![]() |
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Ja 4s er den jeg har også husket det nå,så morsom:D
Erstatter kamera og notisbok også. |
Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Sitat:
De tre topptelefonene akkurat nå er visstnok Samsung Galaxy S3 med HTC One X og en annen jeg ikke husker hårfint bak. Jeg har HTC One X og er så langt strålende fornøyd. Har bare hatt den noen uker da. Min HTC One X kom med et flott etui med innebygget stativ på: https://www.gearzap.com/media/catalo.../_/a_26_52.jpg http://www.handtec.co.uk/shopimages/...se_White_M.jpg |
Når man skal lage dobbel posjon vanlige hveteboller, skal man doble gjæren også? Jeg mener å ha hørt et sted at det kan bli for mye gjær?
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Noen som har god peiling på retro/vintage-varer, som kan si meg hva et respatex-bord i grei stand kan gå for? Kan nevnes at jeg bor midt i hipstergryta på Grünerløkka, og har sett sånne gå for opp til 3000 spenn, men vet ikke hvor reellt det faktisk er. (Fant et i bakgården min, utrolig hva folk for det første er villig til å kaste, og for det andre tror kan gå for restavfall. :p)
|
Sitat:
|
Sitat:
|
3000,- for respateks. Hleeeeelp :)
Er helt forfjupset. Dette er forhåbentligvis et østlandsfenomen. |
Sitat:
|
Sitat:
Kjenner jeg får respateksutslett :) Skulle jeg hatt noe mer retro, kunne jeg tenkt meg gamle teakmøbler. Det er nydelig det :) |
Vil dette funke?: Jeg skal sy en kjortel i hvitt bomullslerret, men stoffet er veldig hvitt. Hvis jeg fyller en balje med vann og har noen teposer oppi (typ vanlig earl grey), til vannet får te-farge, og legger kjortelen oppi en stund og etterpå tørker den, vil den da får en mer gulnet farge? Har farga papir til "skattekart" i te, mener jeg. Eller funker kanskje litt utvanna kaffe også? Skal være til en middelalderlaiv, så kritthvitt blir litt feil, liksom. ;)
|
Sitat:
|
Sitat:
Hvor mange teposer på en vanlig oppvaskvask, mon tro? :o |
Sitat:
Et hint jeg plukka opp fra Project Runway er å tørke et lite stykke med hårføner og så ser du om det er det du vil ha...:) |
Sitat:
|
Sånn når man får barn... Hvor lang tid tar det før man slutter å føle at man passer på det for noen som kommer og henter det snart, og faktisk innser at dette er for life? Etter et år burde det vel gå over snart?... :o
|
Sitat:
Nr 2 trengte ikke vekke noe morsinnstinkt, da var det jo allerede der og jeg følte allerede da hun bare var et lite frø i magen min, at hun var min for keeps! Rare greier, det der!:p |
Sitat:
Det var godt å få lufta seg på date med mannen for første gang på 2.5 år :D |
Snille Cyan, du må sette guttungen på legd litt oftere.
Sundt for gutten, sundt for besteforeldre, sundt for deg og ikke minst gravøren :) Mine var under året første gang de blei "leid ut" til mamma og pappa. ortsett fra at pappa kan dulle ihjel en hver liten tass, har det gått aldeles udmerket. |
Jeg er ikke redd for å "sette bort" gutten, men jeg vil liksom ikke være til bry :rolleyes: Det skal sies at besteforeldrene bor langt unna og vi har ikke noe nettverk i byen - så da blir det til at vi gjør voksenting hver for oss mens den andre er hjemme med Arvingen.
|
Jeg har bare sukrin melis, hvordan bruker jeg dette i forhold til vanlig sukrin?
Regner med det er en vanlig type som minner mer om sukker enn melisen. |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Har en gammel lenestol fra 40-tallet kanskje - den er stilig den! Står på hytta da, de lager ikke så solide møbler lenger gitt! |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:54. |