![]() |
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Vet noen om det går an å laste ned sånn app - som er ordbok ?
norsk - engelsk/ engelsk - norsk? Jeg sliter sånn når jeg skal skrive engelsk og plutselig lurer på de enkleste ord hvordan de skrives .... hadde jo vært veldig greit å kunne skrive inn på mobilen, og så få opp rett skrivemåte |
Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Sitat:
(Google er din venn ;)) |
Sitat:
I opera høyreklikker man i et tekstfelt (som når du skriver et innlegg) og så går til dictionaries og velger hvilken ordbok man vil bruke. |
Re: Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Sitat:
Lurer på å laste ned den første. Noen som har erfaringer med dem? |
Sitat:
Når jeg høyreklikker i skrivefeltt her så kommer bare Lim inn, Kopier og slikt opp. |
Skal med Kiel båten på mandag, å kommer tidlig inn til Oslo med natt toget. Er det sånn buss for tog siste strekning ennå? Å et tips til en goe plass å ha seg frokost, trenger ikke være helt lavkarbo:p
Og jeg lurer på om det er vanskelig å komme seg ned til Colorline terminalen? Å om det er bagasje bokser der som vi kunne parkert bagasje å kanskje tatt en tur i sentrum å vært mens vi ventet. Det er noen timer som blir venting:) Elin |
Sv: Re: Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Sitat:
|
Sv: Re: Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Sitat:
|
Sitat:
Det er oppbevaringsbokser på Oslo S Hvor god frokost de har er jeg ikke sikker på, men det er veldig kos inne bak Domkirken. To uteplasser der. Hvordan dere kommer dere ut til Colorline er jeg ikke sikker på faktisk. Taxi? Sorry. God tur. |
Takk for det, så nettopp på nyhetene at togene går som normalt på mandag, å det er jeg egentlig kjempe gla for:D
Finne nok frem, har noen timer på oss:) Men vis noen har tips til shopping plasser i Kiel, så tar jeg i mot det:p Vi går av i Kiel å ligger over på hotell i 2 netter;) Elin |
Er det noen som vet hva som skjer hvis jeg ikke får satt P-sprøyten til rett dato? Skal ha den 11 hver tredje mnd, og nå er det på tide. Men jeg er bortreist og har ikke tilgang til min egen lege
Hva skjer om jeg forskyver tidspunktet for sprøyten noen dager? Får jeg mensen da? Kan man få en tilfeldig lege, eller noen ansatte på et annet legekontor til å sette sprøyten? Jeg har den med meg. |
Sitat:
Sitat:
Sitat:
Sitat:
Merell er som oftest noe dyrere og jeg synes utvalget her i Norge kan være noe dårlig. Scholl har mange gode sandaler eller Birkenstock. Selv liker jeg best Scholl sine og disse er og en god del rimeligere enn Birkenstock, det er mange pene sandaler ikke bare "helsesko" dersom det betyr noe. Jeg har også hatt Spotec sandaler og synes de er veldig gode, både å ha på og i pris :D Tanta mi sverger til Grete Waitz sandaler - Waitz sko, og mener de er best så jeg tror jeg må prøve et par snart. Ellers har jo nesten alle sportsmerker bra sandaler og du må jo nesten bare prøve. Vi er jo så forskjellige at det som passer meg passer ikke nødvendigvis deg. Lykke til med shopping :) |
Sitat:
Kan du ikke heller sette den før du drar, da? Bedre for tidlig enn for sent i hvert fall! Om du alt har dratt, ringer du nærmeste legekontor og forklarer situasjonen, så ordner det seg nok! |
Sitat:
Jeg har også Sketcher og fordelen ved dem er at jeg kan legge mine egne såler oppi. Ellers så har jeg kjøpt meg hjemmesandaler fra Mephisto. Jeg kjøper nå alt av sko fra "skortopeder". |
Sitat:
Har alt dradd - men sprøyten er med, så jeg får ringe et sted i morgen og høre om det er noen som kan hjelpe meg :-) |
Jeg kjøpte et par Grete Waitz sandaler.:) De elsket dem på praksissykehjemmet mitt..
Hvordan senker man kortisolnivå, uten at nødvendigvis alle stressmomenter kan forsvinne, med det første? Kroppen min og jeg er superstressa. Har gått opp tre kilo bare den siste uka, uten å ha spist sånn kjempeille.. |
noen som har peiling på om man kan ta minipillen sammenhengende, eller bør man ha opphold slik at man får menstruasjon?
fikk ikke helt med meg det legen sa jeg.. :rolleyes::o |
Sitat:
- bruk avspenningsteknikker - vær snill med kroppen dvs - hold deg frisk - ingen superhard trening, lettere vedlikeholdstrening er ok - ikke spis noe du vet du reagerer på (for min del mel&melk&alkohol - vet ikke om du har noen sånne) - og så selvfølgelig lite sukker/mel/alkohol og andre høykarboirritanter (som driver inflammasjoner om du skulle ligge i emmninga til å bli syk) - gjør ting som du vet stresser deg ned, enten det er badekar, sex, solarium eller turgåing... - antioksidantrik mat kan hjelpe sammen med generelt vitamin/mineraler... (spesielt magnesium. Stress tapper oss for magnesium) og selvfølgelig fjern/reduser det du kan av eksterne stressmomenter Dessverre har ikke jeg funnet noe enkelt som garantert virker. :( |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:12. |