![]() |
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Er det sambo som ligner på George Clooney eller er det GC som ligner på sambo? Det er vel alderen som avgjør? I såfall er det sambo som er orginalen! :lol:
|
Re: Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Sitat:
|
Sitat:
Jeg vil tro at du kan vaske den som normalt også. Glasset må i alle fall vaskes på min. |
Sitat:
Forøvrig syns jeg all automatkaffe smaker plastvann, men jeg er litt borskjemt med ekte kaffemaskin og egen kvern. :o Men om du er på lavkarbo og vil ha noe du faktisk kan drikke er det eneste alternativet. Som de andre sier er disse ferdigpakkene fulle av sukker. |
Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt en strikket kjole? :) En varm og god en med lange ermer ... Og gjerne i burgunderrødt eller grønt, lilla kan også gå an. Grå eller svart til nøds ...
|
Sitat:
http://lp.hm.com/hmprod?set=key[...product/large] |
Å, den var fin :ja: Men de hadde bare opp til str M så jeg ... Takk, Kitt :suss:
|
Denne fra netthandelen er jo ingen kjole, men jeg likte den godt og den ser god og varm ut med 80% ull!
|
Eller en fargerik en fra nelly: :)
http://nelly.com/no/klær-til-kvinner...ess-691190-66/ http://nelly.com/no/klær-til-kvinner...ss-541154-912/ Men er ikke ull |
Sitat:
Kommer ikke jeg inni den denne vinteren, passer den nok til Snuppa!;) |
Noen som har forslag til kalendergaver for en på halvannet år?
Helst ikke over 20 pr stk. |
Sitat:
Når våre jenter var så små tok vi ting fra lekene som de ikke hadde brukt på en stund. Det ble noen nye ting også, å ingen av de fant ut det var resirkulering. De syntes det var hel topp:D Elin |
Sitat:
Takk for svar, jeg har i løpet av 1,5 år nå brukt den en eller to ganger. Har satt den på nå:) Elin |
Sitat:
|
Sitat:
|
Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Forstår et så lite barn dette med kalendergaver:confused: Hehe.
Er ikke for å gi snop iallefall, og det blir jo mye dilldall som er smått og kan settes i halsen. Duplo kanskje? kjøp inn en pakke med ulike dyrefigurer, menner og slikt, og del opp sånn at han eller hun får en om dagen kanskje? og fargeblyanter er jo gøy, maling, hm, ikke lett å komme på til en som er så liten :-) |
Ble ingen Tassimo i dag - det var utsolgt :-(
Så jeg får vel bare sjekke priser rundt om kring. Pleier slikt å være på salg før jul, eller etter jul, når er det mest gunstig å handle? |
Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Sitat:
Forøvrig tror jeg de er mer takknemlige å lage kalender til unger i den alderen enn åtte-tiåringer som har sterke meninger om hva som er bra nok, og hvem om får de fineste tingene osv. :rolleyes: |
Sitat:
|
Sitat:
|
Blir nesten litt misunnelig på dere som har barn :)
Jeg hadde nok også hatt adventskalender tror jeg, og laget tradisjoner som man bærer inni hjertet sitt også når man er voksen og forlatt redet. Fikk kalender lenge hjemme, det var koselig. ekstra koselig med hjemmelagede kalendere og ikke bare den samme sjokoladebiten hver gang. Men det er klart, det blir fort dyrt. Så å dele opp er ikke dumt. Reflexbamser, sokker med et eller annet populert noe, små bøker, små bamser, mange ting å finne på :-) |
Sitat:
|
Jeg har aldri vært vant med å gi noe til farsdag og morsdag. Og valentin og halloween er nye skikker som jeg heller ikke feirer. Vet andre gir mye til mors og farsdag men det har ikke vært tradisjon hos oss.
|
Hvor lenge kan man gå uten mat, hvis man ellers er frisk?(uten at det skader kroppen)
|
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:16. |