![]() |
Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!
wow... veldig bra asså Robyn! og du er jo utrolig pen da!
jeg har ikke bilder fra jeg var på det største tror jeg... godt er vel det ;) |
Sitat:
Egentlig er jeg glad for at jeg ramlet over det bildet, for selv om det er grusomt at jeg har vært så stor er det moro å se hva jeg faktisk har klart å få til. :D |
Robyn: for det første, så pen du er :)
ser kjempestor forskjell jo!!!! fantastisk :) |
Enig med de andre, du er jo kjempesøt jo, i alle størrelser!:)
Jeg har bilder fra bryllupet til eldstejenta, 29 mai i fjor... egentlig er det lassevis av motivasjon bare i det... men tror ikke jeg tør å vise dem fram da... |
Heisann helt ny her men jeg tenkte jeg skulle si hei.
Er så glad jeg har funnet denne siden, trenger litt motivasjon under denne dietten.... ganske så tøft til tider. Litt om meg jeg er gift to barn og har nå gått på Eurodietten i 3 mnd. Har til nå gått ned 16 kg, har enda ca 10 igjen. Syns maten kan til tider være ensformig men heldigvis har søtsuget gitt seg, men jeg drømmer om epler og bananer og alt mulig "sunn" mat som jeg kan spise når jeg ikke er i ketose. Skal til legen på kontroll i morgen, blir spennende å se hva vekta sier da (den viser alltid to kg mindre enn hjemmevekta så det er jo positivt bare det... hehe) Håper jeg kan gå over i en ny fase, er jo rene jul og nyttår på samme dag når det skjer.. rart en kan bli såå glad for to kokte egg ;) |
Sitat:
Jeg synes du er nydelig på begge bildene jeg, og du var blitt kjempeslank på det ene bildet. Nesten rart om det bare er 19 kilos forskjell, for det ser mer ut. Så gøy og motiverende å se slike bevis. Gratulerer med nedgangen. |
Sitat:
Så flink du har vært som har holdt ut med all den ekle posematen i 3 måneder alt og gått ned masse.. |
Hei Mitamor:) Velkommen til oss :)
Jeg tok faktisk bilde av meg selv i undertøyet den dagen jeg startet ED... Skummelt, og jeg har skrevet det ut, låst det ned, og skal ikke se på det på mange kg enda... mulig det blir lagt ut en gang, men ikke sikkert jeg tør... |
goood morgen!
Velkomme til oss Mitamor :blomster: Godt du fant oss, for det er en god motivasjon å være flere :) ogå er det flotte jenter her :ja: |
Sitat:
Kjenner meg igjen i drømmen om sunn mat ja... Jeg tror jeg drømte, tenkte, snakte om mais og avocado når jeg startet... Når jeg smakte det igjen var det ikke så godt...! Her er det bare å hive seg på bablingen:) |
Hei Nitamor. Henger meg på med en hilsen jeg også!!
-16 kilo på 3 mnd!!!! Utrolig flott og inspirerende for oss andre. Jeg har kun vært ED-jente i 1 1/2 uke, men allerede mistet 4 kilo. Hvilken fase har du kommet i? Robyn: Utrolig stor forskjell på 19 kilo!!! Ser nesten ut som ei ny dame!!! Gleder meg så sinnsykt til det vises på meg også. Til nå er det kun samboer som har sett at jeg har gått ned noe, men han bemerker det hele tiden og sier hvor flink jeg er og hvor fin og frisk jeg ser ut.. Morsomt å høre. Ha en fin onsdag. |
Dette er et kjempeinspirerende sted å være for tiden! Flinke jenter:) Tenk så utrolig kult at til sommeren kan alle se tilbake på STORE forandringer i livet... Syns det er en deilig tanke, og kjekt å glede meg sammen med alle dere:)
|
Sitat:
Håper du legger ut bilder etterhvert og, bilder er gøy! Sitat:
Ja, ikke sant det er motiverende å se at det faktisk skjer noe. Ikke så lett å se forskjellen fra dag til dag, men når man ser på bilder ser man faktisk at ting skjer. Sitat:
Du har jo vært kjempeflink og har et flott resultat! Håper du vil trives her hos oss. :) Sitat:
Svigermor sier hele tiden at jeg er jo halvert, men siden jeg ikke har veid 40 kg siden jeg var barn stemmer jo ikke det helt. Men det syns nok godt nå. Sitat:
Om ikke lenge vil nok andre begynne å se det og, i mellomtiden får du kose deg med søte kommentarer fra samboeren. Håper dere alle får en fin onsdag! |
Robyn: hvor er bildene?? Jeg ser ingen bilder er inne noe sted :confused:
Ble nyskjerrig nå skjønner du - og vil så gjerne se :p |
Sitat:
Skal legge de inn på nytt så du får se, men bildene ligger selvsagt på den andre PC'n så det får bli senere. |
Sitat:
|
Sitat:
Førstemann på vektrapportering i dag jeg, og det var ikke bra... 80,2 (hvor ble sjutallet mitt av!!!) I to hele uker har jeg vandret rundt på 79 og sneiet innom 78 og, og bortsett fra vin har jeg ikke gjort noe feil. Så jeg skylder på medisiner... Listen over bivirkninger er laaaang, og jeg har noen av dem, definitivt, vektøkning og vannansamling tror jeg nok... Typisk nok står vekttap og anoreksi på listen og, men det ville jo være for lettvint om jeg skulle havne i den kategorien... :rolleyes: Så konklusjonen er nok å fortsette som før, kutte litt ned på medusin, og se om ikke det hjelper... Uansett har jeg god tid! Klem til alle godjentene:) |
Av og til føles det som vi jobber oss ihjel og får null uttelling for det :( Jeg har ikke veid meg siden fredag, men må vel til pers i morgen... ser ikke så lyst på det
|
skal mye jobbing til ja... har merket det! jeg må kjøre HEEEELT strengt for å gå ned. Nå gjør jeg jo stort sett det så det går nedover.
men alikevel blir jeg litt frustrert de dagene jeg har skeiet ut med LOVLIGE greier... og vekta da sier litt opp. men... får bare kjøre strengere enn strengest :cool: Det blir sikkert bra neste uke, indi!!! det stemmer jeg for! Lykke til i morgen Jeef! *krysser fingrene* |
Jeef, det blir jo spennende da, har du kjørt helt streit? Lykke til uansett!
Og Distrea, det går heldigvis rette veien nå da, så er det jo greit å tenke på at du nok ikke skal slanke deg hele livet... :) Og du er flink! |
takk, det er du også!.... veeeeeldig, flinkere enn meg ;)
men jeg fornøyd med min egen innsats jeg asså!,,,, heeeelt klart! Selv om jeg i dag har spist tre (150 g) lavkarbopølser :sikle: er godt med noe som SMAKER litt annet enn søtt :D |
Har fortalt om mine synder i matbekjennelsestråden jeg... men selv om dagen ikke akkkurat gikk som planlagt, er det greit nok! Det er bra å klare å "skeie ut" med ting som ikke ødelegger for oss... lavkarbopølser er bedre enn marsipanbrød!
Nå fikk jeg lyst på det og ja... :) |
har ikke vært så innmari streng i det siste... mister litt piffen når det går opp i steden for ned, og mister motivasjonen totalt. Da blir det lett å spise en fiberrik eller et rugsprøknekkebrød, men lavkarbo har jeg vært i allefall... Nå venter jeg på pakken med masse capuchino og kakao :) Da blir det strengere tenker jeg :D
|
Stor oppmuntringsklem sendes til de som trenger det. :klem:
Denne uken ga en nedgang på 0,8 kg for min del, får si meg fornøyd med det. I dag har jeg bakt to kaker, eldstemann har bursdag på lørdag. Bakte en gulrotkake som han bestilte og så har jeg bakt en lavkarbo ostekake. Den har jeg tenkt å ta et lite stykke (eller to) av. Er utrolig spent, håper den er god. Ostekaka skapte litt frustrasjoner her, var på butikken og kjøpte ingrediensene jeg trengte etter jobben. Kom hjem og fant ut jeg hadde glemt rømme, så da måtte jeg pakke minsten i bilen og ta en tur til i butikken. Kommer hjem igjen og skal blande sammen kremost og rømme og syns konsistensen ble så rar. Fant da ut at kremosten var sur. Ut igjen for å kjøpe ny boks kremost og ny boks rømme. Så den kaka burde være god, den har nærmest kostet blod, svette og tårer. :rolleyes: |
Enig, etter så masse arbeid bør den være mega! De jeg har smakt at lavkarbo-ostekake har vært helknall... men krydderkakeoppskrifter og sånn her inne har jeg ikke helt sans for, blir gjerne for mye fett i oppskriftene her...
Lykke til med smakingen! :) Og gratulerer med enda mer nedgang! Kanonbra! :) |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:07. |