![]() |
Sv: Du vet du er på lavkarbo når ...
Sitat:
|
når gubben kommer hjem fra jobben og lurer på hvilken sang du nynner på hele tiden - og det går opp for deg at de siste 5 timene har du sunget: Wheat belly blues................. :eek:
|
når du bare kjenner selv du har neglelakkfjernerånde!
|
når du må lukke opp vinduet på toalettet fordi det lukter så sterkt når du har forlatt vannet, forlatt landet? :D
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Video: http://www.wheatbellyblog.com/2011/1...lues-the-video Tekst: http://www.wheatbellyblog.com/2011/1...t-belly-blues/ |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Sitat:
|
Sitat:
|
... når du spiser lever, bacon, rosenkål, løk og paprika ... til frokost. :D
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Her er en annen oppskrift som virker spennende - med rosenkål og bacon for oss eksperimentelle rosenkåltvilere.. ;)
http://primalgirl.wordpress.com/2011...ussel-sprouts/ Jeg tipper det går an å erstatte tranebær med noe annet søtsyrlig... Kanskje granateplekjerner? |
Nigella har en fantastisk oppskrift, vi har tatt bacon og mandler i stedet for pancetta og kastanjer...
http://www.foodnetwork.com/recipes/n...ipe/index.html |
..du er på fest/besøk og ikke kan skjønne hvorfor dipen blandes ut med lettrømme. Det er jo så usunt?
|
Sitat:
|
Når du har med deg en boks med kokte grønnsaker med stekt egg oppi, på trening.. Sånn at du kan spiser riktig rett etter trening og ikke skeier ut med noe annen fy-fy mat :p
|
Sitat:
|
Sitat:
|
når du ikke drar på obligatorisk møte på skolen når de skal snakke om kosthold... Jeg har bare kommet til å hisset meg opp noe voldsomt. For JEG kan da vel ikke vite noe positivt om kosthold og især lavkarbo?? Jeg er jo feit!!!!! :o
|
Sitat:
|
... når du vurderer eget drivhus for å kutte kostnader på grønnsaksbudsjettet :D
... eller når barna ser ut som det er julaften når de får servert kokte poteter og saus med mel i når de er borte på middag :rolleyes: ... når barna ikke lenger anser brød/nudler/ris/pasta som MAT, men som godteri :p |
Sitat:
"du vet du har lykkes som forelder når ..." :D |
... du leser så mye om lavkarbo, at øynene dine går i sikksakk, og du tenker: Er det nødvendig å gjøre det så vanskelig for deg selv? Må du sette deg inn i alle forskjellige søtningsstoffene og oljene? Kan du ikke bare kutte ut alt? Kjenner jeg er sliten i hodet!!!
|
Når du ser folk kjøpe lettprodukter og du tenker: "så feil, så feil...."
|
... du ser et godt tilbud på kokosmelk, men kjøper ikke fordi det er jo bare 6% fett i den typen!
|
Når man er blitt så fanatisk at man vurderer å sende med minstemann smør i barnehagen (de bruker margarin).
|
Sitat:
|
Lillemor mi har Bremykt i kjøleskapet på barnehagen ho, i staden for den ekle margarinen dei bruker der.
|
... når man tenker "stakkars" om kollegaene som spiser kake som helgeavslutning!
|
Sitat:
|
Sitat:
Tror jeg skal høre om jeg kan sende med litt lunsjretter til han, regner egentlig med at det går bra, for i følge dem er han ikke veldig glad i brød. |
Sitat:
|
Sitat:
|
Du vet at du er på lavkarbo når du står på hobbybutikken med decopage-lim i handa, og tar deg i å sjå etter karbo-innholdet :lol:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:54. |