![]() |
Sv: Månedsutfordring!
Da er jeg ikke lengre i ketose, har nesten ikke spist siden fredag. Men prøver å komme meg innpå igjen, men matlysten er helt borte.
Har gått meg en tur i dag, og turen er på 6km, ikke 7-8 som jeg trodde. Vi har målt den med bil. Idag har jeg spist en atkinsbar, early frokost, og spiser litt taco-rester uten taco/lefser nå. Men har ikke sprukket på cola, og det er bra! |
Sitat:
|
Takk Anne! :klem:
|
Hm, sjekket litt senere utpå dagen, og da var jeg i ketose.
Min månedsutfording må ha vært at vi var på McDonalds i sta, og jeg ikke spiste noe derfra!! Har gått runden på 6 km idag, + at vi har vært på IKEA og Smart Club, så det må da utgjøre for noen kilometere det å! |
Siden vi er over midnatt kan jeg like godt legge inn tall
har gått 2 turer med hund i dag skritt: 17743 :eek: aerob: 14681 mer :eek: km: 8.87 ... lenge siden jeg har gått SÅ mye! men i morgen blir det ikke samme resultat! :lol: |
synes også at du er kjempeflink Tullehøna! I dag var det jo helt ekstremt mange skritt!!!! :heia:
Lisbeth er jo i en egen liga ;) 9245 skritt på meg i dag el. 7,4 km. Fornøyd med det jeg. Vært på jobb også :ja: |
WOW, så flinke dere er! Glemte å ha på skritt-telleren i går, men tror det ble rundt 6000 skritt, sånn ca. 3.5 km. Og hittil i dag viser telleren 4000 :)
|
6-km-runden, jupp
litt situps, jupp Holdt seg ganske bra, men sprukket litt og spist loff til grønnsaksuppe. Cola, njet!! Fortsatt i ketose, jupp. |
7,3 km her i dag. Blir dårlig med push og situps på ferie, tar det til uka ;)
|
I dag har jeg ikke fått trena noooe :(
Såh... :heia: dere andre!! |
uff knapt 2 km idag...
|
jammen du gikk jo 17000 skritt i gårrrrr
|
JA, og bare 2380 idag :lol:
men på shoppingtur imorgen blir det nok litt flere ;) |
du må jo ha hviledager også!
Synes du er flink jeg! Som har vondt og sånn også! :heia::heia: |
Sitat:
og får prøve å være flink til å hvile de neste dagene, Lykke til med dagen alle sammen! :heia: |
Ikke gått runden, men klippet plen, noe som tar lengre tid enn 6-km-turen, og var mye hardere for kroppen. (Har noen gode bakker!!).
|
Det ble noen skritt igår på handletur,
og tur med hund skritt: 11390 aerob: 5089 km: 5,7 |
Jeg er fååårschhhøøla, så jeg orker ikke no :( Men veier 900 gram mindre i dag enn i går, så da er det vel godt for noe :lol:
|
Dagens
skritt: 10047 aerob; 3256 km: 5,02 ingen annan trening enn å klippe ett monster av en plen! |
Jeg er i mål!! 103 km! :D
|
Flott Mofe! :heia:
|
:heia: Mofe!! Så bra! Jeg har visst ikke klart å føre opp alle turene mine jeg... Lurer egentlig litt på om jeg har kommet i mål i det hele tatt?! :rolleyes: Skylder på denne forkjølelsen. Forkjølelse er skumle saker :lol:
|
32km siden onsdag og 300 situps. Har vært ute i skauen uten internett noen dager;)
|
igår:
skritt: 7169 km: 3,6 |
Er det ikke slutt på månedsutfordringen i dag?
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:11. |