![]() |
Sv: Takknemlighetsdagbok
I dag er jeg takknemlig for:
|
1. At jeg fikk gått en times tur i dag 2. At jeg har h att en fin dag med kjæresten 3. At jeg tross alt kom meg ut og var med på Oslo-lavkarbotreff en time og fikk satt ansikt på mange fine Lavkarbere:) 4. At jeg har klart 4 frosker i dag:p 5. At jeg føler meg vel og fornøyd i kveld Takk! |
Kveldens 5 takker :)
|
|
Jeg er takknemlig for:
- kjempegreie foreldre, som alltid er der, som jeg er veldig glad og som er glade i meg - mange venner jeg er veldig glad i - dette forumet, som har forbedret livskvaliteten min - at jeg bor i Norge, og derfor har muligheter til å gjøre nesten hva jeg vil - at jeg bor i en leilighet jeg liker veldig godt |
Idag er jeg takknemlig fordi:
1. Det er helg, og det skal bli så himmelsk deilig:ja: 2. Det er bare koselige ting på planen denne helga:stortsmil 3. Jeg har to deilige pysje-barn som elsker lange lørdagsmorgener og en blid mann som våkner ved siden av meg:hearts: 4. God mat som gjør at vekta går ned og jeg koser meg og er mett :D 5. At jeg har gått ned enda en str i overkroppen (så kommer vel underkroppen etterhvert):p |
1: Livet
2: Verden 3: Morgenkaffe 4: At det er lørdag! 5: Skjønnhet |
|
På denne lørdag er jeg takknemlig for:
|
1. nye muligheter. 2. vedovn midt i stua. 3. masse deilig ved i vedskjulet. 4. lavkarbo pizzabunn. 5. min utrolig søte mann som sier vakre ting til meg :love: |
Takk for:
1) Fløtegratinert blomkål! 2) Trådløst internett. 3) Snille, spretne, morsomme hunder. 4) At jeg motsto søsters bollepose. 5) At det er helg! |
:) min plan er egentlig å skrive på kvelden slik at jeg tar takknemmeligheten med inn i søvnen. I går var det for lite energi til å slå på pc'n, så tenker det er greit å ta de 5 i dag i stedet:)
Da kan jeg jo ta takknemmeligheten med meg videre i dag:D Takker for
|
-at venninna mi har fått kjemperesultater av strålebehandlinga :heia: -nye venner -klemmer og gode ord fra mennesker man knapt kjenner -at jeg er lykkelig -at jeg har lært meg å sette grenser |
Dagens takknemligheter;
Minsta som leker frisør med børste og kam på hodet mitt:p Te med sitron i:) Ny kommode på soverommet mitt-kaoskontroll!!!:rulleøyne Fordøyelsen min etter jeg begynte å spise lollipop-brødet:D Kjæresten min som ligger og sover,varm og deilig....:rodme: |
Jeg tror jeg er litt takknemlig i dag og jeg...
1. Våknet tidlig og utvilt etter en god natts søvn 2. Følte meg fornøyd da jeg våknet 3. For at jeg hadde tegnet forsikringen "Mobil back-up" 4. Trives om dagen 5. Hadde en koselig prat med kjæresten i går Takk!:) |
1: Meditasjon, som løser opp i så utrolig mye!
2: Morgenkaffe 3: Gode venner jeg treffer etter ikke å ha sett på lenge 4: Gode venner jeg treffer hele tiden 5: At jeg er kjempeglad i jobben min! |
|
I dag vil jeg takke for:
1) Nevø og sambo som stilte opp med varebil og bærehjelp. 2) "Ny" skinnsalong. 3) At jeg fant hamburgere jeg hadde gjemt i fryser'n. 4) Kosete hunder :hearts: 5) Følelsen over å være fornøyd med ukas innsats. |
I dag kan jeg være takknemlig for
1. At jeg tok meg råd til å kjøpe symaskin da jeg flyttet. 2. At jeg klarer å bruke den til enkle ting 3. At jeg i dag har fått sydd om 4 plagg 4. At jeg har fått ryddet enda mer i skapene mine 5. At jeg trives med meg selv om dagen Takk!:) |
Mandag formiddag, og jeg er så takknemlig for:
1. at jeg har kontordag. 2. at jeg er så glad i egg. 3. at jeg endelig har bestemt meg for tema til hovedoppgaven min:o 4. at alle i familien min er friske nå. 5. at kontordag betyr at pc'n står på, og ved siden av meg, og er lovlig:D |
gode ting å ta med seg utover dagen :) |
Siden de forrige egentlig var de for i går kveld kommer 5 til nå :)
og da sier jeg god natt til alle - zzzzzzzz neste |
jadaaaa..
|
I dag er jeg sååå takknemlig for at:
1. barna mine gledet seg til å komme til skolen og treffe vennene sine. 2. jeg fikk frokost på senga av Kjæresten min. 3. nakken min var mindre vond i dag tidlig enn den bruker å være. 4. jeg kjenner jeg sterk, og har mye energi. 5. jeg må fokusere på hva jeg er spesielt takknemlig for i dag! |
:rodme: føler meg som en avart av linselusa her, trådlusa som ikke er lett å bli kvitt. Liker bli minnet om å fokusere på alt jeg er takknemmelig om :D
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:46. |