Joda, jeg henger meg på ei stund til ;) Ser jo at det hjelper så!

Monicah 19-04-10 09:13

da har jeg bare 200 g igjen før jeg har tatt av 10 kg! men føler ikkje jeg er på langt nær ferdigslanket.. må nok ned 5-10 kg til.. men denne kuren er jo så enkel å følge at det gjør ingenting:)

tangoto 20-04-10 16:43

Så bra du henger på videre Mumfie:-):-)

Monicah for deg er jo dette nesten som en lek ;-) Overraskelsesleken :-D

Ned 0,5 siden sist mandag til 81,1 kg. 0,7 kg fra bunn notering. Hmm.. vann el fett mon tro?

Stå på!:-)

mumfie 21-04-10 17:43

dagene går, og nok ei veiing er unnagjort! Og nå er je under 100kg!! Jippi!! :D Husker ikke sist... :-/
Men nå sikter je videre nedover, og gleder meg til sommeren for å se hvor vekta står da! :)
Lykke til videre alle sammen, dere er flinke!

Monicah 23-04-10 13:46

skal nok ikke påstå å si at det går lekende lett akkurat. har nettopp kommet hjem etter 2 dagers kurs i oslo der jeg har levd på mye mye karbos! men det er et bevist valg jeg tar når jeg skal på tur, at jeg skal kunne slappe helt av og få slankingen vekk fra tankene for en kort stund. kom tilbake i dag og har gått rett over til ketolyse igjen. siste måltidet mitt igår var en big mac med dobbel pommes frites. deili å få slikt ut av systemet:)

har ingen forhåpninger til vekten på mandag, mest sannsynlig så tør jeg ikke veie meg engang...

Tomling 23-04-10 20:54

Halloen alle sammen. Hiver meg på her med dere. Startet 18 Januar. Vekta har gått ned i et veldig varierende tempo fra uke til uke. Har til nå tatt av 12.2 kg og venter i spenning til mandag igjen.

Censone 26-04-10 12:51

Hei på alle sammen :) Etter mange uker uten vektnedgang, har jeg endelig (og det sier jeg med stor glede) begynt å gå nedover igjen. Nå har ønskede vektnedgangeng passert halvparten :) Ned 13,3 kg siden 8. januar :) Har vært på shopping i dag, kjøpt meg litt av hvert, og det var så morsomt å komme inn i str 44 !!! ( er ganske bred mellom skuldrer :) Jippiii!!! La oss møte våren med mye flottere
figurer :)

mumfie 26-04-10 20:47

Gratulerer med flotte resultater! :)
Jeg går på vekta i morgen, men uten forventninger i det hele tatt! Det gjenspeiler seg i at jeg ikke helt er tilbake på hektene og klar for ny runde! :/ Men jeg vil så gjerne!

MadamMim 29-04-10 15:10

Fant plutselig ut at det var en tråd for januarstartere med veiedag mandag. Og siden jeg starta 19. januar, så dumper jeg innom. Jeg er nok som flere andre og tjuveier vei innimellom (eller hver dag..?). :p

Det er jammen meg mange flinke mennesker her inne da! :) Men det er jo et fantastisk kosthold også da!!

14 kg er borte fra min kropp på disse mnd, storfornøyd!! :-):D

Censone 03-05-10 07:58

900gram på ei uke er kjempeflott synes jeg :) Gått ned 14,2 siden januar Hurraaa!! Lurer på om vi bør starte en ny tråd?? Sånn at det blir fristende for flere å henge på men ikke datte ned :P Ikke så mange her som før :(

Tomling 04-05-10 00:17

Har tatt av 1.8 kg siste uka. Totalt 13,8 kg. Er kjempe fornøyd. har bare 2,6 kg igjen til ønsker vekt.

Censone 04-05-10 09:45

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Tomling (Innlegg 871987)
Har tatt av 1.8 kg siste uka. Totalt 13,8 kg. Er kjempe fornøyd. har bare 2,6 kg igjen til ønsker vekt.

Gratulere så mye !! Trener du mye?? Følger du ukesmenyen? Jeg går ned jeg og, men får aldri så stor vekttap i løpet av ei uke :( Har funnet ut at vekten faktisk begynte å gå ned igjen etter at jeg sluttet å trene.. hmmm Kanksje jeg trente for hardt..

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:54.