![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Sitat:
|
Sitat:
Sitat:
Sitat:
|
Sitat:
Har følelsen av at jeg fikk bekreftet at jeg er tung og stor. Har jo ikke noen tall å sammenligne med heller. Hadde jeg veid meg hele veien så kunne jeg sett at jeg veier mindre enn jeg gjorde for 2 mnd siden - men jeg har jo ikke de tallene. Jeg har bare ett tall og det var stort. Ble veid av legen fordi jeg skal til en sykehussjekk - og de måtte vite hvor mye jeg veide. Så da klarte jeg ikke unngå det. Har ikke vekt i huset, vet så alt for godt hva de dumme tallene gjør med meg. Takk for gode ord Bente1 - jeg skal forsøke å bruke de som motivasjon. Så fort jeg klarer å ta meg litt sammen her jeg sitter med trillende tårer mens en liten faen sitter på skulderen å gjentar tallene... Morgendagen kan bare bli bedre - tror du ikke? |
Sitat:
Fokuser på alt det positive vennen. Og tenk på alt det du har lært når du har jobbet deg igjennom disse problemene. Bare det at du har greid det viser at du er en fantastisk sterk person. Sender deg masse positive tanker og mange trøste:klem: Og ja, dagen i morgen blir bedre!!!! |
Sitat:
Håper så inderlig at jeg fikser dette. Jeg vil kvitte meg med det tallet, samtidig som det er ganske selvmotsigende for da må det erstattes med et nytt - hvilket betyr at jeg vil komme til å fortsette å veie meg. Og jeg vet hvilken spiral jeg fort havner i da. Huff - nå er jeg dyster. Som jeg skrev til Bente1 - nå kan det vel bare gå oppover? (Og da mener jeg humøret - ikke det dumme tallet) |
Sitat:
Jeg ser ikke det positive nå - men skal favne det når jeg skimter det. Takk for tanker og omsorg. Det gjør ufattelig godt! |
Sitat:
Du fikser dette, du må tro på det!!!:) |
Sitat:
Og så ønsker jeg alle god natt:sove: |
Sitat:
Du har rett - jeg KAN IKKE kjøpe meg en vekt. For min del er det mere livgivende å drikke arsenikk liksom. Jeg blir syk. Så får jeg vel forsøke å minne meg selv på at jeg er voksen nok til at jeg må ta ansvar for meg selv. I morgen!? |
Hei Piken! I morgen og alle andre dager. Gjør som du fikk råd om - skriv det ned og brenn lappen. Lurt! Dette skal ikke få vippe deg og den flotte innsatsen din av pinnen. Fortsett som før, la dette være en påminnelse om at du ikke kan ha vekt i huset. Det er bare ett tall. Og tall kan endres. Så tørk snørr og tårer, se framover og fortsett som før. Vi er her for og sammen med deg. Stor klem!
|
Imorgen :ja: Få ut all driten i kveld, for du har selvsagt helt rett det kan bare bli bedre herfra :klem: Dropp vekta, kjenn på klærne og på formen og kos deg med den maten du vet er riktig for deg :snill: Snørr, tårer og full pakke, sikker på du er fin uansett :love: Må nesten ta kvelden her nå, men sender deg mange varme tanker og en kjempestor og god klem :klem:
Håper alle får sove godt, nattasuss fra meg :suss: :sove: |
Sitat:
Sitat:
Sov godt Rikkem0r - og takk for backup! |
Nå skal unge, lille meg komme med litt brede ord. På forhånd unnskyld om jeg tråkker deg på tærne. :o
En eller annen gang er du nødt til å anskaffe deg litt respekt for deg selv. Innad og utad. Fortell deg selv at DU er den beste du kunne hatt - for ingen er så bra som deg. Så tålmodig som deg. Så fornuftig som deg. Du har din egen humor, din egen måte å ordlegge deg på - alt med DEG er unikt. Du er unik - og det er ingen som deg i hele verden! Ingen kan vite de kampene du måtte ha inni deg - både med mat og med følelser utover maten. (Ble det nevnt en forstyrrelse en plass?) Dette er det KUN du som kan kontrollere - men ikke falle hen og la deg bli kontrollert av illusjoner igjen. Fordi du fortjener bedre, vennen. Du skal være fri, leve som den vakre kvinnen du er! Når det gjelder vekt. Og jeg vet at jeg kaster litt stein i glasshus (men det er alltid lettere å GI råd enn å ta i mot dem), så skal jeg ikke gi deg noe råd. Jeg bare vil vise deg min støtte og sympati. Ved neste veiing går du på vekta med ryggen til displayet, tenk på oss her inne - og be de hønene om å ikke si tallet høyt eller skrive det ned en plass du kan se. Be legen om å holde klipa igjen. Du må takle dette på din måte. Jeg er også uten vekt nå fordi jeg blir fanatisk opptatt av den. Vurdert mye - bl.a. fikk jeg sneket til meg en epostadr. til noen som kunne selge meg Efedrin som skulle gjøre meg slank når jeg ble fratatt Reductilen. Hallo? Det er mye man kunne gjort for å bare endelig oppnådd den forbanna ideal-drømmen, sant? Vel, jeg lot meg heldigvis ikke bli narkis av den grunn (men det var ikke langt unna, skal sies...) Fortsett å mål deg, vennen. Det er det beste du kan gjøre. Husk at du må ikke straffe deg selv! Det fortjener du ikke - du fortjener ros fordi du er du. Hilsen den som alltid tyr til tøff kjærlighet. Men det er kjærligheten som er viktigst :rolleyes::love: |
Heisann til alle og spesielt til Nysgjerrig nok.
Når du nå har kommet deg over sjokket, kanskje tallet rett og slett blir en oppvekker og en inspirasjon. Se på det som et tall du kan minske, sakte men sikkert. En gang må man jo starte. Dette er realiteten. Du må innfinne deg med det og jobbe deretter. For nå er du her, du kommer til å gå ned i vekt og du har støtte her inne. Og hvis du leser deg tilbake, ser du at det går opp og ned hos oss fleste. Men vi klorer oss fast og går på med krum hals.... Dette skal vi klare alle sammen. Noen ganger trenger vi jo kanskje noen små sjokk og en skikkelig oppvekker, for å virkelig få fokus på hva vi må gjøre !! Ta deg en tur inn i bloggen til Pruttilutten og se før-bildene hennes. |
Godmorgen alle skjønne venner.:love:
Nysgjerrig Nok: Håper du føler deg litt bedre i dag og at det er litt lettere for deg å gripe fatt i det positive og se på deg selv som det flotte mennesket du er! Tenker på deg! -Og husk at vi her inne alltid er her for deg!:klem: |
5 Vedlegg
Gjør det litt enklere; de er litt kinkige å finne på bloggen uten å måtte sitte å bla seg tilbake flere innlegg.
Håper det hjelper litt. Det hjalp i alle fall meg, kjente jeg nå. :p Differansen er 34 kg - cirka. 14 første med Reductil. Ketolyse tok resten. |
Blir såååå imponert når jeg ser på de bildene av deg, altså, Pruttilutt. Helt utrolig hva du har greid:heia: Flinkeste jenta :klem:
|
Enig! Såå imponert! Fantastisk flink har du vært! :heia: Fine jenta :love:
|
Sitat:
|
For en utrolig gjeng dere er !!
:love: |
Sitat:
|
Sitat:
Først: TUSEN TAKK Rikkem0r, bente1, Pruttilutt, Sanna1 og Dollsine! Hva skulle jeg gjort uten dere?? Har våknet jeg nå..og innser at jeg snublet skikkelig i går. Fikk meg en skikkelig trøkk, og kjente igjen psyke tanker fra "gamle dager". Men vet dere hva? Nå har jeg hilst pent på meg i selv i speilet, kjent at buksene faktisk er romsligere enn tidligere, drukket kaffe med fløte og er klar for en ny dag. Planen er å gå til innkjøp av en ny treningsbukse og ta seg en tur i skogen. Med løftet hode. Det er planen i alle fall. Men måtte bare innom å takke damene mine først - dere er helt fantastiske!! Jeg sto ved et skummelt veivalg i går - men når alle dere roper unisont: "Du skal DEN veien for pokker!!!!!" - så var det valget liksom tatt. Stor klem til Rikkem0r, bente1, Pruttilutt, Dollsine og Sanna1! |
Sitat:
Sitat:
Sitat:
|
Så godt å høre at dagen din idag er bedre Nyskjerrig nok :klem: Kos deg masse på tur i skogen kjære deg, ingenting er bedre for å klarne opp i et hode som har klussa seg litt til :love:
|
Hmmm. Enten er jeg litt fanatisk eller så kjennes kravebeina litt bedre i dag.
Åååå jeg er smitta av periodisk kvalme fra deg, Rikkemor :p Var sååå sulten i stad og lagde pølsegryte, men klarte ikke spise opp engang for jeg var så kvalm. Pepsi max i kjøleskapet heldigvis. :o Så kom bredbånd og dekoderen i dag. Nuvel; internettet var jo greit å få plugga i, men dekoderen.... TV'en er fra steinalderen og nekter ta inn lyd eller farge, så her sitter jeg og ser på sort/hvitt-tv uten lyd. Minner meg om da jeg var lita og så på barne-tv hos oldefar. :p |
Sitat:
Trokke du er fanatisk jeg, heier på og tror at kravebeina dytter seg stadig lenger ut=) Eller... At det som prøver å dekke de kommer seg vekk ;) :lol: Må le litt når jeg ser for meg deg foran tv'n som minner mest om 70/80-tallet, mens nettet funker fint som bare det :D |
1 Vedlegg
Wuhu.
Kvalmen forsvant - sammen med matlysta. :p |
Fordelen er at da blir det ikke mye tv titting, Pruttis :) Nesten som gode gamle dager det der, jeg er vokst opp med sort hvitt tv, jeg, hmmm mimre... Pernille og mr Nelson... og Pompel og Pilt....:)
Du har forresten ikke fortalt hvordan du hadde det sammen med Fiskemannen i går Pruttis - var det koselig??;) Nå er det 2 uker FRI :):) Var så glad for ferie i dag at jeg fikk lyst til å pyne meg litt ekstra. Tok på meg ett lang linskjørt som jeg akkurat så vidt har kommet inn i, høye sko, en fin gullfarget topp og bredt belte i livet. -Og har fått sååå mange koselige kommentarer på hvor fin jeg så ut og hvor mye jeg har gått ned i vekt:D Skikkelig selvtillitsboost altså. -Og så kjekt at folk faktisk tenker på å gi slike hyggelige tilbakemeldinger, det betyr ufattelig mye!!:) |
Å, har jeg ikke. Nuvel. Jeg gikk bort til ham (tok 30 min), så gikk vi tur i tre timer. Tro vi var gåen i rumpe, lår og lysker! Våknet i morges og tenkte at dette må sammenliknes med å ha sammenhengende sex i 7 dager. Kom meg såvidt opp :p måtte le litt når det lå en melding på innboks med "Tur i dag og?"
Haha. Joda, hyggelig gutt, bevares. Fin å prate med, problemet er at han er vulgær, og det finner jeg frastøtende. |
Sitat:
Litt på kanten er ok, men vulgært kan bli slitsomt, enig med det...Kanskje er det hans måte å vise seg litt på, at han kanskje demper seg litt etter hvert som dere blir bedre kjent? Har truffet noen slike. -Men det finner du jo ut av etter hvert;) |
Sitat:
Bare ler av det og kaller han dust, så ignorerer jeg resten, skal ikke være ufin mot han heller ;D |
Sitat:
|
Sitat:
Pruttilutt blir ofte til Prutten ! :) Vi skal nok klare dette her alle sammen. Og alle trenger litt trøst og oppmuntring innimellom. Og kanskje litt "kjeft" hvis vi blir ekstra motløse. Jeg både gleder og gruer meg til 2 uker på Kypros om to uker. Gleder meg til ferie og gruer meg til maten. Vil jeg få i meg for lite fett og for mye karbh. ?? Ok, kanskje jeg rett og slett skal dri.. i det. Vet jo at jeg kan hente det inn igjen, når jeg kommer hjem. Men gjett hva jeg gruer meg mest til ? ....... Å ikke kunne "brette opp mac'n og stikke inn til dere, ved en hver ledig stund !! :) |
Bente: Hihi, jo, det er fint med en venn, i alle fall!
Sanna: Blir rart når du drar :o To uker? Går det like fort som når Rikke er på havet, så er du tilbake in no time ;) Håper du får noen fantastiske uker. Husk at det er ferie - og ferie skal nytes, damer! Spis en is og ta en dram når du føler for det. Vi er her når du kommer hjem :) |
Prutti: Kult å være litt på flørtern da! :D Have fun!
ah! I dag er det KLAMT! 20 grader og pøsregn. Nais! ;) Og så må jeg fortelle at jeg akkurat skal til og synde. Med pizza. Ja, så har jeg sagt det :p Men jeg er ellers veldig flink, og vekta går nedover! |
Sitat:
Mens to arbeidsuker, sleper seg avgårde og nesten er uten helger !!! :p Håper det er brukbart nett der, sånn at jeg kan stikke innom innimellom. I dag har jeg ikke tenkt å gjøre en dri... Er så inderlig sliten. Tung uke på jobb... I morgen får jeg harve over et rotete, skittent hus. Gubben påstår at det fins ikke rot her og bare ørlite støv. Hallooooooo, har han fått rusk i begge øya !!! :rolleyes: |
Sitat:
Sitat:
Og du - når du først har bestemt deg for å spise pizza, så nyyyt den og ha godt samvittighet for det! Det er derfor det er smartest å ha planlagte utskeielser - da kan man virkelig nyte det og trenger ikke føle seg "skyldig" ;) Sitat:
Matmessig kan du jo bare tenke generell lavkarbo istedenfor ketolyse. Det er mye enklere. Egg og bacon, eggerøre eller omelett til frokost, ofte har de ordentlig smør også på slike frokost buffeter, så du kan fylle på med fett , masse god grillet kjøtt og fisk med gresk salat, fetaost og tzastski, litt bær, frukt og nøtter. Og så tar du med deg litt cocosa for ekstra fettpåfyll. Hvilke utskjeielser du skal gjøre i tillegg tenker du ut på forhånd - og når du først har bestemt deg for de utskjeielsene så gjør dem med god samvittighet;) Og så håper jeg også at du får nett der nede så vi får høre fra deg og kan være med deg i tankene.:) Nå har denne damen tatt seg et bad, vasket bort sminken og skiftet ut finklærne med joggedress. Så nå er jeg mitt vanlige bomsete-bente igjen:D Kjøpte meg litt bringebær i dag, gud så deilig, leeenge siden jeg har tillatt meg litt bær.... |
Bente: Jepp, jeg bor i vest ;)
Sanna: koos deg på ferie! Er enig med Bente, gå for en mer generell lavkarbovariant :) Pizzaen var god, og jeg klarte meg med to små stykker og masse salat! Nam :) Nå er det kaffe før jeg siger om her i sofaen! |
[quote]
Sitat:
Takk for gode ønsker om ferien. Tror jeg går for deres råd, bortsett fra et par øl. Jeg elsker det kyprotiske ølet. For en tid tibake jobbet jeg på Kypros og da gikk det litt øl på fritiden. :p Det merkeligste var at jeg ikke la på meg ett eneste gram. Men så gjenstår det å fortelle at jeg hadde laaaange dager og slet som en :hest:. |
[quote=Sanna 1;1174620]
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:22. |