![]() |
Sv: Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?
Hei!
Da har jeg kommet igang etter mye jobbstyr forrige uke og en liten mini vinterferie. I helga ble det masse aking og ski. Tirsdag: Extreme shed and shred + level 2 ripped Onsdag: Extreme shed and shred, no more trouble zones + yoga 2 og en sirkel av 1. (Hadde endel kalorier og ta igjen før ny måned begynte.... :p) I dag tror jeg at jeg nøyer meg med en yoga... |
Banish Fat Boost osv idag - fornøyd med en god Jillian uke nå, også er det snart helg!!!:D:)
Banish Fat Boost your Metabolism: 6 6 Weeks 6 Pack: 3 Extreme Shed & Shred: 14 No More Trouble Zones: 5 Yoga Meltdown: 2 Start dato: 3. Januar 2012 |
Da var helga her!!:) etter en skikkelig gjennomkjøring av Extreme Shred & Shed:p
Banish Fat Boost your Metabolism: 6 6 Weeks 6 Pack: 3 Extreme Shed & Shred: 15 No More Trouble Zones: 5 Yoga Meltdown: 2 Start dato: 3. Januar 2012 |
Hvor er dere andre blitt av nå da!:)
Ble Elixia på meg idag, God helg:p |
Har ikke ramlet av lasset, men glemte å oppdatere tirsdag. Ellers er det blitt både løping, klatring og ridning, så i det fine vårværet blir nok Jillian byttet ut litt oftere.
2/2: Yoga / level 1 / dag 1 14/2: Banish fat / hele / dag 8 16/2: jungle adventure / level 5-7 / dag 6 (82 kcal / 10min) 28/2: ripped / level 3 / dag 1 29/2: ripper / level 3 / dag 2 3/3: banish fat / hele / dag 9 |
Henger med, men ser av puls og kcal at jeg sliter med å gi alt. Fokus på gjennomføring!
2/2: Yoga / level 1 / dag 1 14/2: Banish fat / hele / dag 8 16/2: jungle adventure / level 5-7 / dag 6 (82 kcal / 10min) 28/2: ripped / level 3 / dag 1 29/2: ripper / level 3 / dag 2 3/3: banish fat / hele / dag 9 4/3: ripped / level 3 / dag 3 - jungle adventure / level 4 og 6 / dag 7 |
Extreme S&S idag også - den er steike bra!:D
Banish Fat Boost your Metabolism: 6 6 Weeks 6 Pack: 3 Extreme Shed & Shred: 16 No More Trouble Zones: 5 Yoga Meltdown: 2 Start dato: 3. Januar 2012 |
Jeg er tilbake! :) Noen dagers opphold, men nå er kjøret i gang.
Sparket igang skikkelig i går med: level 1 og 2 shed with weights level 1 og 2 extreme shed and shred Det ble 2 timer og 1400 kalorier.. og jeg var sliten. :) Kom til og tenke på banish fat- tingen i dag på vei til jobb - lurer på om jeg skal teste den i dag. Men jeg minns jeg syns den er kjedelig..??? Får se! |
Ripped i dag, helt fri i går.
2/2: Yoga / level 1 / dag 1 14/2: Banish fat / hele / dag 8 16/2: jungle adventure / level 5-7 / dag 6 (82 kcal / 10min) 28/2: ripped / level 3 / dag 1 29/2: ripper / level 3 / dag 2 3/3: banish fat / hele / dag 9 4/3: ripped / level 3 / dag 3 - jungle adventure / level 4 og 6 / dag 7 6/3: Ripped / level 3 / dag 4 http://tickers.tickerfactory.com/ezt...B/exercise.png |
Banish fat og six pac level 2 i dag.... (det ble ikke hele den siste sirkelen - var så sliten etter den første så jeg skulle gi meg, spolte til cool down - men så angra jeg og fortsatte litt uti.. hehe)
|
Så flinke dere alle er :heia:
Er blitt noen lange turer i skog og mark de siste dagene for meg. :D ... Dagens økt ble Ripped in 30 level 2 :) |
No More Trouble Zones idag - virket plutselig veldig lett og kort...etter all shreding & shedding:p
Banish Fat Boost your Metabolism: 6 6 Weeks 6 Pack: 3 Extreme Shed & Shred: 16 No More Trouble Zones: 6 Yoga Meltdown: 2 Start dato: 3. Januar 2012 |
Shed og shredden er helt sinnsykt bra! :D
Og jeg puster og herjer like mye hveeeer eneste gang på slutten med triangle pose! Har skikkelig problemer med og holde armene rette der! |
Ny runde i dag i tillegg til en grei gåter.
2/2: Yoga / level 1 / dag 1 14/2: Banish fat / hele / dag 8 16/2: jungle adventure / level 5-7 / dag 6 (82 kcal / 10min) 28/2: ripped / level 3 / dag 1 29/2: ripper / level 3 / dag 2 3/3: banish fat / hele / dag 9 4/3: ripped / level 3 / dag 3 - jungle adventure / level 4 og 6 / dag 7 6/3: Ripped / level 3 / dag 4 7/3: Ripped / level 3 / dag 5 http://tickers.tickerfactory.com/ezC...B/exercise.png |
Sitat:
Gjennomført programmet idag igjen - tar tid, men er så bra! Banish Fat Boost your Metabolism: 6 6 Weeks 6 Pack: 3 Extreme Shed & Shred: 17 No More Trouble Zones: 6 Yoga Meltdown: 2 Start dato: 3. Januar 2012 |
Dagens økt er blitt en skogstur på 70 min. :)
...Pandora og Victory: dere har gjort meg veldig nysgjerrig på Extreme Shed & Shred, så den er blitt bestilt :heia: :D Liker det andre jeg har av Jillian, så det blir nok ikke bomkjøp tenker jeg ;) |
I går ble det skogstur på 1t 40min
....og Rippen Level 2. Ha en fin dag alle sammen :stortsmil |
Sjuk di-luks i går, så da var det bare sofaen... I dag testet jeg dobbel dose, som flere her, helt j... Første gang med No more trouble sones.
2/2: Yoga / level 1 / dag 1 3/3: banish fat / hele / dag 9 4/3: ripped / level 3 / dag 3 - jungle adventure / level 4 og 6 / dag 7 6/3: Ripped / level 3 / dag 4 7/3: Ripped / level 3 / dag 5 9/3: Banish fat / hele / dag 10 (332kcal) - Trouble zones / hele / dag 1 (242kcal) Irriterende med disse kaloriene når jeg sammenligner med andre her inne, men må bare innse at både form og andre utenforliggende forhold spiller inn her, så jeg får konkurere med meg selv. Hadde egentlig sånn sett vært interessent å se en reell makspuls, for å bekrefte/avkrefte mistanker... http://tickers.tickerfactory.com/ezt...B/exercise.png |
Hele Shred&Shed idag igjen - super start på helga:) 845 kcal idag!!! varierer faktisk så mye som mellom 770 og 850, må vel være avhengig av dagsform og hvor mye jeg klarer å ta i (idag var jeg dryppende våt av svette, og sliten!!)
Banish Fat Boost your Metabolism: 6 6 Weeks 6 Pack: 3 Extreme Shed & Shred: 18 No More Trouble Zones: 6 Yoga Meltdown: 2 Start dato: 3. Januar 2012 |
Ripped i dag. Litt roligere, litt stiv etter i går kjenner jeg. En sånn runde hver dag er jeg ikke klar for enda...
2/2: Yoga / level 1 / dag 1 3/3: banish fat / hele / dag 9 4/3: ripped / level 3 / dag 3 - jungle adventure / level 4 og 6 / dag 7 6/3: Ripped / level 3 / dag 4 7/3: Ripped / level 3 / dag 5 9/3: Banish fat / hele / dag 10 (332kcal) - Trouble zones / hele / dag 1 (242kcal) 10/3: Ripped / level 3 / dag 6 http://tickers.tickerfactory.com/ezt...B/exercise.png 30 day Shred, ferdig 12/11 Six week, six pack, ferdig 24/1 |
Fin sol-søndag med lang tur ute, og hele Shed & Shred etterpå:)
Banish Fat Boost your Metabolism: 6 6 Weeks 6 Pack: 3 Extreme Shed & Shred: 19 No More Trouble Zones: 6 Yoga Meltdown: 2 Start dato: 3. Januar 2012 |
Er ikke blitt noen Jillian med meg i dag, men litt over 4 timers tur i det fine været. Blåste en del, men det gjorde ikke noe :D
|
Tur og beskjæring av trær med tilhørende klattring på meg i går.
|
Tur er bra! LIBBA og VSB :)nydelig vårvær her og...men jeg ble i sofaen med Wordfeuden;)
Satser på Jillian igjen imorgen,... |
Ja, sant det Pandora :)
.......Har fått den nye DVD'n med Jillian i dag. Gikk fort med posten denne gangen :). I dag har jeg vært trøtt og sløv, så det ble ingen trening på meg, men i morgen skal den nye prøves :D |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:32. |