![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Ikke bli så lenge borte da, Prutti. Det blir ikke det samme uten deg her.
Gleder meg til å ta på meg en åletrang bukse når jeg skal på jobb i dag - for der er nemlig kjæresten min. Buksene har stretch (og herregud takk for det!!, hadde aldri fått de på meg uten), og rumpa blir AMAZING i de. Og når jeg tar de av meg, så lurer jeg på hvordan i alle dager jeg har klart å plassere rumpa mi inni de buksene. Ser ut som noe om passer min ti år gamle niese bedre enn meg. Elsker stretch! |
Grattis med buksekjøp Appelsinpiken!! Str 28 høres unektelig forlokkende ut!! Godt jobbet!!!!!!
Så bra du er bedre Maria: ta godt vare på stemmen din. Her i trøndelagen gikk det ei "fauk" med hese stemmer og annenhver person var stemmeløs - meg inkludert. Var så ille at jeg fikk taleforbud:eek: og det var heavye saker altså! Er ei "jabbkjærring" ikke bare her, men også i hverdagen ellers:D Så til den søte, kloke, halvgærne bipolare og vakre skrullingen vår. Så gikk alt skeis i går - so what?? Det gjør det innimellom for alle sammen. Ikke rot deg borti noe destruktivt slik at det blir ekstra utfordrende å komme tilbake. Hvis du er på forumet, så stikk innom og bare si hei en gang i blant, så vi vet du er med. Deal?? Jeg er snart klar for å ut å gå. Noen som blir med? På med full regn"uhyre" og så ut:)? |
Herlighet, snakk om å hoppe over innlegg!
Prutti: Håper du har det bra!! Tenker på deg vet du! :klem: |
God morgen damer!!
Grattis med bukser - og den gode feelingen til Appelsinpiken! Kan nesten ikke beskrives det der, kjenner meg igjen. (når jeg fikk på meg de som har ligget bakerst i skapet) Fantastisk! Sikkert lovely å shoppe de - for ikke å snakke om når du finner anledningen til å bruke de. Enjoy! Humper i veien Pruttis? (Eller ble du arrestert for den hussprengingen?? *baker lavkarbokake med baufil inni og kommer å redder deg*) Hva skjer a'? Trenger du tid så tar du deg tid - og trenger du en (eller flere) å lene deg på så gjør du det. Bare du gjør det som er best for deg! Litt-for-lang-og-litt-for-hard-klem på tur nordover til deg. Resten av hurven: Jeg var litt usikker etter ferien hvordan jeg skulle revitalisere og "angripe" lavkarbohverdagen igjen - men det ser ut til at det gikk for det meste av seg selv egentlig. Dvs spisevanene er som de skal (omtrent, ikke sjekket med Diett.no). Usikker på ketosen, - men for å slippe skuffelsen så venter jeg med testingen til det har gått noen dager til. Kjenner også at forrige ukes kaos sakte men sikkert antakelig skal kunne brukes til motivasjon - og ikke bare depresjon. For en ting har jeg tatt meg faen på: hvis jeg noensinne blir satt på en vekt igjen - så skal jeg ikke bli møtt med det tallet. Så damer: - ha en sterk og stolt dag!! |
God morgen alle sammmen=)
Håper du straks er inne igjen og blåser ut litt her hos oss om det er det du trenger Prutti'n:hearts: Og enig med Dollsine, om du blir borte noen dager må du for all del komme innom og si hei så vi vet du fortsatt henger med :klem: Appelsinpiken: Så fantastisk med str 28! :heia: Trur jeg gikk på undomsskolen sist jeg fikk på meg no sånt jeg... Kjempeflink har du vært, kjæresten din kommer sikkert til å synes du er superdigg!=) MariaB: Godt å høre at formen er litt bedre, whiskeystemme er lekkert vettu :p Håper den ikke blir helt borte for deg så du får snakkeforbud å greier, for DET kn ikke være greit alene med 2 små :rolleyes: Så bra at du er kommet igang Nyskjerrig nok=) Deilig når det liksom bare er den naturlige måten å spise på, og man ikke trenger å tenke så sykt mye over det=) Edit, etter alt hadde kødda seg til når jeg posta.. Det var ca dette som egentlig sto: Ja, og forresten.. Jeg møtte vekta med en kilo opp igjen, jeg hater 80-tallet asså... Mensen tar aldri slutt heller, sikker på det er ettellerannet med p-piller+lavkarbo... overbevist faktisk... Blitt invitert på stranda idag også, men har ikke lyst å vise kroppen min der, så finner nok noe annet lurt å gjøre=) Håper alle får en fantastisk dag i allefall!=) |
Jeg glemte å måle cm i går! Bare veiing!
Nå er jeg enda litt mer lykkelig. Kort oppdatering: Jeg har nå vært en måned i Tyrkia, og har vært hjemme i en uke og to netter. Første halvdel av Tyrkiaturen var lavkarbo - kanskje ikke ketose hele tiden, men definitivt lavkarbo. Så kom kjæresten og de to siste ukene snakker vi ikke om matmessig... Så målte jeg meg i dag! Jeg har gått ned 6,8 cm totalt siden siste måledag før jeg dro! Og 2,3 av disse er på rumpa (derfor passer buksene! :p), og resten er fordelt på lårene og overarmer. Magen er omtrent lik, og jeg har gått OPP på puppene! Hva!? (Jeg sier ikke neitakk. Jeg har små pupper- det har jeg alltid hatt, selv om magen har vært stooooor). I går møtte jeg en venninne for første gang på mange år. Vi gikk i barnehagen sammen og har holdt kontakten litt sporadisk siden da. Noe av det første hun kommenterer er at jeg er mindre enn forrige gang vi møttes. Det er på tross av at jeg har på meg denne genseren i svart fra HM som er fullstendig formløs om jeg ikke tar på hoftene mine og "lager" formene selv: http://www.hm.com/no/product/92513?a...rticle=92513-A Gjett hvem som har noen skikkelig lyse dager (sånn bortsett fra den hybelgreia). |
Sitat:
Jeg skal forsøke å huske og spørre legen om det neste uke. Får mensen ca når jeg skal, den varer litt lengre enn før - men det er likevel ikke som den pleier.. På et vis. |
Sitat:
Så utrolig bra resultater du har fått forresten! Kjempebra :heia: :D |
Sitat:
Sterke og stolte dager - ja det trenger vi minne oss selv på at vi må ha - oppturer eller nedturer:) Sitat:
|
Sitat:
Jeg tar microgynon. Disse er knall. OG: Dra på stranda! Du er nydelig akkurat sånn som du er! |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Appropo pupper: Jeg må nok snart ut og kjøpe meg bh er en cup størrelse mindre, alle er blitt for store..... Det må vel være det eneste plagget det ikke er stor stas å gå ut og kjøpe i mindre størrelse:rolleyes:
|
Sitat:
Jeg var konstant grinete og sur på han jeg var sammen med før da jeg gikk på yasmin. Kan ikke ha vært lett å leve med. Hormonell kjærring. Etter at jeg byttet til yasminelle ble alt bedre, og nå har jeg byttet til microgynon for å ta opp kampen med menssmertene som startet for et halvt år siden (visstnok en genetisk greie. mamma fikk også plutselig menssmerter når hun var 23 år uten å ha hatt det før). |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Midje er så lekkert :D og jess, push-up er en god investering :) Så får du super-pupper og super-midje :D Kommer nok til å "turn some heads" fremover på byen du jah ;)
|
Forresten, dere som er litt flinkere til å bruke diett.no enn meg :o Hva er fordelingen på det brødet jeg laga igår? :p
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
RikkemOr, dette er også litt avhengig av hvilket mandelmel du bruker, stor forskjell - jeg bruker det jeg kjøper på helsekost fra Atco - har funnet ut at det har lavest karboinnhold og høyest fettinnhold:)
|
Sitat:
Sitat:
|
Sitat:
kh:8g prot:40g fett:11g kostfiber:33g energi:293kcal pr 100g Ligner det på ditt?=) |
Hei alle sammen:)
Har hatt sykdom i familien, så jeg har ikke vært så 'flink' med kostholdet mitt de siste ukene. Det har jo, som ventet, resultert i ett par kilo opp og maaaange ekstra cm:( For prøve å ta tak igjen nå. Får så masse inspirasjon av å lese hva dere alle skriver og om deres erfaringer. Tusen tusen takk til dere alle sammen:) |
Så bra lille venn at du blir inspirert. Her er veggen bred og taket høyt! Du kommer tilbake på sporet etter den lille avsporingen skal du se. Legg det bak deg, se framover og sett i gang!!
Og damer: for noen skravlekjærringer. her går man seg en tur og så er det kommer til TO nye sider! Herlig er det. Jeg kommer med airbagen min på den stranda damer! Stiller i bikini også; sammen er vi sterke vet dere! Ser dere har en diskusjon om BH... jeg må også ned i cup men ikke i str rundt:o. For øvrig synes jeg det er skikkelig nedtur når jeg tar av bh'en på kvelden og alt bare slippes rett ned. Sa vi heng sa vi:eek:? Vi har pakket (les: gubben har pakket) bilen, og vi er klar til take off. HVor turen går vet vi ikke, da vi kjører dit været ser best ut. Satser på overnatting på hotell, men har med telt og soveposer hvis det skulle bli nødvendig. Kommer til å stikke innom på telefonen for å lese så får vi se om jeg skriver noe. Stor klem til dere alle! :klem::klem::klem::klem: |
Gooood tur Dollsine!!!
Nyt det, len deg tilbake og kos deg grenseløst! Klem-klem-klem! |
Sitat:
Den typen jeg har 54.1g fett og bare 3,7g karber pr 100g. Hvis det er dette du har brukt, får du nok litt ekstra karber og en lavere fettprosent på ditt brød.:rolleyes: |
Lille venn: Velkommen tilbake, så koselig å se deg igjen! Heng med, så kommer du nok på rett kjøl igjen;)
Dollsine: Kos deg masse masse på tur kjære du. Håper dere møter solen og får noen deilige dager:klem: |
Håper du kommer deg greit inn i det igjen Lille venn, og at ting er bedre mtp sykdommen nå :klem: Og her er det mange å støtte seg på vet du, og det må du bare bruke for det det er verdt :suss:
Sitat:
Dere kan komme hitover, sola skinner og det er behagelig temperatur :ja: Men det er vel meldt regn i morgen trur jeg, og det er kanskje ikke så attraktivt når man kan risikere å havne i telt :p Håper dere får en kjempefin tur uansett hvor dere havner og at du ikke blir for lenge borte fra oss :o :klem: |
Sitat:
|
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:47. |