![]() |
Sv: Ketolyseforhandlere
Jeg skulle ønske det var en i Risør også. Iom at jeg har egen butikk og jobber hver dag, så er jeg ikke så ofte i Arendal.
|
Hei. Jeg tenker at jeg skal sende en mail til Meny i Molde.
Sakset dette fra lenger opp i tråden: Sitat: MENY-kjeden har lagt inn alle ketolyseproduktene i det "frivillige utvalg". Det betyr at hvis kundene i en MENY-butikk ber innkjøpssjefen om å ta inn ketolyseproduktene, kan butikkene bestille produktene på telefon 92034875 eller ved å sende en E-post til Post@ketolyse.no Til orientering. Torkil Ps ta med en utskrift av denne nyhet til DIN MENY-butikk, hvis du vil ha mulighetene for å kjøpe ketolyseproduktene der Har dere gjort dette? Det er denne informasjonen butikken trenger for å komme i gang? |
Var innom NICO mat Kvinesdal i helga og kjøpte vitaminer, mineraler og brødmix. Der hadde de også boka og video.
Pølser glemte jeg å se etter, for det hadde jeg kjøpt noen dager før på Meny Vågsbygd. Men der hadde de ikke kosttilskuddene eller boka. |
:)Hei
Forhandlerlisten (første innlegg i denne tråd) er oppdatert. :) Skal du reise langt for å kjøpe inn anbefaler jeg deg å ringe å sjekke om butikken har varene inne. Vennlig Hilsen Torkil:) |
Jeg var på Meny Skedsmokorset der var det ingenting, de sto 3 ansatte der og klødde seg i hodet.
|
Vi fikk beskjed fra Meny i Skien før jul, at pølser o.l. var utsolgt fra produsent, men når vi har hørt igjen nå så har vi bare fått som svar at de ikke vet noe mer.
Hva skjer da? når kan vi få fantastiske pølser til skien igjen? |
Er det ingen butikker i Tromsø som selger ketolyseprodukter?:confused:
|
Etter jul har det vært nesten umulig å få tak i ketolysepølser.:mad:
Har vært på Ultra i Sørlandsparken og Meny i Vågsbygd, men det er tomt over alt. Så nå har jeg bare begynt å ringe rundt, gidder ikke kjøre mange mil for ingenting.:mad: På Ultra sa de at de hadde bestilt, men at de var utsolgt. DET VÆRSTE (ELLER KANSKJE BESTE) JEG HAR HØRT:( |
Jeg var innom Meny på Opsal i dag og spurte etter ketolyse-pølsene. En hyggelig mann sa at de ønsker å ta inn alle Ketolyse produktene, men at de ikke hadde fått tak i frysevarene. Det er visst utsolgt fra produsenten for tiden. Jeg synes dette var en strålende opplysning for da får jeg vel tak i ketolyse-pølsene etterhvert jeg også :) Hittil har jeg ikke fått tak i dem noe sted. Jeg håper de er like gode som alle sier.
|
1!!?? plass i trondheim?! trææææge trønderea:(
|
ville bare si i fra at i Skien har de fått inn pølsene igjen!!
(vi bestilte egentlig før jul, men da var de utsolgt fra produsent.) Men nå er de altså tilbake :)))) ps. kjøttpølsene er HELT fantastiske :D :p*pølsefest*:p |
Meny på Vea (på Karmøy) har også produktene for ketolyse.:p
Tenkte jeg måtte si det for de står ikke på lista her inne.. |
Ultra lade har de pølsene,men var utsolgt sist vi var der,men de skulle bestille mer:)
|
Vet ikke om dere er klar over det, men ketolysetabletten vi tar, selen-sink, inneholder nøyaktig det samme som Bio-Selen + Zink som kan kjøpes på apoteket.
Bio-Selen + Zink produseres av Pharma Nord i Danmark, ser at ketolysetablettene også er produsert i Danmark for Ketolyse AS. Så her har vi altså et nøyaktig likt produkt som selges under to forskjellige navn. Så dere som har problemer med å skaffe tablettene, bare ta dere en tur på nærmeste apotek :) Til opplysning så inneholder Bio-Selen + Zink 90 tabletter pr. pakke, ketolysetablettene 50 tabletter. |
Er det noen som har hørt med Meny Lillestrøm? Er jo en ganske sentral butikk.. Kan gjerne spørre jeg, men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal formulere meg....
|
Hurra! Fant akkurat ut at meny på Åssiden her i Drammen har ketolysepølser inne. OG det er 5 min med bil hjemmefra :)
Da blir det ikke Oslotur i dag for å kjøpe pølser, men en liten tur ned veien :D :heia: |
Meny Elverum på Kremmertorget har ketolyse bakemiks og tar også imot bestilling på andre ketolyseprodukter. :)
|
Meny på Åssiden hadde ikke pølsene alikevel :( skikkelig nedtur. Men de skulle skjekke om de kunne ta de inn . Jeg lever i håpet :)
Meny i Sandvika hadde de ikke (der sa damen at slakteren ikke var godkjent. Merkelig siden Oslo city tar dem inn da...) |
Er det kun Meny på Sletten som fører ketolyseprodukter i Bergen?? :confused:'
Var innom der i dag, men fant kun en DVD og en bok der, ingen andre produkter. Jeg som gledet meg sånn til pølsene.:( |
Er det noen flere forhandlere i Bergen/askøy som selger ketolyse?
|
Hallo! Er det noen som vet om steder å handle produktene i Bodø?
Hilsen M@rit |
Meny Farmannstredet i Tønsberg selger også Ketolyse pølser:D
|
Fant ingen produkter på Meny på Gol:confused:??, eneste meny i butikk i mils omkrets,sukk
|
Jeg ville spurt butikksjefen om de kan ta inn :ja: Eller brukt nettbutikken på www.ketolyse.no
|
Jeg har snakket med butikksjefen på Meny Ski, der kommer de ikke til å ta inn ketolyseprodukter, han hadde vært i kontakt med andre Meny-butikker og kom frem til at siden det ikke gikk nok av disse produktene og han ikke tjente nok på de så ville han heller ikke bestille dette. Det har visst vært litt henvendelser til butikken. Meny Greverud fører det heller ikke.
Så da dro jeg til Oppsal i Oslo, og de har!! Kjempekoselig han daglig leder jeg snakket med. Endelig fikk jeg målt ketosen (fikk tak i stix), fullt utslag etter 3 dager, er kjempefornøyd :) |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:27. |