![]() |
Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst
Sitat:
|
Jeg har også funnet frem noen klær som jeg har lyst til å komme inn i. Det er spesielt to kjoler som jeg har lyst til å få på. Dvs. jeg får de på, men det må nok noen kilo til før det ser pent ut.
|
Da er jeg over i 2 uken med ED, og jeg synes det går utrolig greit ! Vekta viste -3,7 kg etter 1 uke, er kjempefornøyd med det ! :) Så nå skal det bli spennende å se hva de neste ukene viser ! I kveld er det feiring av min fars 60 års dag, og jeg har laget en stor skål salat med bare lovlige ingredienser, og så tenkte jeg at jeg skal kose meg med litt kylling og noen reker i salaten. Og når de andre spiser kaker, så skal jeg kose meg med kjeks ! :) Ha en fortsatt fin helg ! :)
|
Den kjekspakken er en "Lifesaver" når det gjelder kakebordet. Vet ikke hvordan jeg skulle ha kommet meg gjennom dietten når man er med på alle bursdager, konfirmasjoner, sommeravslutninger osv. uten den lille kjekspakken!
Tutte: Flott nedgang :heia: :heia: |
Sitat:
|
Ja, den har reddet mange situasjoner for meg også.
|
Ja de kjeksene var rett og slett en redningen i flere familiesammenkomster - og jeg har hamstret en del i siste bestilling slik at jeg har en stund selv om jeg ikke lenger følger ED.
|
God ide. Den skal jeg følge.
|
Sitat:
er også på andre dagen... sulten, men det hjelper med grønnsaker. har kutta opp lovlige grønnsaker å satt i ei skål på bordet.... |
Velkommen hit Gobli og Krisjaj. Jeg var sulten den første uken. Så greide kroppen min å venne seg til det nye kostholdet. Det hjelp for meg med en mos av blomkål og selleri. Det var ganske mettende og smakte ganske greit.
|
Jeg var også ganske sulten spesielt de 3 første dagene, så kom det seg gradvis. Nå når jeg er på siste dagen i uke 2 så er det sjelden jeg føler meg noe sulten, må sjekke klokka for å prøve å huske å spise når jeg skal sånn ca ! :) Så hold ut, det blir bedre ! :)
Jeg har veiedag igjen i morgen, da er jeg ferdig me uke 2 på ED, skal bli spennende å se hva resultatet blir denne uken, føler hvertfall at det går veldig greit ! :) |
-1,4 kg denne uken ! Veldig fornøyd ! :) Har gått ned 5,1 kg på de to første ukene på ED ! Herlig start på helgen ! :) Ha en riktig fin helg alle sammen ! :)
|
mellom 18 og 25 er normalverdi på BMI=) mulig jeg ikke fikk med meg hele samtalen, men det er i alle fall det som er riktig;)
=) |
Velkommen Gobli og Krisjaj!
Fantastisk vektnedgang, tutte! :heia: Gøy å høre at det går nedover hos dere, motiverer litt til meg - som sliter litt med stålviljen min. |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Trener en del ved siden av. Gjør du? Hadde en reduksjon på 3 kg første uka.;) Har og tengt å gå i første fase 30 dager. Skal til min lege på torsdag så får jeg høre hva hun sier videre. Fint å finne denne tråden :) |
Sitat:
|
Hei
Kan jeg lese diagrammet at du har gått ned 22 kg? Har det da vært bare på Eurodietten????? |
Sitat:
|
Du er jo bare syyyyykt flinke.
|
Sitat:
Tusen takk ! :) Alltid kjekt med litt skrøyt ! :) |
Sitat:
Sitat:
Sitat:
Det må jeg si immponerende, og stanhaftig :) |
Sitat:
|
Sitat:
Skal i bryllup om 14 dager.......:D Å da vil jo en sprekke litt, har noen erfaring med slikt midt inni, eller som jeg blir i begynnelsen av fase 2 :) |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:29. |