![]() |
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Sitat:
Sitat:
|
Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Ville nok ha ringt lege ja ! De kan best tolke symptomene ... (selv om man kan lure enkelte ganger ...).
Beklager at jeg startet en diskusjon. |
Sitat:
|
Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Sitat:
Sitat:
Sitat:
Jeg har hele tiden sagt at det er viktig for meg å være etablert før jeg får barn, og det er jeg jo nå med hus og god jobb. Men mangler en mann da. :geip: All ære til alenemødre, men jeg vil IKKE være det. Sitat:
man kan få besøk når man vil, man kan trene når man vil, man kan shoppe når man vil, man kan reise hvor man vil, man kan jobbe med hva man vil, man kan jobbe så mye overtid man vil, man kan feste så mye man vil, man kan studere hva man vil (og kommer inn på) og så videre. Nesten alle mine venninner er småbarnsmødre. Dæven så bundet man blir på kveldene da. Jeg besøker som er regel ei og ei venninne fordi de er ofte stuck i hver sin stue. "Sorry Connie, jeg var hos deg sist. Jeg tenkte å besøke Tina i kveld." :geip: Og så foreslo jeg en langhelg til Barcelona med venninnenegjengen min og de ser på meg som om jeg er et romvesen. Er en langhelg planlagt nesten ett år i forveien virkelig helt umulig å få til? Det er da jeg kjenner at jeg er glad for at jeg er barnløs! |
Er
Sitat:
Dere burde ringe legevakta og spørre der. |
Re: Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Sitat:
|
Sitat:
Apropos lesing/forvirring.... Fikk også med meg at enellerannen skrev at det ikke er bra med for mye inntak av paranøtter, noen som vet om det stemmer? Evt hvorfor? Jeg liker paranøtter bedre enn feks valnøtter, mandler eller hasselnøtter og inntaket er nok ganske stort ;) Er jo så godt hvis jeg fyser på noe, eller bare er littebitt sulten, eller sitter og skriver/leser her inne eller...eller...hehe |
Sitat:
Paranøtter er et godt alternativ, siden det bare inneholder litt over 3 g. karbohydrater pr. 100g. :) http://www.matvareguiden.no/sokemask...r&type=matvare For mange er inntak av nøtter også en årsakt til at vekta stopper opp. |
Sitat:
Paranøtter inneholder mye selen, og det er derfor du ikke skal ha i deg for mye av det. Med 2 paranøtter om dagen dekker du selenbehovet, har jeg lest. Vent, etter litt "graving" fant jeg denne tråden her, der står det meste. Det er så kjekt med et slikt informativt forum! |
Sitat:
|
Sitat:
Hmmm, ser ut til at jeg nok må begrense inntaket litt ;) kanskje... men hva skal jeg spise da a, når jeg kjeder meg og ser på tv om kvelden feks...tenke tenke, kanskje gå over til noe sunt :p Eller drikke vann så jeg overser fysinga, men heller løper på do hele natta...hihi Det ska ikkje vara enkelt nei :( |
Sitat:
ikke putte noe i munnen hele tiden. Heller spise et godt måltid, så du blir mett, og finne på noe fysisk å gjøre når "raptusene" av fysing slår til :ja: |
Sitat:
Må ærlig innrømme at når det røyk mellom meg og pappan til barna var det ett veldig nederlag, ville jo så gjerne at barna skulle slippe å være "skilsmissebarn". Men både de og jeg, og pappan, mener at det likevel ble det riktige valget. Nå er jeg gift med han som absolutt ville ha flere barn, vi kjøpte en hund i stedet....hehe Helgene tilbringes stort sett på enellerannen motorsportbane i sommerhalvåret, sammen med x'n og hans samboer og alle våre barn. Livet er herlig dere, og barna syns det er helt flott å ha dobbelt sett med foreldre de kan mase på....tjihi, bare en liten solskinnshistorie :p |
Sitat:
|
Sitat:
Hos oss var det ikke noe spørsmål om flere barn eller ikke, jeg er nemlig sterilisert (av medisinske årsaker) så den saken var helt grei. Dette snakket vi selvfølgelig en del om før vi tok sjansen på å satse på hverandre da - og vi har ikke angret en eneste dag! :love: :hearts: |
Sitat:
|
Nå har hjernen min lørdagsfri..... :mad:
Hva pok.... heter fiberhusk på engelsk :confused: |
Sitat:
|
Sitat:
Hvis du fjerner seed, så har du det :p |
Jeg har et punkt langt nede på høyre side i bakhodet som når jeg trykker på det, så slapper hele kroppen mer av. Er det normalt, eller er det bare meg? En gang nakken hadde låst seg helt så klarte jeg å bevege hodet helt fritt så lenge jeg trykket på det punktet og med en gang jeg slapp så var nakken låst igjen. Jeg begynte å trykke på det en dag jeg kjente at det trykket der. Det trykker ofte på det punktet. Det gjør litt vondt å trykke på det, men også godt fordi hele kroppen slapper mer av.
|
Høres ut som du kanskje har en muskelknute der?
|
Lurer på når importblomkålen kommer i butikkene jeg.... Regner med at det er norsk "kvalitetsmat" som har rådet i en god stund nå.
Veldig små og veldig slappe blomkål - er drittlei av å ikke finne noen store og fine som strutter skikkelig :mad: |
Sitat:
|
Kan man ha urinveisinfeksjon eller lignende uten den typiske svien ved vannlating? Jeg har mega-dehydrert-hodepine etter et døgn med sånn hundre tusen tisseturer - og "støl" smerte i underlivet, men ikke svie, altså.
|
Sitat:
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:54. |