![]() |
Sv: Takk - Støttemedlem
Sitat:
Da har jeg betalt en liten sum jeg også :ja: |
Søkte litt her inne og fant denne tråden ;)
Utrolig koselig forum, hjelper meg veldig i prosjekt "ett bedre liv" så i morra skal jeg prøve meg på en innbetaling ja :) |
Sånn! nå har jeg vært i nettbanken jeg også:) Syntes jeg måtte det så mye jeg er her inne å leser og høster gode råd. :)
|
Dette er jo et supert tiltak..! http://forum.scrapscandistyle.com/im...eartshape1.gif Syns dette er et kjempeflott forum, og vil gjerne bidra litt med driften. Har nå betalt en liten sum, og satser på å være her en god stund og fortsette med noen innbetalinger http://forum.scrapscandistyle.com/im...fairysmile.gif
Ps: de første linkene på de første sidene er ugyldige... iallefall for meg. Må man har noen spesiell tilgang, eller ha vært her så så lenge? Tok litt tid ja før jeg skjønte noe... Godt uti sidene fant jeg en fungerbar link fra HP (med rød skrift) og derifra var det kjempeenkelt. Bruker nesten paypal daglig jeg, så det gikk smertefritt og greit å betale inn her ja :D Men som et hint, så burde kanskje den linken ligge litt lengre fram i tråden... Må også bare si at før jeg så denne tråden så trodde jeg alle som hadde "støttemedlem" ved signaturen sin var ferdigslanket og bare var støtte for nye som kom inn http://forum.scrapscandistyle.com/im...lies/blush.gif litt feil det ja |
jeg betalte inn 100 kr, den 29/4 .
Betyr det at jeg er støttemedlem et halvt år ? Og hva gjør jeg når jeg skal sende et pm til noen da? :confused:For det måtte jeg vel gjøre for å bli registrert som støttemedlem og få den fine stjerna?:D:o Dere får bare unnskylde meg og min uvitenhet! Veeldig små datakunnskaper, men jeg lærer hver dag!:D |
Send en pm til summer Send en privat melding til Summer
og si at du har betalt inn manuelt i banken. Så ordner de det :ja: |
Sitat:
|
Dytter opp denne tråden igjen jeg ;)
Er så mange nye medlemmer her. Og kanskje noen ønsker å bli støttemedlemmer :D Sitat:
|
Da har jeg slengt inn noen kroner til jeg :D
|
Da har jeg også betalt en liten sum ;)
|
Jeg er ganske lat når det kommer til aktiviteter utenfor jobben. Forrige gang medlemskapet gikk ut så fikk jeg en mail, er dette forandret? Vel, jeg så jo nå at jeg ikke er på lista lenger, og det er korrigert.
|
Ojjjjjjjjjsann...denne tråden har jeg ALDRI sett :eek: Jeg vil også gjerne bidra! Som mange andre har jeg jo "hybel" her..:lol: Da gjør jeg som Gerd jeg..bruker kontonummeret! :D |
Sitat:
Send PM til Summer etter du har betalt, så ho får registrert deg som støttemedlem :) |
Sitat:
|
Medlemskap er betalt :heia:
|
Jai tjoj nesten at du må siiii fra at du har betalt Amariel..siden du ikke har fått støttemedlem som tittel enda ;) Til Summer f.eks?
|
Ja, jeg så at jeg ikke har fått det.. Men jeg har sendt en melding til Summer.. Mulig det tar noen dager å registrere betalingen, eller kanskje Summer er opptatt.. Uansett er det ikke så viktig for meg:)
|
Neinei...men det er jo ikke riktig ;)
|
Det blir nok ordner snart:)
|
dytter litt på denne ;)
|
Da har jeg jammen meg fått somla meg til å betale litt igjen. Skulle bare mangle forresten...så flott forum og så mye jobb og kroner som admin legger ned i dette.
Takke takkkk. Veldig glad for at Lavkarbo finnes :klem: Sitat:
|
Jeg og.... :D Kunne ønske vi hadde en sånn påminne sak.
Betaler via abonnement tjenesten/PayPal og det går veldig greitt. Håper pengene kommer frem da ! :p |
Da er betalingen gjort for et år som støttemedlem her også, og pm er sendt til Summer ! Er jo det minste jeg kan bidra med til dette flotte forumet :)
|
Sitat:
|
Og der va rjeg støttemedlem gitt, gikk jo fint dette:)
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:24. |