![]() |
Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
SMØR. Gammelt kjerringråd min bestemor sverger til. Gni det på limet, og limet løsner. Vasker så med såpe.
|
Sitat:
|
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
kan jeg ta med laktasetabletter til norge fra den delen av tyrkia som ikke ligger i europa lovlig?
|
Jeg har de siste dagene verket i hoftene. Det kjennes ut som om det er i selve leddet, hvor kulen ligger i skålen. Det kan murre litt når jeg er i ro, og jeg kjenner det veldig godt når jeg er i bevegelse. Er forkjølet, men har ikke smerter i andre ledd. har kjent det nå siden onsdag. Noen som vet hva dette kan være?
|
Sitat:
Jeg skreller selv på den måten, går myyyye raskere:p Men jeg har nok så stor kontroll på hvor skrelle fyker (som regel:D) Elin |
Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Sitat:
|
Re: Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Sitat:
|
Har noen her prøvd MariannS sin lakriskonfekt? Finnes det alternativ "lakris-ting" fra Iherb i stedet for den hun foreslår. Den var så dyr å få fraktet hit fra Danmark. Eller finnes den i helsekost kanskje?
http://tante-t.dk/en/treats-good-stu...?products_id=0 Ha en fortreffelig lørdag videre :) Ps:Fant forslag på Fb ;) Lurt å sjekke før jeg spør kanskje...hihi Hva med tagatesse på Iherb forresten? |
Stemmer det at man ikke bør sminke våtkanten når man bruker linser?
|
Sitat:
Jeg vil tro at det er mye værre at sminke kommer inn i tårekanalene. |
Sitat:
Sitat:
Men tenker at om man har endagslinser blir det litt anderledes enn med etårslinsene vi brukte den gangen. Blir det smuss på endagslinsene, skal de jo likevel kastes samme kveld! De rekker nok ikke å lage noe betennelse eller annet jeg ble advart mot en gang i tiden!:eek: |
Jeg har månedslinser. Skader vel ikke å prøve, da. (Fikk også beskjed om dette den gangen jeg begynte med linser første gang for nesten tjue år siden, og lurte på om det fortsatt gjaldt. ;)).
|
Sitat:
Sitat:
|
Kanal FEM sendte i kveld en dokumentar som het Når huden blir for stor. Jeg fikk bare sett de siste minuttene. Og prøver nå å finne den på youtube, men har ingen engelsk tittel, så søkene mine fører ikke frem til noe. Noen som kan klare å finne ut hva den heter og om den er mulig å se på internett?
|
Sitat:
Sjanger:Britisk dokumentar fra 2012 Sarah og Chris har tatt slankeoperasjon og hatt enorme vekttap etter dette. Nå skal de operere bort all den ekstra huden som henger rundt kroppen. Vi følger de to på den følelsesladede reisen gjennom den store forandringen: nervene og frykten før operasjonen, lettelsen rett etter og drømmene for fremtiden med ny kropp. http://www.tvnorge.no/tv-guide |
Sitat:
|
Takk begge to !:D :D
|
Dere som har eller har hatt eldre tisper i hus; er det normalt de av og til lekker litt fra underlivet? Tispa her er nesten ni år og lekker av og til litt der hun ligger. Det er luktfritt og klart, og hunden virker superfrisk på alle måter og har heller ikke feber. Hun ble kastrert i sommer pga livmorbetennelse.
Gamle menneskedamer får jo ofte problem med blære som lekker, så jeg lurte på om det er normalt for hunder også. |
Sitat:
edit: photo, ser jeg siterte feil melding fra deg. skulle være den der du faktisk spurte om sminken.. ikke lett med disse smartfonene... :o |
Re: Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Sitat:
Jeg har ikke vært borti at de lekker. Vet at de kan gå med utflod over tid når de har fått et valpekull. Jeg tror jeg ville snakket med dyrlegen om dette. Lurer litt på hva som kommer ut, for de har vel tatt livmoren..... og da skal det jo ikke komme noe derfra ... er det urin så skulle det jo luktet. Hm, liker det ikke helt. Har som regel å heller ringe en gang for mye eller for lite. Det er bedre å få sjekket det enn at de går med noe som ikke er bra. Urin kan de så klart begynne å lekke med alderen. Men da skulle du kunne merke at det var urin. Begynner urinen å lukte sterkt, så er det fare for en urinveisinfeksjon, og lukter det "krabbe" så trengs det medisiner. kanskje ikke helt svar på det du lurer på, men som sagt, ta en sjekk hos dyrlegen, siden hun er sterelisert, får det meg til å undre på hva som renner ut av henne. Lykke til !! si gjerne hvordan det går :) |
Belfast
Sambo og jeg skal til Irland igjen om 14 dager. Vi skal da til Belfast. Vi har aldri vært i Belfast og lurer derfor på om det er noen her som har vært der og kan anbefale noe i tillegg til seff Titanicmuseet???
|
Sv: Belfast
Sitat:
Håper dere får en fantastisk tur. God tur :) |
Jeg har vært i Belfast, men bare to netter. Og det var jobbtur med to timers forvarsel eller noe, så jeg fikk ikke akkurat tid til å planlegge noe. Jeg shoppet egentlig bare, jeg... Den første dagen var jeg på det store kjøpesenteret (Victoria Square) og andre dagen var jeg og labbet i noen gågater i nærheten av Victoria Square.
Og så var jeg på leting etter en irsk pub. Fikk beskjed fra en dørmann at det måtte man ut av byen for å finne... Men det endte bra da. Ingen irsk pub, men hadde en koselig kveld likevel. |
Sitat:
Sitat:
|
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:49. |