![]() |
Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Sitat:
|
Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Den beskjeden må ha komemt før jeg begynte med lavkarbo, jeg begynte for en uke siden.
Håper jeg får sikret meg skikkelig smør. Bare så dumt det er begrenset holdbarhet på det . |
Sitat:
|
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Holdbarhat på smør? Har jeg aldri tenkt på. Det skal nok litt til før det blir dårlig!
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Det jeg kjøpte hadde gullfarge og grønn tekst. Ikke godt :-/
|
høres ut som kerrygold. har smakt den og og syns den var god. men smaker ikke tinesmør selvsagt.
|
Massevis av alle sorter smør nordpå. De omtrent lo av meg da jeg spurte om de var forespeilet smørkrise igjen. :p
|
Ok, limer inn fra journalen min nå, i håp om at folk her som har mer peiling kan si noe om det:
Sitat:
|
Sjansen for at du blir syk av det er vel tilnærmet lik null, med mindre du har levd i en glassklokke hele livet... Jeg har aldri hatt trøbbel med oster som har stått ute, hverken faste eller smørbare.
|
Re: Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Sitat:
|
Ingen fare:p
|
Sitat:
|
Sitat:
Sikker? Jeg er psykosomatisk matforgiftet allerede, grunnet mr.google. :D Og nå nevnte nevnte migrene-mor at røkelaksen i kjøleskapet jeg snackset på mens jeg tilberedte suppa ikke var helt god...jeg tror hun bevisst forsøker å matforgifte meg... (hun er vanligvis ikke så surrete, altså, og vanligvis mrs.hygienisk) |
Re: Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Sitat:
Men ok, hvis dere alle tre sier at jeg er trygg, så stoler jeg på dere- og klandrer dere hvis jeg faktisk BLIR syk. :p |
Ok, nå som det er avklart at jeg ikke kommer til å krepere av dårlig ost, nytt spørsmål:
Jeg bestilte to pakker fra ASOS.com, med en verdi på 20 pund. De har åpenbart feilmerket på tolldeklarasjons-klistremerkene, for jeg har fått oppkrav med fortollingstutgifter på begge to. Begge er brevpost. Har tatt kontakt med posten fortolling på mail, men ikke fått svar. Og vet ikke om de er de rette å kontakte heller. Kan de på postkontoret der pakkene ligger hjelpe? Har i min aktive karriere som nettshopper enda ikke opplevd å få feilmerket pakker som er godt under 200kr-grensa, så aner ikke helt hva jeg skal gjøre... |
Et nytt ostespørsmål:
Hvor har det blitt av kremosten vi VET vi kjøpte i ettermiddag? Leita høyt og lavt, men borte vekk... |
Sitat:
|
Sitat:
Den surrete moren min, høy på migrenemedisin, har sikker forvillet seg inn hos dere og rappet den. Skal se på kjøkkenbenken vår. :D |
:lol:
|
Dere som pleid å handle/fortsatt handler på Zizzi - alle klager over at klærne der er så dyre, men hva er "dyrt"? Skjønner at det er over Kappahl-priser, men jeg lurer på hvordan de ligger an i forhold til klær fra normal-sizede merker/kjeder jeg handler fra.
(spør kun av pur nysgjerrighet) |
Jeg har akkurat oppdaget et pakke med smøreost på kjøkkenbenken som jeg ikke vet hvor kommer fra :eek:
Noen som savner den ? :p (Og nei - jeg er ikke mora til Sugarpill ;)) |
kjøpte en bukse på zizzi, såkalt penbukse. 600 spenn. og jeg er ikke fornøyd.. greit de vanlige olabuksene mine koster opptil 500 i norge, men denne penbuksa fra zizzi er ikke pen lenger.. tok ikke mange vask før den ble nuppete. hele ene siden av låret først, nå er begge sider nuppete.. og jeg vasker buksene på vranga.
|
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:11. |