![]() |
Sv: Hva har du i matboksen i dag?
1 stk. Nannahs knekkebrød m/smør og hvitost. 1 eple.
|
1 CC m/kanel og stevia. 1 pære.
|
Salat med babyleafs, rødløk, tomat, fersk mozarella, serranoskinke og hjemmelagd aioli.
Gleder meg allerede til lunsj :) |
Pastasalat m/ bittelitt fullkornspasta, isberg, paprika, purre og skinke. Dressing av CF og majones. Pepper, litt chillisalt og hvitløk :sikle:
|
Jeg har ost og paprika i kjøleskapet på jobben, og nannahs knekkebrød i skapet. Dette smaker alltid godt :)
|
Omelett av 2 egg, fløte, bacon, litt paprika og ost.
|
Kyllinglever (naturens egen multivitamin!) med bacon, paprika og løk.
|
I dag hadde jeg pizza med bunn fra karbolett, og namnam fyll. Det kommer til å bli lunsjen i antakeligvis 2 dager til denne uka, siden jeg fryste ned alt i alt 3 lunsjporsjoner :)
|
I går lagde jeg omelett av 12 egg, en box skinke, smørost og jarlsberg. Steikte den i ovnen i en brødform. Lunsjen er sikra for resten av uka. Litt grønt blir det til av ymse slag :sikle:
|
To Nannahs og en boks makrell i tomat.
|
Hadde pizza igjen, men i morgen blir det chiligryte/suppe.
|
Omelett og litt grønt (paprika og agurk)
|
Jeg skal piske egg oppi ostefonduerestene. Har alt oppi ei form sammen med scampi. Blir vel en slags quiche? Eller hvordan det skrives.
|
1 fiberrik med smør og masse ost.
|
Noe med det beste jeg vet; svinekjøttdeig i tomatpure, salat, litt ost, løk, avokado, og et lass med kesam.
|
Tørrfisk:)
|
Middagsrester fra i går; bakt paprika med kjøttdeig, chilli, fløte og ost. Like godt kaldt...... nesten :sikle:
|
Middagsrester (1 salsciccia, 1 chilibratwurst, 1 minibratwurst) og salat med feta, spinat, agurk, valnøtter og tomater
|
Kyllingfilet med salat, paprika og kesam. Hadde noe intenst med sambal oelek på kyllingen. Alt for mye tydeligvis. Klarte ikke å spise opp, så hot var det! Og det sier litt siden jeg elsker hot mat, og hadde kesam på også.
|
Full fart i morges, så putta ost, cherrytomater og en avocado i veska. Tror jeg har noen fiberrik i kontorskuffa, så blir vel en mix.
|
Hjemmelagd tunfisksalat; eg restene av gårsdagens salat, tilsatt tunfisk og hardkokt egg... aioli på glass ved siden av.
|
Kyllingsalat med pesto og soltørket tomat :)
|
1/2 halv boks CC som blir blandet med stevia og kanel. Litt kyllingfilet naturell. Tea m/cocosa.
|
Reprise: en stor boks med tre slag salat, paprika, tomat, soltørket tomat, mais, kapers, agurk, sukkererter, løk, druer og gresskarkjerner - samt et par ss av svigermors gjæret kål. I tillegg, majones på glass og en boks tunfisk. *sabla selvtilfreds mad dette, altså!*
|
I dag: stekt karbonadedeig med tomatsaus, cc, salat, paprika, agurk, rødløk paprika.
I morgen: salat, soltørket tomat, agurk, paprika, tomat, rødløk og skinke. |
CC m/splenda og kanel. Noen cherrytomater og litt squash.
|
Hadde sommerkoteletter i strimler i tomatsaus med salat. Veldig godt faktisk.
|
Mini-bratwurst, bacon, asparges, salat.
|
Ribberull, brie og knekkebrød. Har en appelsinskyr som jeg tar på ettermiddagen da det blir en lang dag før middag.
|
Pestokyllingwok. :) I morgen: svinestrimlewok med sukkerfri sweetchili saus.
|
Kokt skinke, spekeskinke, ost, grønn paprika og agurk. 2 stk. Fiberrik.
1 stk. blåbærskyr som mellommåltid. |
Grillet biff og søtpotet. En håndfull cherrytomater. Glemte aiolien hjemme...
|
Ostefat av ymse oster, Nannahknekkiser, rosinchutney :eek: (det er hele 80 karber i glasset, men nå har jeg hatt glasset i snart et år) og blåbærsyltetøy. :sikle: Et liiiiite glass med honning også. Merkelige greier, det er massevis av karber pr 100 gram, men med så lite jeg spiser av søtstoffet utgjør det til sammen maks 10 karbiser for hele lunsjen. I morgen skal jeg koooose meg! :sikle:
|
Ost, stangselleri, spekeskinke og litt CC
|
I dag var det en skikkelig rotihop fra middagen i går: karbonadedeig, squash, rødløk, soltørka tomat, tomat, litt pesto.
|
En neve blåbær, en håndfull små søte tomater, et par fiskekaker og litt kesella. For mye sukker i kesellaen, men, men... Dette er forøvrig dagens 2. fiskemåltid. :)
|
I dag har jeg spist rømmegrøt med kanel og sukrin. Skikkelig mett nå..
Rømmegrøten er laget etter Gerds oppskrift, jeg hadde litt vanilje i tillegg :-) |
Blandet salat med soltørka tomat, kylling og sopp.
|
Grilla sommerkotelett og sommerkål med smør. Varmet alt i mikroen på jobb:)
|
Blomkålmos, baconsurret kyllingbryst med oliven og kapers i sitronsaus, noen cherrytomater og noen druer fra drivhuset. YAY!
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:38. |