![]() |
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Men nå ble jeg faktisk nysgjerrig! :spent: |
Sitat:
|
Sitat:
Du trenger kreftene uansett hva som skjer :love: |
er det fortsatt fyfy for damer i tjukkasstørrelser å ha satinkjoler? type femtitallskjole (ikke blyantform) :o
|
Sitat:
Jeg har alltid prøvd å legge de mest spennede gavene til helgen for da blir de litt aktiviser de dagene det ikke er skole/barnehage/jobb! Selv 19- åringen min liker å få ting i kalenderen selv om han nok helst ikke vil si det høyt!;) De to eldste har hver sin hjemmelagde kalender, så nå broderer jeg på hardelivet for at Prinsens skal bli ferdig i tide!:eek: |
Sitat:
Sitat:
Sitat:
Takk for tipsene damer, men det var visst ikke helt det jeg var ute etter. Tenkte kanskje noe sånt som dette (men den var litt dyr da ...) http://i1.ztat.net/large/MA/32/1I/01...1X-315@1.1.jpg Oi, stort bilde :o Men nå fant jeg denne Zalando ... skal kikke litt mer der :) |
Zalando er skummelt det.....:eek:
Endte opp med både kjole og støvletter jeg gitt ;) |
Huldr - hva med å strikke selv? Det finnes sikkert mønster som er ganske lik og det er myyyyye glattstrikk på en sånn.
|
Sitat:
|
Sitat:
Sitat:
Sitat:
|
Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Sitat:
Morsdag, farsdag, halloween og valentin er handelstandes mekka og ikke noe jeg er overvettes interessert i å støtte. Det er koselig med et morsdagskort da og det får jeg alltid. :) |
Noen som vet hvor jeg får kjøpt ubehandlede barnestoler (slike små trestoler) i storoslo området?
|
Noen som har peiling på spotify?
Jeg logget meg på via facebook. Angrer på det. Har sendt inn mine visa-detaljer, så prisen blir trukket. (er det fastpris? Det stok ikke hva det kostet). Kan man trykke på noe for å velge bort at andre ser hva jeg hører på? Jeg ønsker at min mann skal kunne bruke min spotifykonto, utenå være på min facebook side. Noen som vet råd? |
Sitat:
Da lager vi god mat, ser en koselig film, inviterer venner og familie og bare kooser oss. :hearts: Nannahs forslag om ukesadventskalender var supert så det skal jeg fikse her i huset. Da blir det ikke gaver som blir gitt bort, men tid og oppmerksomhet. |
Sitat:
|
Jeg har tre døtre, 19 (i dag :love:), 21 og 23 år gamle. Jeg broderte en adventskalender da de var små, og så fikk hver av dem åpne hver tredje dag. Kanskje ikke så spennende, men jentene likte det (og da kunne det være alt fra hårspenner til sokker til julepynt i pakkene). De to eldste har flyttet hjemmefra, men de får fortsatt sine pakker med dato på. En for hver tredje dag fram til jul. Da blir det ikke for mye, og ikke for dyrt. Da de var små, kjøpte vi lego/duplo-pakker og delte opp.
|
Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Det med aktiviteter, synes jeg er en god ide. Det er koselig å lage noe sammen, enten det er kaker, julepynt, merkelapper eller julekort :-) Det lager gode minner. Man kan jo ha en kombinasjonskalender, der man putter inn aktiviteter der det passer best, og små gaver innimellom. Til endre barn, kan pannebånd, skjerf, vanter, reflekser osv være greit, mens de yngste nok vil ha en eller annen form for leke, og ikke blir så glad for strømpebukse hehe.
|
Noen som vet hvorfor oppløsningen på Facebook har endret seg. Kan knapt lese hva som står der, smått smått...Ikke min, men mannens Aser. Kun Facebook. Alt annet er greit.
Hvis noen vet hvorfor, så vet dere antagelig hvordan rette det opp igjen. Han har antagelig "fomla" og kommet bort i noe...:cool: |
Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Det ble Dolce gusto Piccolo eller hva den heter på meg :-)
Men ser det er vanskelig å blande, for jeg må stoppe selv ved rett mengde, og det er ikke lett å se :-/ Var ikke helt klar over det, trodde den regulerte selv ... jaja, fungerer jo greit likevel da. Men ser det er vanskelig med vanlige krus ! Hvor selges blanke glasskrus som tåler varme? Må jeg kjøpe merkevarekrus, eller får man "kopi" krus som er billigere? |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Hvor får man kjøpt bakstepinnner til lefsebaking?
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:49. |