![]() |
Sv: Hva har du spist til frokost i dag?
Mange syyyltynne skiver proteinbrød/lollipopbrød (ble en mellomting sist jeg bakte...hehe) med peanøttsmør på, og 1l vann.
|
Kjøttdeigform, rester fra gårsdagens middag tilsatt en god dæsj chilisaus for jeg synes den ble litt smakløs. :) Nammenam.
|
1 kopp te med cocosa
|
Egg og bacon med agurk og paprika!
|
Kyllinggryte fra i går :D
|
2 skiver riojaskinke
|
150 gr bacon og et egg. da holder jeg til middag i 4-5 tida. rikelig med vann i løpet av formiddagen.
Mvh Grovsnus |
"kinarull" Kinakål med majones, skinke og ost rullet sammen.
Og litt fenalår med rømme :D |
En magnesium og et kokt egg...
|
I dag har jeg "spist" to rå egg vispet sammen med en dæsj fløte.
|
egg og bacon! og en skyr... med masse fløte!
|
Pannekake av proteinpulver med litt syltetøy, 2x fiberrik med greddeost. ble kanskje litt mye...
|
Omelett av to egg og en slant med vann (hadde ikke fløte) + krydder, purreløk, skinke og jarlsbergost. Hadde salat av agurk, paprika og fetaost til og litt sukkerfri ketchup på. Er egentlig ikke så veldig glad i omelett, men denne ble grei nok, men inneholdt kanskje litt lite fett for til tross for at den ble ganske stor sp ble jeg sulten igjen etter 3-4 timer.
|
To fiberrik m gulost(Norvegia)
Vann, kaffe og omegaene mine |
Ingenting. Hadde ikkje tid til frukost før eg måtte rekke skolebussen til fjelltur saman m skolebarna. Men nistemat da vi var oppe var jo godt, da.
|
Jeg har blitt så hektet på eggsalat! Det er jo så godt på lavkarbobrød! Av 1 egg, 2 ss majones, litt rømme, purreløk om man vil, og litt seltin og pepper. SÅÅÅ nam :D
|
I dag har jeg hatt oppsie som brødskive med kokt egg, strandaskinke og majones.Deilig lettvint frokost.
|
I dag ble det som vanlig lavkarbo-pannekaker med litt sukkerfritt syltetøy og et stort glass vann :)
|
3 (små) kokte egg m/bremykt, pepper og kaviar + en salat av masse paprika, agurk og fetaost. Nammenam! :)
|
Roastbiff som eg steikte sjølv i går
Smørfrest asparges. Eggemjølk-latte. Skulle sikkert spart aspargesen til middag, men eg fikk så lyst på. |
Cappucino-yoghurt! 100g tyrkisk yoghurt, en halv desiliter fløte, en porsjonspakke stevia med vaniljesmak, masse kanel, to skjeer espresso, og så et godt dryss hakkede mandler. Mmm.
|
cc+soyaflokker+søtning+eplesyltetøy og kanel, nam!
|
I dag hadde jeg en liten lavkarbobrødskive med masse meierismør, en stor porsjon eggerøre, røkelaks og noen biter agurk. Skal tilstå at jeg drakk sukkerfri iste til ;)
|
Prøvde meg på pannekanene til Stor&Liten.. De blei vanvittig gode!! :_punk:
|
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:24. |