![]() |
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Sitat:
Hvor finner man avspenningsteknikker? |
Sitat:
|
Sitat:
Har android og leta litt i går, men man må kanskje søke på annet enn "avspenningsteknikker"?:p |
Sitat:
|
Sitat:
Her er linker til en haug med avspenningsapper. |
Sitat:
Dersom du bor på Østlandet og ønsker å prøve og kjenne på skoene og sålene våre, stikk innom oss på Lørenskog! Vi holder åpent mandag - fredag 09-16. |
Sitat:
Dette kan hjelpe litt, skjønt sikkert lettest med en behagelig stemmeveileder. Det pleier å hjelpe meg å få avspent kroppen litt, skjønt samtidig gjør det meg oppmerksom på de kroppsdelene jeg ikke greier å avspenne. :o |
Sitat:
|
Sitat:
|
Noen som har tips om hva som lindrer magesmerter?
10.døgnet med økende smerter i nedre venstre side av buk som stråler ned mot skrittet og bak i rygg, feber,vekttap selv om jeg spiser minst 3000 kcal pr dag (er nå nede i 45,2 kg) fin CRP på 5 og blodtrykk som faller (nå 55/105). Var hos lege på fredag, men ingenting kunne gjøres før det var tatt blodprøver, og de måtte tas i dag. Skal tilbake på onsdag formiddag for og få vite blodprøvesvarene og vurderes for innleggelse. I mellomtiden har jeg fått Parlagin Forte som jeg kan ta "når det blir ille", men det er jo kontinuerlig vondt med "rier" innimellom. Legen tror jeg har forstoppelse, selv om jeg har sagt at det har jeg ikke, og derfor må jeg være veldig, veldig forsiktig med smertestillende. Guttungen her kom med peppermynte-te, men det lindret ingenting....:( |
Høres jo ut som en betennelse av noe slag. Med den kroppen og den sykehistorien din hadde jeg insistert på å bli hørt etter symptomer, ikke blodprøver... Ikke sikkert at CRPen din vil reagere som den "skal". Du kan også være en av de sjeldne med blindtarmen på venstre side? Jeg hadde en onkel som ble gående med blindtarm til den sprakk fordi han var venstresidet og ingen trodde det var blindtarmbetennelse...
|
Takk for svar smgj :klem:
Vi har vikarlege etter vikarlege her......denne reiser på fredag, og så får vi en ny i to uker før neste vikar kommer....:( Denne mente jeg har luft i magen eller forstoppelse, men alt fungerer som det skal, så mente han det kunne være noe autoimmunt, men det er jobb for spesialister, så han sjekker bare stoffskiftet (ble sjekket for nesten tre uker siden), diabetesen (sist HBA1c i april var 5,5), leveren (ble sjekket i juni) og B12 (ble sjekket i juli) + prøver som skal avsløre infeksjoner. Har bestemt meg for og kreve innleggelse onsdag, håper endelig ikke det er noen feilplassert blindtarm som kanskje sprekker :( |
Sitat:
Jeg har ingenting lurt å si til deg, men jeg håper inderlig at du får snarlig hjelp slik at de kan finne ut hva som feiler deg. Krev innleggelse slik at du i allefall er under oppsyn. :klem: Tenker på deg. :love: |
Sitat:
Sitat:
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Re: Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Sitat:
legen min sa nemlig at om jeg ville hoppe over mens kunne jeg ta å gå rett over på neste brett..men at jeg ikke kunne gå mere en 2mnd uten mens. da forstid jeg det slik at pillene gjorde at mensen uteble, og at jeg måtte ha opphold mellom brettene for å få mens.. lurer på om han roter fælt her? :rolleyes: har også forstått det på andre kvinner at man bare kjører på i ett sett med pillene. |
Sv: Re: Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Sitat:
|
Jeg trodde modister reparerte hatter, men det ser i hvert fall dårlig ut på de jeg finner på gulesider.no her i Oslo ... Det har seg nemlig sånn at min hattefrelste far klarte å sette seg på den dyrebare Indiana Jones-hatten sin som han kjøpte i statene, og den trenger å stives opp/formes igjen, så han har sendt den med meg. Noen som vet om noen i Oslo som gjør sånne ting? Har søkt litt på google, men finner liksom ingenting, og vet ikke helt hva jeg skal søke på ...
|
Sitat:
http://www.hattebutikken.no/Hatterwestern1.htm |
Re: Sv: Re: Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Sitat:
|
Sv: Re: Sv: Re: Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Sitat:
og her: http://www.ung.no/oss/prevensjon/3745.html |
Sv: Re: Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Sitat: