![]() |
Sv: I DAG har jeg
- sovet 2,5 timer i natt
- vært på Hab teamet med den nattepipende rakkeren - og nå skal jeg sove på sofaen :D |
Sitat:
|
Jeg skal også sove på sofaen :D med mitt nyinnkjøpte fleeceteppe <3
|
Sitat:
Junior her sover med SpO2 måler, og når han puster for dårlig, piper det no' inni granskauen i alarmen. Så hvis du har sovet dårlig pga mystiske ulelyder, så vet du hvem som har skylda ;) |
Jeg sov "middag" i 2,5 timer! :O Garantert smittsomt.
Nå er det middag, og ingen umiddelbare soveplaner :P Skal snu døgnet for nattevaktshelg, så det gjør egentlig ingenting :) |
- har vært på barnevognskino. Og klarte gå på feil film..haha! (skulle på Call Girl, havnet på Breaking Dawn...)
|
sovet... :o
|
Sitat:
Har der i mot suselyder på jobb? |
har jeg endelig gått hele veien til jobb :D Uten at beina gikk ut i streikk..
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Hatt veiing:D:heia::heia:
Og jeg SKAL: -lage kokosbiter til kveldskosen -gå en tur -lage hvitløkssmør til biffen ikveld -og kose meg:D |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
- Fått frokostbesøk kl 7.30. Stilte opp med kaffe, te og frukt.
- Trent i en time - Shinet hele leiligheten - Pyntet til jul - Sprengt pærene i minijuletreet mitt - Vært på nattåpent - Vunnet en mobil og gavekort på 100 kr - Kjøpt 2 julegaver og litt smådill og dall - Kjøpt meg nytt juletre og englehår til lite penger siden jeg hadde vunnet gavekort :D |
I dag har jeg vasket trekket på Ikea sovesofaen vi har i loftstua siden et av dyrene tydeligvis har hatt et aldri så lite urin-uhell der (stinka lite godt :mad:) og så har jeg fått hjelp av eldsteguttungen til og vri det opp (tungt som fy og vri)
Jeg har også hatt besøk av min favorittbror som tydeligvis vil herme etter meg. Han er født med lavt stoffskifte, men har fått skikkelig trøbbel med stoffskiftet (TSH på langt over 30) de siste månedene, han har slitt i måneder med problemer med magen og i dag kom han med et skikkelig kraftig utbrudd psoriasis, type kjøttkake over hele begge beina, for første gang i sitt liv. :( |
Sett mange fine pyntede busker til jul i det jeg gikk i mørket på vei til jobb :D
|
Stått opp tidlig, spist en liten frokost, trent, spist en større lunsj :P og lest til eksamen.
SKAL: lage fyllt paprika til meg og sambo til middag. |
Vært to dager i den nye jobben!
|
hatt tidenes mest ustabile humørsvingninger!:)
|
gjort som jeg har gjort de siste ukene, lest pensum. Men i morgen er det eksamen, og etterpå er det FERIE!!!
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Lykke til med eksamen! Her leses det enda.
I dag har jeg: - stått opp tidlig - trent - lest - sovnet på sofaen til tross for at jeg i desperasjon har hellt nedpå med sukkerfri redbull - drømt at sambo spiste opp røykelaksen min! HMF! - Lest mer - Støvsuget - Lest - Laget middag |
- fryst på meg iiiskalde fingre da jeg måtte skrape is fordi noe er galt med Volvos server eller noe sånt så fjernstyringa av dieselvarmeren ikke virket
- trent styrke igjen! :heia: - hatt seinvakt på jobben, med verdens herligste kollega som syntes jeg var kjempetøff i fjortisens avlagte, knallgrønne hettejakke! :) - kjørt hjem på halvskummelt føre - kommet til varm sture og verdens beste Lille Gubben :love: |
Sitat:
Sitat:
|
idag har jeg blitt ferdig med alle julegavene :D
|
I dag har jeg fått nok av sutring og drittspising. På tide å slutte å synes synd på meg selv og ta meg i nakkeskinnet.
|
Sitat:
|
-Stått opp tidlig pga hoste:(
- Handla ferdig julegaver - Laga middag - Trent styrke -Gått tur med hunden -Tatt en halv time sol, deilig:) |
Stått ute førti minutter i ti minus og vind og ventet på en jævla buss som aldri kom! :realmad:
Praiet en taxi, hoppet av for tidlig, løp til togstasjonen.... Rakk toget, men hostet i en time i STREKK etter løpeturen i kulda! (nevnte jeg fått stikkinger i lungen :mad:) |
-Våkna med dålig mage på hotellrom i Dublin.
-Fått beholde rommet til avreis klokka to. -Sitti på Starbucks 1,5 time på flyplass. -Sitti 40 minutter ved gaten... :rolleyes: -Flydd to timer. -Kommet hjem til lykkelige puser og pipper. :love: |
I dag har jeg bare slappet av og kost meg :)
|
1 Vedlegg
Stekt opp en hel haug med lavkarbobrød stekt i paiformer. De har fått ymse krydder på seg. :sikle:
|
Satt på en vaskemaskin med treningsklær, gjort klar en vaskemaskin med ullklær, spist egg, spist pecannøtter, satt på en oppvaskmaskin, skrevet ned målene mine for det nye året.
|
Begynt på babyteppe nr 2... Kommer til å bli lei, ja...
|
Vært på jobb
|
Sitat:
Hilsen mase-Dilly :) |
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:14. |