![]() |
Sv: Røykeslutt!
Sitat:
hjelpemiddler fra første forsøk :D |
Sitat:
|
Takk for støtte! Jeg har nå satt meg sluttdato onsdag 27. november :eek::eek::eek:. Da skal kveldsrøyken også bort!
Men jeg kommer nok til å snuse litt... Skal begynne på boka "Endelig ikkerøyker" i morgen Stor takk til Senka for tilbud om å låne boka!:klem: |
Røykeslutt har utrolig mye å si for helsen. Jeg unner alle følelsen av å kunne trekke pusten fritt og uhemmet. Det er 20 år siden jeg sluttet å røyke og nå når jeg er forkjølet får jeg den samme følelsen i brystet som jeg den gang hadde daglig. Lykke til. :heia:
|
Sitat:
Skriv i tråden hvordan det går,så spennende :spent::heia: |
Sitat:
aldri :):) |
Re: Røykeslutt!
Hei dere, har sluttet å røyke for en uke siden og syns det er kjempe vanskelig siden samboern min fortsatt røyker... Har dere noen tips hva vi eller jeg kan gjøre? Han vil overhodet ikke slutte... :veitikke: Kanskje noen har samme problemet?
|
Sv: Re: Røykeslutt!
Sitat:
Håper at du fortsatt står på og IKKE røyker. Hos meg var det helt samme situasjonen, men nå sluttet kjæreste også i går. Fordi jeg gjorde det for hans skyld, da han ble syk (fant noe på lungene ) Skjønner deg godt :( det er ikke så lett når den andre røyker. Jeg klarer meg fortsatt ...selv om det ikke er alltid lett !!! :rolleyes: |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Hei,hei :)
Det er en stund siden...Alt vel med IKKE røykere her ;):D |
Sitat:
|
Sitat:
|
Så flinke dere er. Lykke til med et røykfritt 2014 :klem:
|
Sitat:
Når det skjer så mye i det siste :_oppgitt: tenker jeg at det ville være godt med en blås...men jeg tar ikke den :nei: Men det er tøft...livet er urettferdig mange ganger... |
Hallo...er det noen der ???
Er det fortsatt IKKE røykere her :D:) |
Hei :) Jeg er på god vei til å slutte. Startet sånn smått for 18 dager siden med både røykeslutt og lavkarbo. Så nå har jeg røyka 1/2 røyk daglig siden forrige mandag. En dag forrige uke klarte jeg meg uten, så mitt mål for denne uken er å klare meg 2 dager uten :)
|
Sitat:
Selv har jeg sprukket, men i morgen skal jeg på røykeavvenning med hypnose, fikk det i julegave fra familien. Skal gi dere litt oppdatering om hvordan det går. |
Sitat:
|
Jeg har fått røykesluttprogram på 4 timer, er spent på det selv, og han terapeuten har ord på seg for å være flink
|
Sitat:
hvordan det gikk. Tvitvi :klem: |
Sitat:
Det klarer du :klem: |
Sitat:
Du da? du har vunnet kampen? |
Sitat:
Lånte lydbok"Endelig ikke røyker" og den er veldig bra.Men man må være sterk og stå på i tillegg. Savner fortsatt den noen gang, særlig hvis jeg skal ute og ta noen pils(sjelden gang)Hvis jeg har det tøft, da røyker jeg E-cigg uten nikotin, det hjelper meg i massevis.Håper det hjalp deg litt :):) |
Jeg sluttet også med "endelig ikke røyker"-boken. For 9 år siden, etter 15 år som storrøyker . (beklager til alle dere som har sett meg juble over dette tusenogførti ganger før:p)
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Ja, holdt meg helt unna! Skal ikke late som det var- eller er lett- men jeg greier det. Den fysiske avhengigheten satt faktisk bare i kroppen i under 3 uker. Det er egentlig ikke så lenge etter mange års daglig tilførsel. Etter det har jeg bare hatt lyst på røyk og savnet røyk i ny og ne- men det er mye lettere enn når kroppen er i helspenn for den MÅ ha røyk. For noen giftpinner altså. :o Kan fremdeles ha lyst på faktisk-noen sier-ta deg nå en røyk til vinen, hva gjør vel eeen røyk? Du liker den sikkert ikke-, jo..det vet jeg at jeg gjør, en røyk er nok til at jeg er en røyker igjen:cool:. Noen kan nok ta en og annen uten å begynne fast, men ikke jeg. Holdt opp gjennom to svangerskap+tiden etterpå og begynte igjen uten så mye som et kremt. Tåler den giften godt nemlig. Men motiverte meg til å slutte FØR jeg fikk røyk hoste, stemme, tenner, eller det som mye verre er-og var lei av å bruke penger på det:)
|
Sitat:
Skjønner godt at det er lett å falle i fella. Etter to røykfrie svangerskap, var det på'n igjen for meg. Og har sluttet et par ganger etter det. Men så er det den festrøyken, som har blitt til flere unnskyldninger for å ta røyk, og til slutt er man en røyker igjen :( Men nå skal jeg klare det, for nå står helsen på spill :boxing: |
Sitat:
|
Sitat:
|
Nei, tvert i mot. Det er bedre å ikke være røykfri. Begynn med å ikke ta de faste, som etter middag, siste kveldsrøyken osv. Ikke kutt alle påen gang, da erdetmye større fallhøyde.
|
Sitat:
|
I dag er det 110 dager som IKKE røyker :D
|
Sitat:
|
Supert, hold ut!:)