Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Eurodiett (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=30)
-   -   Europrat 2007 (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=12687)

jeef-micro 22-09-07 08:55

Sv: Europrat 2007

Takk Titti :) Så greit at det er noen "drevne" jeg kan spørre her :D

Hvor plaget er dere egentligmed "ketoselukt" (ånde, kroppslukt osv...) min store skrekk er å ha dårlig ånde...

indi 22-09-07 10:37

Heia
Jeg har ikke vært plaget av dårlig ånde, tar en lâkerol eller annet sukkerfritt om jeg tror jeg lukter. Men jeg kjenner en ganske rar lukt når jeg dusjer etter trening og har svettet mye. Plager meg ikke mye da, og så er det jo noen fordeler med ketose og da:)
i:)

jeef-micro 22-09-07 13:49

Nå har jeg hentet maten min :p spennende dette... JEg rekner med jeg starter på onsdag...

Titti 22-09-07 17:38

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av jeef-micro (Innlegg 340485)
Nå har jeg hentet maten min :p spennende dette... JEg rekner med jeg starter på onsdag...

Lykke til, med rette innstilling går det sikkert kjempebra :heia:

Titti 22-09-07 17:39

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av jeef-micro (Innlegg 340419)
Takk Titti :) Så greit at det er noen "drevne" jeg kan spørre her :D

Hvor plaget er dere egentligmed "ketoselukt" (ånde, kroppslukt osv...) min store skrekk er å ha dårlig ånde...

Har ikke merket noe særlig til det, kanskje litt i starten...men i grunn ikke på Eurodietten, det var vel mer når jeg fulgte Ketolyse....

jeef-micro 26-09-07 07:36

Nå sitter jeg og spiser frokostblandingen... helt OK på smak, men ikke akkurat noe jeg kommer til å savne når jeg er ferdig... litt guffen ettersmak på de crisp-greiene, men ikke noe aperompesmak...

lagde pannekakerøre og stekte lapper å ha med til lunsj i dag...

Titti 26-09-07 22:59

Likte du pannekakene? Jeg pleier å ha masse kanel i røra :ja:

jeef-micro 27-09-07 15:18

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Titti (Innlegg 342220)
Likte du pannekakene? Jeg pleier å ha masse kanel i røra :ja:

Pannekakene var ganske søte, så kan tenke meg at de er bedre med kanel i...
Har til nå smakt på sjokolade frokostblandingen (som var litt vel søt) Pannekakene, som var gode, erterpureen, som ikke var så veldig god, men som jeg kommer til å spise, sjokoladepuddingen, prailinebaren og brownisene som var godeog nå spiser jeg skinkeomelett til middag som også var helt grei... Ikke noe av det jeg har spist hittil har vært i nærheten så grusomt som jeg så for meg på forhånd...

natteravn 27-09-07 17:43

Hei.
Det hørtes bra ut . Jeg liker også det meste av varene bortsett fra osteomelett. Den var så stygg at jeg ikke klarte å trøkke den i meg. Jeg lurer på om det går ann å lage seg en vanlig omelett av egg istedefor, er det noen som vet.

jeef-micro 27-09-07 17:48

aner ikke jeg, men jeg tror jeg hadde ventet til litt uti dietten for å sjekke, så jeg ikke hadde ødelagt noe nå i starten...

Kanskje noen av "veteranene" vet :)

Titti 27-09-07 21:37

Det går fint å erstatte omeletten med to egg i stedet :ja: Men da er det ikke sikkert du får i deg like mye av det riktige som er i produktene, men du får hvertfall i deg proteiner som er veldig viktig i dietten. Jeg ville ikke gjort det hver dag, men sånn innimellom i starten.

jeef-micro 27-09-07 22:24

Er det lov å spise sukkerfrie pastiller? har fortsatt panikk for den berømte ånden jeg...

og nå har jeg vondt i hodet, men det er vel pga litt lite vann i dag...

Titti 28-09-07 23:06

Sukkerfrie pastiller og tyggis går helt fint :) Samme med light-brus osv.

jeef-micro 28-09-07 23:33

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Titti (Innlegg 342868)
Sukkerfrie pastiller og tyggis går helt fint :) Samme med light-brus osv.

Bra :) jeg prøver med et glass lettbrus pr dag, og tyggis/pastilelr uten sukker nå, og stopper vekta, så kutter jeg heller da :D

jeef-micro 29-09-07 08:59

Og nå har jeg fulgt Tittis råd om kanel i pannekakene :D og det ble knallbra!!! ny favoritt til frokost :)

Neste runde kommer jeg i allefall til å bestille mere pannekake, og mere av den skinkeomeletten... skal prøve den andre omeletten jeg kjøpte til middag i dag..

Titti 29-09-07 09:56

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av jeef-micro (Innlegg 342875)
Bra :) jeg prøver med et glass lettbrus pr dag, og tyggis/pastilelr uten sukker nå, og stopper vekta, så kutter jeg heller da :D

Godt å ha litt å ty til ja, brusen hjalp meg om kvelden den første tiden :ja:

Titti 29-09-07 09:57

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av jeef-micro (Innlegg 342930)
Og nå har jeg fulgt Tittis råd om kanel i pannekakene :D og det ble knallbra!!! ny favoritt til frokost :)

Neste runde kommer jeg i allefall til å bestille mere pannekake, og mere av den skinkeomeletten... skal prøve den andre omeletten jeg kjøpte til middag i dag..

Så bra at du likte den :)
Jeg synes omelettene er helt greie, men synes vel skinkeomeletten er best. Godt å steke squash, sopp, løk og paprika og ha ved siden av.
Omeletten blir også god hvis du lager den som eggerøre.

jeef-micro 29-09-07 12:49

Jeg har hatt osteomelett til lunsj nå da :) lettere med to "saltmåltid" pr dag når det er helg og jeg er hjemme...

uansett så putta jeg oppi masse pepper (kommer til å bli som Cruella deVille etter fase 1 :p ) fersk gressløk og masse timian i omeletten, og stekte den som eggerøre (får ikke til å steke sånt som omelett jeg... blir bare vrakmat)
syntes den smakt helt ok jeg...bedre enn potetsuppa og erterpureen i allefall... så kommer nok til å spise opp pureen og potetsuppa, men ikke bestille nytt... det eneste jeg ikke har smakt av det jeg bestilte nå, er grønnsaksuppa...

Kokkosbolla 01-10-07 08:36

Dere som har holdt på en stund... Hvor mye gikk dere ned 1 uka? Og 1 mnd? Jeg vet det er individuelt altså, men hadde bare vært litt artig å se :)
Jeg skal tilbake til legen 17 oktober og da vil jeg ha vært i fase 1 i 18 dager. Hadde vært litt moro å visst sånn ca hva man kan forvente seg.

natteravn 01-10-07 15:07

Hei på deg jeg gikk ned 3.5 kilo første uka.
Han jeg snakket med sa jeg kunne forvente å gå ned mellom 5-10 kilo på 21 dager.http://forum.lavkarbo.no/images/icons/icon14.gif i fase 1 så her er det bare å stå på

jeef-micro 01-10-07 19:12

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av natteravn (Innlegg 343882)
Hei på deg jeg gikk ned 3.5 kilo første uka.
Han jeg snakket med sa jeg kunne forvente å gå ned mellom 5-10 kilo på 21 dager.http://forum.lavkarbo.no/images/icons/icon14.gif i fase 1 så her er det bare å stå på

så flink du er da :) er spent på hvor mye jeg har gått ned... skal veie meg i morgen, men har egentlig ikke veiedag før på fredag... da kan jeg forandre tickeren...

Titti 01-10-07 20:58

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Kokkosbolla (Innlegg 343728)
Dere som har holdt på en stund... Hvor mye gikk dere ned 1 uka? Og 1 mnd? Jeg vet det er individuelt altså, men hadde bare vært litt artig å se :)
Jeg skal tilbake til legen 17 oktober og da vil jeg ha vært i fase 1 i 18 dager. Hadde vært litt moro å visst sånn ca hva man kan forvente seg.

Hmmm, jeg husker nesten ikke lenger jeg. Men tror det var 3 kilo første uka og ca 6-7 første mnd...Jeg var vel i fase 1 i 30 dager og så fase 2 i 60 dager.

Storeba 02-10-07 13:40

Nå er jeg også på dietten! Gleder meg til resultater! ...er allerede litt svimmel etter 1/2 dag...huffda!

indi 02-10-07 17:17

Lykke til, er bare å stå på det! :)
Husker jeg spiste masse grønnsaker i begynnelsen, slapp å være sulten og det var veldig bra! Så kan du jo tenke på at etterhvert som resultatene kommer øker også motivasjonen...

Enid 15-10-07 20:03

Noen som har mailadressen eller telefonnummeret til der man bestiller produkter hos Eurodietten? Har mistet skjemaet mitt...

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:19.