![]() |
Sv: Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?
Takk for hilsen Pandora og Wonder woman :) :)
.......I går ble det Rippen level 1. I dag hadde jeg lite lyst til noe som helst, men det ble Rippen likevel :D Ha en flott lørdagskveld :stortsmil |
Jeg er igang igjen:p Tungt men godt:)
Fortsatt god helg. |
Nydelig vær her idag!:) ..så da ble det flott skitur i sola med min kjære isteenfor planlagt Jillian Shed & Shred (det var backup i tilfelle kulde...har grense på -7-8 for ski, men idag svettet jeg skikkelig i sola) - ....og igår ble det Elixia.
Stå på LIBBA og Wonder Woman, bare å komme inn i det igjen..så begynner kroppen å si fra at den helst vil trene med Jillian (eller gå på ski!;)) |
I dag har det blitt en flott skogstur i det nydelige været
....på 2t og 20 min. :D Holder for i dag, så Jillian får vente til i morgen :) |
Sitat:
|
|
Extreme Shed & Shred, hele greia idag igjen...blir ikke mye annet på kvelden da; tar ca 85 minutter!!:eek: men veldig ok program, liker nok det best nå:p
Banish Fat Boost your Metabolism: 5 6 Weeks 6 Pack: 2 Extreme Shed & Shred: 9 No More Trouble Zones: 4 Yoga Meltdown: 2 Start dato: 3. Januar 2012 |
Sitat:
Nå er du bare rå Pandora :heia: ......dagens økt for meg ble Rippen Level 1. Tenker jeg tar den et par dager til, så blir det nivå 2 :) |
Er så mye god innsats her!!!! :D
Styrke og mageøvelsene (+ et par cardio) av ripped 1-4 i dag. Og yoga level 2. Da er uka igang! |
|
Styrke og mage av shred 1-3 i dag.....
Mye av det samme om dagen.. Gleder meg til og shedde og shredde og shredde with weights! :D Mye shedding, ripping og shredding på denne dama vår.. :) |
Sitat:
Deilig i sofaen etterpå her nå :-) ....og LIBBA, jeg må bare stå på litt ekstra nå som motivasjonen og lysten (og formen!!:)) er topp - neste uke blir det ikke noe pga jobbtur nemlig:eek: Banish Fat Boost your Metabolism: 5 6 Weeks 6 Pack: 2 Extreme Shed & Shred: 10 No More Trouble Zones: 4 Yoga Meltdown: 2 Start dato: 3. Januar 2012 |
Magesåret er tilbake i full styrke. Nå er jeg lei:mad: Får se om jeg klarer å finne noe rolig trening jeg kan holde på med. Kommende uke er det pillespising (trippelkur) Spørs om jeg er i form til noe som helst da.
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Dagens økt Jillian Michaels Ripped in 30 Level 1 i boks :stortsmil
|
Sitat:
Ønsker deg god bedring, og håper du blir fort bra igjen :klem: |
Sitat:
I går ble det yoga 2, og begge level av shred with weights. Den syns jeg er helt fantastisk. Deilig og bli skikkelig pustetunge sliten igjen. Level 2 igjen før jobb i dag. Og jeg kjenner det i ryggen av alle disse svingeøvelsene. Deilig når man får igang muskler på andre måter enn de er vant med igjen. 350 kalorier før frokost.. jeg liker! :D |
No More Trouble Zones idag:) ...nest siste sjans før jobbreise til Østen i en hel uke - må satse på et av de lange programmene imorgen!:p
Banish Fat Boost your Metabolism: 5 6 Weeks 6 Pack: 2 Extreme Shed & Shred: 10 No More Trouble Zones: 5 Yoga Meltdown: 2 Start dato: 3. Januar 2012 |
|
|
..nesten morgentrening på meg også idag, ihvertfall før lunsj:)
Da var siste trening med Jillian i havn - før en ukes jobbtur som starter ikveld. Extreme Shred & Shed idag, hele greia (849 kcal på klokka og ca 80 minutter):p Banish Fat Boost your Metabolism: 5 6 Weeks 6 Pack: 2 Extreme Shed & Shred: 11 No More Trouble Zones: 5 Yoga Meltdown: 2 Start dato: 3. Januar 2012 |
God tur Pandora :)
I går ble det en meget lang dag på jobb, så ingen Jillian, ...men i dag er Ripped in 30 Level 1 i boks :D |
God tur ja! Og god helg alle Jillere!
Jillian fikk fri i går, men har tatt begge yoga nå på morgene. Trengte og tøye ryggen litt ja.. :) |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:04. |