![]() |
Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
For noen år siden så såg jeg en dokumentar som handlet om en gutt som ville dø. Han var så besatt av å ta selvmord, at familien måtte passe på ham hele tiden. De var jo ganske så fortvilet over dette, siden det var en manisk tanke i ham at han skulle dø. Mener også han prøvde. og husker ikke om han klarte det til slutt. Er det noen som vet hvilken dokumentar dette er?
|
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Sitat:
:_prikk: (jeg vet ikke om jeg tør å si at jeg ønsker å jobbe som veileder i nav :eek: :rolleyes: ) |
Jeg var så irritert i dag da EN person maste og maste på hva jeg ville ta utdanning i at jeg svarte at jeg ville blir sminkør i et begravelsesbyrå... :o
|
Sitat:
Fantastiske Kanutten :hearts::heia: |
Sitat:
Ofte er dt ikke enkeltmenneskene der heller, vet du. Det er systemet de er satt til å forvalte som til syvende og siste er helt tullete!:( |
Jeg lurer på hvorfor i all verden jeg ikke gikk og la meg for 2 timer siden :o
|
Sitat:
|
Jeg sitter på jobb og ler så jeg griner over maange av vitsene i vitse-tråden her inne :D Derfor sover ikke jeg. Men kjenner at det blir godt å dra hjem ved 6tida og få noen timers søvn ja :)
|
Sitat:
|
Sitat:
Sitat:
Sitat:
Sitat:
|
Morn morn! Verste er at eg var oppe allereie før klokka sju! :blinke:
Ikkje bra. Det er laurdag, jente, du kan sove lenger! :wacko: men neida... Er Iduns karbolette brownies så gode at dei er verdt over 60 kr per pakke? Eg har i alle fall kjøpt ein pakke i dag... |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Sitat:
Har 2 pakker liggende - men har ikke blitt fristet til å lage de engang. Synes de var veldig gode første gangen, men etter det har det liksom ikke falt helt i smak. Når jeg eventuelt skal lage en igjen, skal jeg ha i sjokoladebiter og mere søtt. |
Sitat:
|
Hvordan få bedre selvfølelse? Helst fort....
|
Sitat:
|
Sitat:
Men det igjen krever at man tør åpne seg for noen og det er ikke alltid like lett. Mulig det er letter med noen som faktisk er betalt for å høre på deg!:) |
Mulig dumt spørsmål, men sprayflasker (i dette tilfellet tørrshampoo),det er ikke særlig lurt å ha med seg i bagasjen når man skal fly, eller?
|
jeg har hatt det i kofferten, uten problem. i håndbagasje er vel mindre lurt.. mulig det går under ting som ikke er lov å ha med seg
|
Sitat:
Eksplosive stoffer Gjenstand Håndbagasje Innsjekket bagasje Ammunisjon Nei Ja Imitasjoner av granater, miner, sprenglegemer, sprengstoff Nei Nei Patroner til røykmaskiner Nei Ja Gass og gassbeholdere (butan, propan, acetylen, oksygen i større volum osv.) Nei Nei Fyrverkeri, bluss, pyrotekniske midler ("party poppers", kruttlapper) Nei Nei Detonatorer, fenghetter og lunter Nei Nei Sprenglegemer, herunder detonatorer, lunter, granater, miner og sprengstoff Nei Nei I følge osl.no sine sider. Men sjekk på heimesiden til flyselskapet de skal bruke, der står det heilt sikkert ganske klart. |
Sitat:
|
Ok, som jeg trodde, altså. :)
|
Sitat:
|
Sitat:
I hvert fall ikke hvis jeg greier å rote meg i seng i kveld - men jeg tviler :D |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:16. |