![]() |
Sv: Februartrening 2012
Sekken pakka, så drar på puls løpetime rett etter jobb. Pappa henter barna på skolen.... Ukestrening 2 av 3 :)
|
8. februar
30 minutter yoga 45 minutter sh`bam 60 minutter corebar 1130/3000 |
8 februar:
1 time styrke og mage. Håper det legges til 1 time yoga eller 45 slynge i kveld. Ventelister er fint.... :confused: |
90 min styrke unnagjort:)
|
Og min bookingrestriksjon på SATS er borte! :D
|
Vi går visst for no-stresstrening denne uka. Trenger en liten pause fra kardioso-city.
Så da tok jeg en høyrep-lavvekt beinstyrkeøkt i dag. 12 x 3 Beinpress 70 kg 12 x 3 knebøy med manualer 16/18/18 kg Også skulle jeg liksom frontbøye, men fikk ikke teken på det i dag. Ble type 5 reps med 15 kg, 2 reps på 14 kg og 7 reps på 14 kg. Fail. 12 x 3 leg extentions 30 kg 12 x 3 Sittende legcurl 30/40/40 kg 12 x 3 Ja-maskin 40 kg 12 x 3 Barbell glute bridge 30 kg 12 x 3 One leg kickback 10 kg WOAH. Helt tom på slutten, selv om vektene var lette. |
Deilig skiføre og nydelig vær...
7/2: 75min riding - 30 min Jillian - 10 min bekkenbunn - 5 min stretch - 5031 skritt 8/2: 70 min skitur 516kcal - 25 min styrke - 5 min uttyning - 10 min bekkenbunn http://tickers.TickerFactory.com/ezt...D/exercise.png http://tickers.tickerfactory.com/ezt...X/exercise.png |
Trening rett etter jobb idag!
Og idag nådde jeg mitt første mål: 1 mil!!! Brukte i underkant sv 75 minutter og kjente meg egentlig lett og fin, men beina var tunge helt mot slutten. Må sette meg nytt mål jeg nå da (egentlig var dette et mål jeg skulle nå før påske) men får se hva det blir :) |
God runde idag.
Ti min på spinningsykkel m tabata, kjerneprogram tabata, så bryst og armer. Helt gele nå. |
Rockering time, fy flate så jeg ser ut, helt blå! Kjørte mage/rumpe/lår også den instruktøren, og skuldre, aldri vært så dau før :lol:
Imorgen blir 4 og siste dag på senteret denne uka, skal til oslo og var ikke treningsrom på hotellet :( |
01.02- Gåtur 80 min (rask)
02.02- Styrketrening 30 min 04.02- Styrketrening 20 min + skitur 2 timer 06.02- Gåtur 70 min (nokså rolig) 07.02- Elipsemaskin 10 min, styrketrening 25 min 08.02- Elipsemaskin 30 min |
Sitat:
For tur/hotell synes jeg strikk er ypperlig trening, mener hvis dette skjer ofte, ellers er jo 4 økter i en uke flott! |
Klattring og lange gåturer. Prøvde et par nye ruter, uten hell, men den som intet våger osv... Må tøffe meg opp litt og tørre å bare kaste meg etter takene!
8/2: 70 min skitur 516kcal - 25 min styrke - 5 min uttyning - 10 min bekkenbunn 9/2: 35 min klattring http://tickers.TickerFactory.com/ezt...D/exercise.png http://tickers.tickerfactory.com/ezt...X/exercise.png |
9. februar
30 minutter yoga 10. februar 60 minutter corebar 30 minutter yoga 1250/3000 |
Jillian har redda meg på tur.. pc og vannflasker så er mye gjort. ;)
God tur forresten! Utholdene styrke før jobb i dag. (rakk alle sirkler utenom den siste av no more trouble zones) 45 min. Håpe på en eller to runde yoga når jeg kommer hjem. Lettere når det er notert her. |
Da var beintreninga unnagjort. Lett oppvarming på sykkelen. Ny pers på råhev, 200 kg 3x5, måtte forsøke meg litt fram. Avslutta med tabata knebøy m 8 kilos kettlebell
|
Sitat:
Tipper jeg fikk blåmerke på første svinget :lol. Ser IKKE ut idag .... :rolleyes: Godt det er 1 uke til neste gang :p Er bare sånn 1 gangs greie dett hotell oppholdet, og tror kroppen trenger hvile etter økten jeg skal på nå... kjenner timen igår godt ennå og er samme områder som får kjørt seg idag hehe :cool: |
9.feb:
Tja, hva skal man si. Det er smerte å gå og belaste foten. Tror kanskje jeg må søke om rullator, jeg ser 20 år eldre ut der jeg hinker avgårde. Men, fullstendig treningsstopp siden mandag kveld, så i dag blei det planke, sideplanke og ryggtrening. Vært sjuk i 2 dager og livet smiler IKKE til Hypah for tiden. Ser dere andre trener som f...og intet er mer gledelig! Snart er det vår og desto større grunn til å legge grunnlaget nå. Skal prøve meg på sykkelrulle i morra. Skal være bra trening for en med avrevne muskelfibre sies det. Bare huske på å varme godt opp. |
Stå på, Hypah, og god bedring og lykke til!
|
Ønsker deg snarlig og god bedring, hypah!
|
God bedring, hypah!
1 t 15 min spinning i dag. Pulsklokka sier gjennomsnittspuls på 175 og 983 kalorier brukt (men jeg teller jo ikke kalorier anyway:p). Happy:) |
Jeg og MrSil har vært på spinning i dag. 55 minutter blod, svette og lattertårer! Knakandes kjekk kar, definitivt lett å like og jeg hadde det knallfint under og etter trening (hvor vi selvsagt kjørte planker). 553 kcal mener jeg sto på klokka mi, korriger gjerne mister, en deilig økt! Han kan sikkert også bekrefte at jeg er rolig, avbalansert også. ;)
|
Ei veke utan trening. Doble vakter også tur på konferanse... planken på hotellrommet funka.
I dag har eg svømt igjen 1200 m MED FT 40 pulsklokka og den virka!!! (måtte sjekke sjølv hypah, ringte brukarstøtte. Var såpass "vagt" formulert i bruksanv. så eg sjekka, forsøkte og det var stas :D Og det stemmer at det blir god "forbrenningsøkt" låg på 70% av max heile vegen. Oppvarming og sjølve økta til samen 40 minutt. Herlig! |
Sitat:
|
Sitat:
funke de? |
Sitat:
Pics of "Duracell-Qlio" keeps pounding my forehead |
Ukas siste økt unnagjort!! :D vondt overalt, rimelig blå og fornøyd! :)
|
Sitat:
Sitat:
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Blåmerker = rockering :p Ellers har jeg kjørt boksing,bodycombat og mrl :cool: Snusk har jeg ikke tid til !:rolleyes: |
God fredag!!!
1 time før jobb i dag og! :D Styrke og mage.... 1 time yoga er planen i ettermiddag før den skikkelig gode delen av fræddan kan begynne. :heia: |
Off topic (sånn delvis i hvert fall).
Arrgh, jævla frustert nå. Fredager er måle- og veiedag for undertegnede og madammen. Vekta tenker jeg ikke så mye på, og den har vært den samme, mer eller mindre, siden jeg starta med styrketrening igjen, og slik var det i dag også. Dog har jeg minsket i mål der jeg trodde jeg ville gå opp (armer, lår, legger) og økt der jeg trodde jeg ville minsket (mage, bryst). Armer og bein kan jeg nok forklare med at det var en hard beinøkt i går, med markløft og knebøy (minker alltid litt i målene dagen etter trening, for så øke to-tre dager etter igjen). Men mage og bryst, hrmph. Det er ikke mye. 1 cm hvert sted. Men likevel. Sur nå. Sorry, måtte bare få dette ut. Er også forbanna støl i skuldrene og øvre del av ryggen etter gårsdagen :D Our regular programming will resume shortly. Thank you for your patience. Now a word from our sponsors. |
Sitat:
Prøv kona sitt! Med skadd fot vil det vere super trening for å bli bra! Lite av feil belastning på foten, vil eg tru. |
Det ble 70 minutter styrke i dag morges. Skikkelig dårlig økt, jeg var slapp som f... og musklene ville bare ikke henge med, klarte ikke å løfte like mye som jeg pleier. Men jeg klarte nå å gjennomføre programmet, om enn noe redusert. Satser på at energien er tilbake i neste økt:)
|
Forresten, jeg har også FT40 og jeg bruker den når jeg svømmer... Fungerer fint her:)
|
01.02- Gåtur 80 min (rask)
02.02- Styrketrening 30 min 04.02- Styrketrening 20 min + skitur 2 timer 06.02- Gåtur 70 min (nokså rolig) 07.02- Elipsemaskin 10 min, styrketrening 25 min 08.02- Elipsemaskin 30 min 10.02- Elipsemaskin 10 min, styrketrening 25 min |
Sitat:
@gamlebyen; jeg tror du vil se store forskjeller neste uke istedet, dette vil jeg også anta går etter rykk og napp prinsippet? @timich, jeg vil ha sånn klokke. Om du blir lei din, send den gamle til meg. Gammel dame, gammel klokke! @Mimfi: Bra gjennomført, imponerende! |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:51. |