![]() |
Sv: Nytt år- ned 10-20 kg til sommeren
Sitat:
|
Sitat:
|
Sv: Nytt år- ned 10-20 kg til sommeren😊
Gratulerer med flott resultat Wannabe! Det er inspirerende! :)
Denne uka har gått trått, jeg drikker for lite vann og har nok spist for lite fett, og kombinert med en bedre møljemiddag på mandag med litt potet og flatbrød til, så er det høvelig stillstand her. Men jeg gir meg ikke! I dag ble det biffmiddag, bernaise, fløtestuet løk og brokkoli. Så da håper jeg at jeg er i rute straks igjen. Men som sagt, ukesveiingen på lørdagen har jeg ikke stor tro på denne uka. KOmmer sterkere tilbake. Og så skal jeg drikke to glass vann før leggetid og på morningen. Basta. ;) |
Sitat:
Jeg har vært med i tralten før og vet at jeg kan ha stillstand i uker før jeg plutselig går ned litt igjen. Sist jeg gikk på lavkarbo hadde jeg kun nedgang uka etter mens, resten av mnd sto jeg stille. Blir litt spennende å se om trenden er den samme denne gang:) |
Så mange flinkinger det er her, flere av dere har jo gått ned masse på kort tid 😄
Dette går virkelig ikke fort... 0,5 kg på 2 uker. Ønsker meg litt tempo på denne nedgangen altså! Nå begynner jeg å revurdere målsetningen min, og skal være glad om jeg er i mål til sommeren, og ikke påske som jeg tenkte. Det som er positivt er at jeg i det minste ser resultater av treningen. Fra å ha helt puddingkonsistens, så kan jeg se muskler. Jeg kan svakt se at jeg har muskler i magen, og det er sikkert 25 år siden sist 😄 |
Sitat:
|
Sv: Nytt år- ned 10-20 kg til sommeren��
Sitat:
Og det hjelper at jeg faktisk ser at treningen gir resultater. |
Sitat:
|
Vekt idag: 103,7 kg - ned 100 gram
Var på restaurant igår. Spiste kalvestek med ekstra grønnsaker. Og ikke noe form for potet. Maten var kjempegod og jeg savnet ikke poteter i det hele tatt :D På kvelden spiste jeg litt lavkarbo-ostekake og bær, men ikke sjokoladekake som også stod på bordet. Syns at jeg var flink, og ble belønnet med 100 gram vektnedgang Ønsker alle sammen en god helg! ;) |
Sitat:
|
Sitat:
Sitat:
Sitat:
|
Vekt idag 103,5 kg - ned 200 gram
Strålende fornøyd! Ha en herlig dag alle sammen! ;) |
Sitat:
Ha en aldeles super dag du også:D |
Jeg er tilbake etter en tids fravær fra forumet. Jeg er veldig klar til å komme igang igjen med vektnedgang :)
|
Heia!
Er det for sent å slenge seg på her? :) Jeg er så klar for å bli slankere til sommeren, tror kanskje ikke jeg når målet mitt til sommeren, men håper på fremgang. Kjekt å ha noen å jobbe sammen med :) |
Selvsagt lov å slenge seg på - velkommen!:)
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sv: Nytt år - ned 10-20 kg til sommeren
Da har jeg hoppet av ketolyse, ketose virker tydeligvis ikke for meg når det gjelder vektnedgang. :( Jeg har i det siste bare krøpet oppover i vekt, uansett om jeg har kuttet melkeprodukter og kunstig søtning, og uavhengig om jeg spiser mye eller lite kalorier. Fett har jeg ligget høyt på hele tiden, men jeg har kjent at det butter imot når jeg skal spise fett. Jeg tar en pause i ketosen, skal på ferie der jeg skal unne meg litt av lokale spesialiteter. Så starter jeg på vektnedgang igjen når jeg er tilbake. Jeg regner med at det blir Grete Roede eller Fedon.
Lykke til dere andre! :) |
Vekt idag 103,4 kg - ned 100 gram.
Ønsker alle sammen en herlig søndag!!! |
Som jeg antok, så viste ikke vekta i går nedgang siden sist lørdag, så 2,9 ned totalt.
I går kveld forsto jeg litt mer hvorfor, da det er "den" uken i måneden.... I dag hadde jeg gått ned 400 gram. ;) All good thing comes to those who wait. I dag blir det god middag sammen med mann og barn, god biff med bakt søtpotet og fløtestuet løk og sopp. Ha en fin søndag. :) |
Hei alle! :)
Forrige søndag registrerte jeg meg på den nye vekten, og mandag var jeg +0,8 kg i forhold til dagen før... :( Men i dag når jeg sjekket vekta stod det -0,5 kg :D Det vil si jeg har gått ned 1,3 kg siste uken og er tilbake i gamet :D God søndag alle! :) |
Sv: Nytt år- ned 10-20 kg til sommeren��
Sitat:
|
Ny veiedag:
Ned 1,2 kilo siste uke. Totalt 8,6 kilo siden 5. januar Er veldig fornøyd. Syns at dette går kjempebra. Jeg trives med maten og jeg føler så mye bedre. Har satt et mål å komme ned i to-sifret innen 1.mars ;) 5.1: 111,8 kg 12.1: 109,3 kg 19.1: 107,6 kg 26.1: 105,8 kg 2.2: 104,4 kg 9.2: 103,2 kg Ønsker dere alle en fantastisk uke! Snart kommer våren ;) |
Sitat:
Jeg ønsker å gå ned 12 kilo til august :-) |
Sitat:
For noen år siden veide jeg 132 kg. Gikk ned til 100 kg, men la på meg 12-15 kg igjen. Har vært ganske stabil på dette nivået siden. Vet at jeg snart ser 9-tallet og da er neste delmål 8-tallet. Lykke til videre ;) |
Vekt idag: 103,1 kg - ned 100 gram.
Nå har jeg igjen 1,3 kilo til et viktig delmål, ned 10 kilo. Gleder meg! ;) |
Sitat:
Sitat:
Er så mange flinke her! Virker som de fleste holder ut selv om det går både opp og ned :) Vi får resultatene vi ønsker til slutt :D |
06.01: 75.3
13.01: 74.1 (-1200 g) 20.01: 73.5 (-600 g) 27.01: 72.6 (-900 g) 03.02: 72.4 (-200 g) 10.02: 72.1 (-300 g) Totalt: -3.2 kg Syns det har gått smått de to siste ukene i forhold til hva jeg hadde forventet. Har gått raskere ned før, men det går vel kanskje saktere for hver gang man må gå de samme kiloene ned. For å prøve å få litt fortgang har jeg kastet meg med på bølgen med eggefaste i dag. Foreløpig tre dager med planer om tre dager ketolyse etter det, og så tre nye eggefastedager om jeg orker :p |
Sitat:
|
Jeg er ikke superbegeistret for egg selv , men det er bare tre dager om gangen :p
Ble to bløtkokte til frokost med litt brie til, to stekte med smeltet ost til middag, og så har jeg stekt sprø omelett av smeltet ost og to egg til matpakke på jobb til natta :) Så tror første dagen skal gå greit :p Blir nok bløtkokte egg med smør oppi til frokost alle dagene, så får jeg variere resten. Jeg har aldri vært så glad i egg uten brød til så jeg spiser det sjeldent. Verre med vanninntaket. Skal drikke 6-8 glass vann pr dag. Jeg har fått i meg 2! Så må henge i der :o Morsomt om flere prøver! Jeg har egentlig et mål om over 2 kg innen fredag, men tror jeg må begrense det litt :p |
Hei dere kjempeflinke folk! :) Kan jeg også henge meg på også? :D
Jeg er en jente på 28 år som har jojo-slanket meg så lenge jeg kan huske. Nå over jul nådde jeg ny rekord. Jeg var 73 kg, og 160 høy. Jeg begynte forrige mandag med lavkarbokosthold, og har sniklest her inne på tråden deres hver dag :uskyldig: Det har hjulpet mye! De første dagene gikk jeg ned hver dag, og på lørdag morgen hadde jeg kommet meg ned til 70.0 kg (yay!). Men nå ligger jeg bare og duver på 70,0-70,4, kommer meg bare ikke videre ned..... :( Er dette vanlig? |
Sitat:
|
01.01 = 80 kg
08.01 = 77.8 kg 15.01 = 78.9 kg 22.01 = 77.3 kg 29.01 = 76.8 kg 05.02 = 75.2 kg 11.02 = 76.2 kg BMI nå = 27.0 (-1.3 fra start) Er litt rart å ha vektnedgangen på sort hvit. Hver dag kan føles som en snegle, men så går det litt og litt ned. Eller, som dere ser - jeg går opp og ned litt. Er det vanlig? Forrige uke var jeg en hel kilo lettere... I begynnelsen gikk jeg mer sulten, og la meg med helt tom mage. Det orker jeg ikke, jeg føler jeg må ha litt mat i magen. Får så hjertebank og dårlig søvn når jeg er sulten... Da vil jeg heller gå ned saktere, og ha litt bedre livskvalitet :rolleyes: Er alt bra med dere andre? |
Vekt idag: 103,0 kg - ned 100 gram.
Er fornøyd idag. Var veldig sulten i hele går, så jeg spiste nok mer enn jeg pleier. Fryktet faktisk at jeg skulle gå opp i vekt, men det slapp jeg ;) |
Sitat:
|
Sitat:
Gikk ned 500 gram til i dag, men jeg ble skikkelig dårlig i morges. Trodde jeg hadde fått omgangssyke. Men det varte bare et par timer så jeg vet ikke om det ble for mye egg/ost/fett? Har fått i meg to bløtkokte egg, brie og fettkaffe til frokost, men tror ikke jeg klarer to eggemåltider til i dag. Redd for å bli dårlig igjen :( |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Men i ketose har jeg vel egentlig stort sett vært i mange uker nå. Det var veldig akutt dårlig, er ikke dårlig nå. Så jeg tror nok kanskje det var litt heavy. Mye fett på en gang eller bare for mye egg. Men prøver en dag til. Unngår stekte egg i dag. Lager eggelatte til middag, og sikkert kokte egg igjen til kvelds. |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:02. |