![]() |
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Sitat:
|
Jeg bare lurer på om det er flere enn meg som har problemer med feks Facebook og andre nettsteder i dag?
Kommer inn på Dagbladet, men ikke Aftenposten. Kommer inn her, men ikke andre forum jeg pleier å besøke.:p |
Ja, jeg sliter med enkelte steder i dag, Kitt. Bla Facebook og banken. Sikkert pga skatteoppgjøret...:cool:
|
Får satse på at det virker bedre i morgen og heller finne på noe annet i dag! Fikk i hvert fall sjekket at skattepengene var kommet før det ble sirup i systemet!:D
|
Hvis dere har Telenor, så kan jeg fortelle at jeg har samme opplevelse som dere. Dette skyldes routingproblemer hos Telenor. Noen som har lyst til å ringe dem?
Jeg trenger ikke magesår - jeg snakket med dem tre ganger i forrige uke :cool: |
Nei, ikke Telenor nett hos meg. Get!:(
Derimot har jeg Telenor på mobilen.:) |
De holder jo på å oppgradere fibernettet, så noe har vel gått litt galt da, tenker jeg! :p
|
Selv om man ikke har telenor selv kan det hende at leverandøren den enkelte har ruter pakker gjennom telenor sitt nett - ergo "får" man telenor sine problemer uansett... :(
|
Jeg har ikke fått skatteoppgjøret. Derimot står det at jeg kan endre på selvangivelsen frem til leveringsfrist 31. desember :confused:. Hva er det for noe da? Har vanlig selvangivelse for lønnstakere og pensjonister og leverte i slutten av april ...
|
Sitat:
Sønnen fikk samme mld, men begge to fikk penger på konto i dag!:) |
Når jeg først holder på her:
Noen som vet hvem som selger mobilt bredbånd hvor man ikke må binde seg for et helt år? Trenger jo bare 2 måneder nå i sommer! |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Sitat:
|
Sitat:
|
Beklager disputasen jeg har skapt.
Jeg kan ikke oppskrift på trolldeig. Jeg forsøker å lirke inn litt mere guttegreier i barnehagen. Nei, jeg har intet imot trolldeig, men jeg vil ha mere aktivitet. Forøvrig vil jeg selvsagt ha jentene med på litt røffe aktiviteter de også. Har ikke lyst på et land med asfaltunger. |
hvis man forbrenner 2000kalorier og spiser 1500kalorier vill man gå ned i vekt. selv om de 1500 kaloriene er fra rent sukker?
|
Sitat:
|
Sitat:
Jeg gikk ned 25 kg på 7-8 måneder ved å trykke inn minst 3000 kalorier om dagen i skolebrød, is, loff, brus og kaker, samtidig som jeg trena som en gærning:) Det kommer vel helt an på hvordan kroppens diverse mekanismer har det.:) |
Min erfaring er at jeg skjønner ingen ting av kalorier inn og ut og i forhold til kost osv.
Jeg har hatt et digert vekttap, men også noen plastiske operasjoner for å fikse på den elendigheta som var igjen, og nå sliter jeg virkelig med å få i meg nok næring til å beholde den vekta jeg må ha igjen. Luksusproblem, jeg vet... |
Sitat:
Jeg vil også tro at musklene dine vil visne vekk fordi du trenger proteiner til vedlikehold og bygging av muskler, og 1 gram protein er 4 kalorier. Videre trenger kroppen vår en del fett, og 1 gram fett er 9 kalorier. Men rent teoretisk, om man ser bort fra alle problemene du vil få med og leve på bare karbohydrater, så vil jeg tro du går ned, men på en særdeles lite behagelig eller sunn måte........ |
Sitat:
Men ja - karbohydrater er det ene makronæringsstoffet som kroppen KAN klare seg uten. Så hvorfor man skulle ønske å kjøre på det dårligste brenslet i en tyngre omstillingsfase... det skjønner ikke jeg. |
Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Forstår ikke noe ! jeg prøver å finne denne sangen
http://www.youtube.com/watch?v=4PFdnFPoLk0 på WIMP. Men det er helt umulig !!! har søkt på Pitbull, Mahombi, suave, suave kiss me, Nayer, og ulike kombinasjoner med Ft og feat mellom. Men den er ikke å finne !! Blir så frustrert. har noen WIMP og kan prøve å finne den?? |
Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Sitat:
|
Nå er det snart 2 år siden jeg sluttet å røyke. Min mann sluttet for 6 dager siden. Jeg husker ikke helt hvordan jeg var for 2 år siden, men NÅR slutter man å være så forbanna premenstruell? Jeg tror ikke han er klar over det selv en gang :P
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:33. |