![]() |
Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst
du går nok litt opp i vekt den dagen ,,men det er bare vann ,,, hold degf unna vekta ,, så vil du ikke , merke det
men er du flink og holder deg unna alt som ikke er lov ,, går det jo bra .. men du skal leve også ,, så spis og drikk det du virkleig har lyst på .og da mener jeg VIRKELIG ,, LYKKE TIL, i bryllup skal en kose seg ,, men ikke nødvendigvis med mat og kaker,, nei nå ble det mye rør ,, men også mye sannhet |
Sitat:
Kos deg så mye i bryllup :) |
Sitat:
Jeg gikk på ED i fjor da jeg deltok i et bryllup mens jeg var i fase 2, så ja litt erfaring har jeg nok... Hvis du ønsker å begrense utskeielsene, finn ut hva som blir servert spesielt til middag. Koldtbord er jo det beste, for da kan du jo velge eggerøre, kylling, laks/ørret, spekemat, reker/kreps/hummer og ellers alle "rene" fisk-, fugl- og kjøttretter som måtte være der i tillegg til salat/grønnsaker. Varmretter kan være en større utfordring, men ikke umulig med mindre det er pasta eller lignende som serveres :p. Ellers kan du jo bare utelate potet/ris, kompansere med grønnsaker og ta så lite saus som mulig. Kaker - dette er jo bare utelukket hvis en skal følge ED helt og holdent. MEN - har du mulighet til å ta med kake som du selv har bakt? Evt. få noen til å bake for deg? I så tilfelle har jeg noen oppskrifter jeg kan sende deg på f.eks. muffins eller ostekake/fromasjkake med nøttebunn (har fått oppskrift av legen som satt meg på ED = godkjent som unntak i denne type situasjoner) Let me know :) |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Sitat:
|
Da er oppskrift på kakebunn samt forslag til topping lagt ut i oppskriftstråden :D
Skal finne igjen muffinsoppskriften min og legge ut den også;) |
Sitat:
Ja takk send gjerne over kakeoppskrifter:) Var til lege i dag og legen sa det samme som deg.:) Du e go ;) ;)Har ikke tenkt å drikke..... et glass vin i slike lag er bare til å lure meg. |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Har også nettopp lagt ut oppskrift på muffins - vanilje eller sjokolade:p |
Du er en engel. :suss:
|
Marmorkake er nå lagt til i tråden ;) - men nå tror jeg at det får holde med kaker for denne gang :p
|
Sitat:
|
|
Tuuuuusen takk, de skal jeg bruke så ofte jeg kan :klem::love:
|
Sitat:
|
Da var jeg ferdige med 3. uken i fase 1 på ED. Synes fortsatt det går ganske så enkelt og greit. Vekttapet denne uken er på 1,4 kg. Så det vil si at jeg har gått ned -6,5 kg på 3 uker, supert ! :) Så i dag starter jeg på 4. uken i fase 1 ! Ha ei riktig god helg alle sammen ! :)
|
Jeg har veiedag på mandager, selv om jeg begynte dietten på onsdag. Så etter 5 dager på eurodietten har jeg gått ned 4kg blank! Jeg er ganske så fornøyd med det ja... :)
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Tar dere vitaminer hver dag? Er det nødvendig?
|
Sitat:
|
Tja, jeg tok ikke vitaminer. Eller, jeg tok magnesium og kalium. og nå har jeg begynt på B-vitaminer.. Egentlig:P akkurat for øyeblikket har jeg glemt dem hjemme:P
Hør med legen din, du. Tror det er litt delte meninger om hvor mye man egentlig trenger. |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:47. |