![]() |
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Sitat:
|
Ikke alle kan ha kredittkort. ;) (Med det sagt er det lurt å være nøye med hvor man handler!)
|
Sitat:
Ellers er det mange nettsteder der man kan bruke PayPal og andre betalingsløsninger, det gjør jeg som regel. |
Sitat:
|
Jeg hopper i tema litt :p
Hvordan får man til et "hint" av parfyme? Jeg har lært at man skal lage en dusj i rommet og gå gjennom. Det blir litt for konsentrert. Så åpen for forslag eller kunnskap :p |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Først og fremst bør det vel være den letteste typen parfyme, er det ikke Eau de Toilette? Og så tenker jeg at man kanskje bare kan gå gjennom et "hjørne" av den skyen, i stedet for å gå rett igjennom? I utkanten liksom, for der er det jo ikke så tett og man trenger ikke få det på hele seg ... |
Sitat:
Fremmed problemstilling for meg...har såpass lav "overflatetemperatur" at parfymer som regel blir diskrete uansett. :) |
Hvorfor er jeg så voldomt sulten enkelte dager ? Det er liksom ikke bunn i meg :eek:
|
Sitat:
Kan ikke se at det står i noe forhold til hva man har spist dagen før ? |
Takk for svar.
Får gå ut, vind er sjelden et problem her :D og så vifte med håndleddet eller noe i "hjørnet" av parfymeskyen :) |
Sitat:
Det er bare noen dager hvor jeg blir som blir et svart hull av sult :eek::eek: |
Sitat:
Tror ikke det er noe fasit på hvorfor... Jeg har slått meg til ro at noen dager er bare sånn... Og noen dager er slik at man knapt nok er sulten :ja: |
Sitat:
Men - nytt spørsmål i forbindelse med mat/ulvehunger: Jeg må av og til sove litt på dagen hvis jeg ha vært oppe mye om natta med Junior. Når jeg våkner på sofaen etter en times søvn eller så, er jeg bestandig kjempesulten - egentlig et nytt svart hull. Hvorfor :confused: Er aldri sulten på morgenen da...... |
Sitat:
Viss jeg sover på dagen, så blir jeg utrolig søtsjuk... ikke nødvendigvis sulten, men har et veldig sug.... |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Var innom en helsekostbutikk i dag for å kjøpe brødbakemiksen til Funksjonell mat, som har 1 gram karb pr skrive.
Da såg jeg at de hadde salg på Atkins brødbakemiks. Men ble slett ikke klok på innholdet av karber. og ekspeditrisen hadde ikke noe greie på det heller. Det ble jo en ganske stor prisforskjell, kjøpte brødet til funksjonell mat. Har blitt anbefalt det brødet at det er godt. Googlet atkins brødbakemiks her på forumet, men fant tråder som var fra 2006, og produktet er kanskje endret for at jeg vet på den tiden. Er det noe å bruke penger på? Og et spørsmål til, Trodde sjokoladene fra Cavalier var uten karbohydrater jeg siden de ikke inneholder sukker. Men så oppdager jeg at de har masse karber selv om de ikke inneholder ekte sukker.:confused: Er det slik at man skal lese karbene som karber, eller skal noe trekkes fra? Sjokolade er jo uansett noe man ikke skal spie masse av, men en bitteliten bit av og til, eller i mat. Og da vil jeg jo gjerne velge rett, noe jeg trodde Cavalier sjololaden var Ikke alltid så lett i denne lavkarboverden :rolleyes: |
Det står vel at karbene kommer fra polyoler eller noe sånt, og de kan trekkes fra til en viss grad.
Bare pass på! Jeg og mange med meg, får skikkelig mageknip og løper på do i et sett av Cavalier. |
Sitat:
|
Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Det skjer noe skummelt med meg !!:eek: Jeg har begynt å tenke på BARN !
Kjærligheten til et barn Finne på ting og lage ting sammen med barn Trøste, kose med, ta vare på, være sammen med Å skape et nytt lite menneske, gi det en god oppvekst, så det blir trygt og sikker på seg selv som voksen Amme, bytte bleier , synge, vugge i søvn, Hvordan lære at all mat er god når jeg er kresen .... Barneklær, trille vogn, bære en liten på armen osv osv osv i lange baner !!! Og jeg lurer på om jeg ikke er frisk ! Med fødselsskrekk, og år som går har jeg liksom tenkt litt at barn ikke er noe for meg. Er også veldig lett stressa og irritert på andres bråkende barn. Men kjenner inni meg at jeg hadde kommet til å bli en omsorgsfull hønemor - eller løvinne med skarpe klør og tenner til å beskytte ved behov. Er det dette som heter at den biologiske klokken tikker ??? nærmer midten av de 30 ...... Prøver å tenke på barnegråt, våkenetter, oppkast, diare til ørene, skjeer med middag som treffer gulv og vegger, hehe, har funket bra før. men nå er det liksom noe et sted inni meg som prøver å fortelle meg noe. :confused: Jeg har ikke feber heller..... Kan man plutselig begynne å få slike tanker? en uvant og litt rar men god følelse |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:16. |