![]() |
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Om man bytter forsikringsselskap så får man med seg opptjent bonus, så det er iallfall ingen grunn til å la være å bytte. :)
|
Hvor mye bonus du har skal så i papirene du hvert år får fra forsikringsselskapet! Enten det er på nett eller på papir!
Du kan forsikre bilen hvor du vil og bytte så ofte det passer deg! Bortsett fra når det gjelder personforsikringer, ordner selskapet du bytter til, alt for det!Personforsikringer må sies opp personlig! |
Sitat:
|
Hvordan lager man rømme? Tenker på med å bruke en klatt rømme man har fra før, ikke melkesyrebakterier privatpersoner ikke får kjøpt.
|
Sitat:
|
Sitat:
|
hvordan saltrister man rå pekannøtter? jeg har dårlig erfaring med å riste mandler i ovn, så det er sagt... de blir alltid ekle :rolleyes:
|
Nellie, det står i forsikringspapirene du får ved hver betaling hva du har i bonus. Ihvertfall i mine:cool:
|
Noen som har fått med seg denne rosabloggen?? :p
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Kan man ikke få vanlige smilefjes til Iphone 4 ?? Bare noe som heter Emoji, og som er japanske fjes og kun virker på iphone??:mad:
|
Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Jeg har registrert meg med WIMP på canal digital, og kan dermed høre på musikk på min pc uten å laste ned.
Dette skal jeg også kunne gjøre på min iphone. Men hvordan går jeg frem da for å få dette på tlf? Må jeg koble meg til internett via tlf for å kunne høre musikk, eller kan jeg jeg høre musikken ofline? Skal gå an å sette den i en sånn høytalergreie, og så spille musikken fra tlf høyt i rommet. Og må jeg kjøpe inn sangene via itunes? Føler meg ganske hjelpesløs, for det er så mye med denne iphone jeg ikke forstår, og det er så mange muligheter nå som jeg ikke hadde før, som jeg ikke forstår eller kan med. Aner ikke hvordan jeg skal gå frem eller hva jeg skal gjøre. Finnes det noe sted man kan ta med tlf, og så få hjelp? |
Jeg lurer på om noen har kjøpt ketonstrimler til Precision Xtra eller Precision Xceed blodsukkermåler og vet ca hva de ketonstrimlene koster i Norge? Jeg finner ikke norske priser på nettet. Jeg fant dem på amazon, og da kostet de 51 USD for 10 strimler... 31 kr per strimmel... :eek: Stiv pris, men skulle gjerne testet ut noen.
|
Sitat:
1/2 kg mandler, 5 toppa ss med grovt salt, 1 liter vann. Dette kokes i 5 minutt. Renner av i dørslag, og has så på bakepapirkledd langpanne. Høvler over noe kvitseidsmør, drysser over nykvernet 5-pepper og has i ovnen ved 125 grader varmluft i ca en time (snur litt i dem av og til) Så setter jeg ovnsdøren på gløtt, og lar de stå ved 125 grader varmluft en time til. Avkjøles , og så er det knasende sprø og smakfulle godbiter:D |
Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Sitat:
|
Sitat:
1l lunka vann ca 80 g salt som røres helt ut i vannet 250-300 g mandler Lar mandlene ligge og trekke i saltlaken ca 1 time, slår av vannet og fordeler de på et brett med bakepapir. Drysser over litt salt før jeg setter de i ovnen på ca 125 grader i 35-40 min. Følg med på slutten ellers blir de raskt brent. Enkelt og greit og smaker kjempegodt. Mandlene blir ikke helt gjennomsprø men minner om ristede peanøtter. Sitat:
|
Re: Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Sitat:
|
Sv: Re: Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Sitat:
Her finner du Iphone forum på norsk så kan du jo se om du finner svar, evt stille dine egene spm: http://ipod1.no/forum/viewforum.php?...75e18bc699d57b |
Barnehagegarantien er vidunderlig for oss med baby fra september -11 (dvs at garantien gjelder fra 1 aug -13) . Alt skal man passe seg for...:rolleyes:
Hvor skaffer man dagmamma? Hva skal jeg se etter? Annet enn glade barn og fornøyde foreldre altså. Er de på Facebook? Egne Fora? Rope i skogen? Oppslag i nærbutikken? |
Re: Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Last ned WIMP-appen fra der Apple-brukere laster ned apper. Logg inn. Velg de spillelistene du ønsker tilgjengelig offline, last de ned via trådløst nett, koble fra nettet og vips, du kan høre på musikk overalt. |
Når sykehuset svikter og ikke gir tid når de har lovet, kan jeg da få dekket ekstra transportutgifter om jeg benytter meg av fritt sykehusvalg?
Noen som vet? |
Hva er egentlig rekommandert postsending? Tror ikke jeg har fått det før. Bestilte vitaminer fra bigvits, og har fått hentelapp på rekommandert sending. Vil det koste meg noe å hente den ut?
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:13. |