![]() |
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Sitat:
|
Sitat:
|
Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
fant dette til deg :-)
http://www.dooa.no/faktasider/k_urenslighet.html http://home.no/terak/kattungen.html |
Catnib = kattemynte. De fleste katter, om de er kjønnsmodne i alle fall, er helt gærne etter det. Sist jeg prøvde det på Zappa var han helt obscønt nærmest i hasjfjern lykkerus over denne fantastiske lukta. :cool: Om det funker for å få han til å bli kompis med kattedoen, vet jeg ikke. Men det var i alle fall veldig effektivt for å få ham til å bruke klorebrettet i stedet for sofaen.
|
Sitat:
Jeg tror kanskje det kan handle litt om markering også. Han går og lukter på de stedene han har tissa mye. Ser litt stolt ut, den lille dritten. Får få han til legen fortest mulig.. Kanskje det ikke skal mer til enn det. |
Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Sitat:
|
Sitat:
Dersom han fortsatt kan lukte på de stedene hvor han har tissa, foreslår jeg at du vasker med edikkvann. Det fjerner for det første eventuell lukt helt, og katter er iiiikke særlig glad i edikk, for å si det pent! Bare ikke amoniakkprodukter, for det kan få han til å markere på samme sted. Og når jeg tenker på det, dersom han holder på sånn kan det virke som om det er en kjønnsmodning på gang, og at det er markering like mye som noe annet. Da har jeg bare to ord til deg: Snip snip! ;) |
Kan hjelpe og skifte sand-type eller fjerne taket på doen om du har det.
Om du finner en klatt bæsj, ikke kast den, men legg den i doen slik at doen lukter hans lukt. Ikke alle katter liker samme type sand i kassen sin, og ikke alle liker og gå på do i åpen kasse, mens andre ikke liker lukket kasse. Her i huset er det to katter, men jeg har tre do. I utgangspunktet skal det være en do pr katt og 1 ekstra i tillegg. Her er det da kort vei til nærmeste do uansett hvor i huset kattene befinner seg. Mi frøken på fem og en halv måned har ikke fått lov til og gå ut enda siden hun enda ikke er kastrert, men hun bruker heldigvis doene inne slik hun skal. |
Ok:
Sted - kjøkken Vegger - hvite Kjøkkenskap - malt i kaffelatte=vanilje. Knotter på skap - stål Gulv- grusomt gulvbelegg i grønt og brunt Gardiner- hvite Dekor- lyse farger/lys lilla/lys rosa. Så gjelder det veggen bak vasken , under overskapene. Denne er grusom og skal males, men jeg er usikker på fargevalg. Skal jeg bare velge hvitt, eller skal jeg gå for en kontrastfarge? Gulvet har mye grønt og brunt i seg, men jeg et ikke veldig glad i grønt. Har ikke råd til fliser, så det blir bare å male, for å sette prikken over I'en som det heter:-) Noen forslag ? :) Tror jeg da virkelig kan trives på kjøkkenet mitt :-) |
Sitat:
|
Sitat:
|
Re: Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Sitat:
Det er ikke gratis frakt, men 6 dollar (billigste fraktkostnad) er ikke mye penger, da. Ang. hvilken du skal velge jeg ikke svare deg, for linken din fører meg bare til innloggingssiden min, og så handlekurven min. ;) |
Sv: Re: Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Sitat:
Da er det den på 6 dollar jeg skal velge da. Nei, ikke dyrt, men hadde trodd at det var gratis... Takk for hjelpen ;) |
Hva er det beste produktet for omega-3-tilskudd?
- |
Sitat:
http://www.triomar.no/Triomar/Memorex/ |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sukk, den senere tiden så logges jeg ut fra flere forum, gjerne flere ganger om dagen, selv om jeg har haket av for å logge på med navn og passord hver gang. Før måtte jeg ikke skrive det inn gang på gang, men kanskje bare hver gang jeg hadde rensket opp på pc.
Noen som vet hva som er galt? |
Sitat:
|
Sitat:
Takk! :) - |
Re: Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Sitat:
|
Våknet i natt med vond og uggen mage. :( Helt oppunder magesekken, og rundt i hele systemet. En god del luft. Løs mage med "klumper", som deretter ble tynnere og tynnere. Beklager beskrivelsene *rødme*. Rapen smaker rottne egg, direkte vemmelig. Ble lite søvn, opp gang på gang, og dessuten ubehag som gjorde at jeg ikke lå bra, og ikke fikk sove. Vurderte å ta smertestillende, men tenkte det nok ville plage magen enda mer enn den allerede var plaget. Fikk massert og trykket på mage, og fikk ut en god del av luften på den måten, og etterhvert forsvant ubehaget....
Nå må jeg løpe veldig fort for å rekke frem. Og det som kommer ut er som lys kaffe. Raper fremdeles rottne egg, og blir kvalm når jeg prøver å drikke litt vann.:veitikke: Noen som vet hva dette kan være ?:confused: Har vurdert å ta imodium, men hvis dette likevel er noe som skal ut av meg, så er det kanskje dumt å stoppe det med imodium. Måtte avlyse flere avtaler i dag, hadde ikke sjans om å stille.:( |
Høres ut som du har fått i deg en sint bakterie som kroppen jobber hardt for å kvitte seg med.Jeg tror det er lurest å la det gå sin gang,men hvis det varer over flere dager,gå til lege.Pass på å drikke mye,litt svak saft,eller vann med litt honning og gjerne noe salt også. God bedring.
|
Sv: Re: Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Sitat:
(Jeg hadde heller ikke hørt om det altså :D) |
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:17. |