![]() |
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Sitat:
http://www.skin-care-recipes-and-rem...y-shampoo.html http://www.crunchybetty.com/store-bo...n-this-instead Corn starch = maizena |
Sitat:
|
jeg tenkte å lage fiskekaker til middag, men hva skal jeg ha som tilbehør? sellerirot er utelukket, da jeg er gørrlei av det:o
|
Sitat:
Hva med å lage surkål? Man tager en kål og finsnitter denne. Brun den finsnittede kålen i en passe mengde smør med noget løk. Efter bruningen tilsette vand og æddik efter behov. Tørr rødvin ev. en skvett sherry er ikke å forakte. Tilsett rikelig med karve og gjenre nogle frø fra fenikkel. Kålen skal koke til den er meget mør. |
Sitat:
Tørrsjampoen fra LUSH jeg anbefalte deg, baby! Den er i pulverform! |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Men har også alltid en stor håndveske i tillegg når jeg reiser. |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Det piper alltid på meg også! :lol: |
Vi blir påspandert cruise i Middelhavet om 3uker. Noen gode tips på does and donts på cruise? Reiser for øvrig med redieriet MSC så erfaring med disse tas gjerne i mot?
|
Sitat:
(Jeg kommer uansett ikke til å ha med mer enn håndbagasje, og her skal en hver krone spares som spares kan! ;)) |
Sitat:
|
Sitat:
|
For oss som har problemer med den køen så er det et stort problem... Hvis alle sendte bagasjen ville det ikke være det. :rolleyes: og det er alltid noe man har glemt nederst i en lomme i bagforet som stopper opp hele greia.
Heller lillejulaften på Oslo city MED barnevogn enn bak en hel horde med "bare håndbagasje" i sikkerhetskontrollen :o |
Da kan jeg være sær å svare, at for meg så er problemet de som nesten aldri flyr, og ikke har peiling på hva de skal gjøre i køen.... Og jeg flyr fra Gardermoen 2 til 3 ganger i uken.
Men uansett, jeg får ikke gjort en dritt med det, så det enkleste er vel å ikke bry seg om / irritere seg over hva noen andre gjør mens de er der.... |
Men sånn er det jo ikke. Mange pendler vettu. Hadde vært helt tullete om alle som bare drar på dagsturer skal sjekke inn bagasjen sin ...
(Med det sagt så hater jeg køer selv, men så lenge jeg står sammen med noen går det greit. Men det er 400 kr å spare på å ikke levere inn bagasje, dessuten så er det ikke mye man trenger på en liten uke, ikke nok til å fylle en koffert i alle fall). Men nå var det vita-lignende butikker i Praha jeg lurte på, da. ;) Ja, dæven, Sugarpill, hadde glemt den. Men jeg har lyst til å teste maizena uansett, da. :p |
Og som en sær komentar til dette, skulle jeg ha sjekket inn bagasjen min hver gang jeg skal på et fly, så hadde brukt ca 4 døgn i året på å stå å vente på kofferten min...:eek:
To timer ekstra i uken blir kjapt det på et år.... |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Re: Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Sitat:
|
forslag til gode restauranter i oslo sentrum/grei avstand fra sentrum? lavkarbo ikke nødvendig denne gang. har prøvd å se på oslopuls men det er jo så mange plasser....
gjerne et sted man ikke må reservere bord år i forveien eller må stille i gallakjole.. |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:07. |