![]() |
Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?
Veiedag! -3,0 kg siden sist mandag :).. Minus 3 kg til så veier jeg under tresifret på vekten for første gang siden år 2000! :eek:
Noen andre med resultater? |
WOW, det er jo dritbra! Så digg det må føles! :)
Jeg gikk opp et par kilo etter påsken, men har endelig klart å kvitte meg med det pluss et par hundre gram til. Nå veier jeg 75,8 og det er stas å se 75-tallet. 6-7 kilo til og jeg er faktisk fornøyd, men det går litt tregt med meg, men så lenge det går riktige veien, er det helt i orden. SÅ HERLIG DETTE ER!:p |
Gratulerer dere andre med fantastiske resultater :D Begynner å bli morro nå som det skjer saker og ting. Jeg er veldig motivert nå for endelig å komme meg under definisjonen "fedme", og bare være overvektig:rolleyes: Kan opplyse om at jeg ikke har vært så tynn som nå på 14 år.....(før "lillegutt" på 13 ble født....)
|
Gratulerer med flotte veiinger!
Min var dessverre ikke så flott: -0,1 kg. Men jeg har da i det minste ikke gått opp. Så jeg er fortsatt optimist! :D |
Min første dag i dag, startet dagen med måling, veiing og ta bilde. Tenker det kan være kjekt å ha bilder underveis som viser endringene!:rolleyes:
Frukost: 155 g bacon 127 g, kokt egg 45,3 g roastbeef fra gilde 2 g kavli majones Drikke: 0,5l springvatn Har og vært ute å gått intensiv tur i 17 min, nedover og oppover!:p Men ble veldig dårlig i magen av frukosten i dag, er det vanlig det kansje :confused:Magen min er ikke vant med å få så mye feitt på en gang! :veitikke: |
det er nok alt fettet til frokost som gjør deg litt uggen i starten, men det går seg til ganske raskt, hvertfall for min del. Bare holdt på en uke, men har nå lite problemer med kvalme.
Veide meg idag, og har gått ned 2kg, så det er en bra start :) Særlig med tanke på at helgen gikk forholdsvis dårlig. Jeg har en stor forkjærlighet til øl, og særlig nå som helgen var så flott værmessig, klarte jeg ikke å holde meg unna, men spiste ihvertfall riktig da. Stor skryt til alle dere som klarer å holde dere unne øl, =) |
Det kommer jeg ikke til å slite med :P Jeg klarer ikke ØL i det hele tatt... 40%+ er tingen når jeg først skal ha noe :)
|
Heldige deg, da er det bare å blande med sukkerfri brus. så og si nada karbs :D
|
Ja sånn sett er det veldig OK! :) Men tror ikke det er så bra å drikke alkohol uansett.. hugs hvor mye kroppen arbeider for å forbrenne alkohol ut av kroppen :/ Kan jo bruke den forbrenningen til å forbrenne fett i staden! :)
|
Hei alle sammen! Så fin tråd dere har her. Jeg henger meg på og blir med dere på veien nedover jeg! Starter nå på runde to med lavkarbo, og har på de to "nedtrappingsukene" gått ned -2,6kg. Gleder meg til å følge med på dere, og ikke minst se fantastiske resultater hos både meg og dere! Lykke til! :)
|
Heisann, jeg hiver meg også på, begynner i morgen. Lykke til alle sammen:-)
|
Dere er hjertelig velkommen i klubben! Her inne på forumet er det mye bra støtte å hente! :)
|
Velkommen:):):) Jo flere vi er, jo mere støtte!
|
Sitat:
Har veiedag i morgen, men det er min første uke så jeg regner ikke med noe i nærheten engang.. Ønske tenking.:rolleyes: |
Hei alle sammen!!
I dag var den offisielle veiedagen for meg og *trommevirvel* 4,4 kg ned på en uke!!!!!! :D Håper alle har hatt gode erfaringer med ketolyse så langt.. Jeg trives så godt inne på forumet, og leser her inne ofte!:) I dag har vært en god dag som dere sikkert skjønner, har til og med fått mobil. Og har begynt å handle inn maling til vår nye leilighet!:) Hvordan har din dag vært?:) |
Oi,oi, Nokia, over 4 kg:eek::eek: visste ikke det var mulig jeg:D Gratulerer så masse! Jeg har gått ned 2,8 og er superhappy jeg også:)
|
Wow, så gøy å lese alle resultatene her! Dere er jo ståldyktige alle sammen! Husk bare på å ikke bli skuffet når vekten stagnerer, som jeg ser den har gjort for noen. Det er helt normalt at man går ned mye den første uka, men så kan det stoppe opp litt uke 2-4. Kroppen er i stor endring og det tar tid for den å venne seg til å forbrenne så mye fett. I tillegg er det vel noen av oss som også fokuserer på å mosjonere parallellt med ketolyse, og da vil dere nok oppleve at vekten står stille i perioder. Likevel minsker kroppen, men det er fordi vi får mer muskelmasse, som igjen forbrenner enda mer fett! Er det ikke fantastisk?
Jeg har rett og slett glemt å veie meg i dag, må prøve å huske det i morgen. Ikke så spent, i grunn, for jeg har snikveid meg litt innimellom. Det er supergøy og motiverende å se de gode resultatene som kommer frem! Kanskje vi en dag om noen måneder må regne sammen totalt vekttap? :) |
Jippi!!! 1 kg ned, det er helt utrolig at det går an å gå ned i vekt med å spise så mye god mat..:):):)
Ha nettopp spist frokost: 3 tynn skiver m/smør, egg og majones. Knallgodt!:) Gratulerer til dere andre også.:) |
Skal stå tynne skiver med proteinbrød! :D
|
Veiedag i dag, og super fornøyd med resultatet første uke - 3.3kg!
Vet at det ikke kommer til å gå like fort hele veien men det er en motiverende start. Jeg holdt meg langt unna alle som tok seg en pils i solveggen i helga, ikke vits å utsette seg for flere fristelser enn nødvendig. Alle pengene jeg normalt ville brukt til div "godis" har jeg allerede bestemt meg for å bruke på en ny tatovering c",) Ønsker alle en superfin dag! |
Så flinke alle sammen har vært!!!!!! Håper jeg kan være med på vektnedgangen neste uke - er frustrerende at det står bom stille men, men... Bare å stå på så skjer det vel noe snart, er i hvertfall fortsatt i ketose da jeg sjekket med stix i går kveld.....
|
Jeg har vert en uke på dietten i dag og vekten viste -3,0 kg! Utrolig deilig!! Og ikke minst motiverende. :D
|
Jaddah! -3,8 på en uke! Må i høyeste grad si meg fornøyd med det :D
|
Det var jo kjempe bra lynmamma!!! Imponert! Grattis!
|
Ja da har jeg sufet gjennom innleggene deres, kjenner jeg blir litt misunnelig, dere er så utrolig flinke.... men så er det den positive oppturen da, neste uke har jeg sikkert litt mer jeg også.. gleder meg.:D
Nå skal jeg prøve å brenne litt ekstra med en spinn-time. Ha en fin kveld da..:) |
Her er det virkelig mange som legger en stor innsats i dette og det er hyggelig lesing :D
Jeg veide meg på fredag og da var det - 2,7 kg og det er jeg fornøyd med. Ny veiedag på fredag :heia: Stå på! |
Har dårlig samvittighet i dag. Trente ikke i går, men tenkte at jeg måtte i dag! Plutselig kom min mor på kaffebesøk også gikk tida. Måtte skifte dekk for henne og alt! hehe.. Hun er en snik...
Så... nå har jeg såååååå dårlig samvittighet fordi jeg ikke har trent i dag. Jobber natt også... Blir ikke trening før i morgen på meg. DA MÅ JEG TRENE. :mad: |
Jeg har veiedag tirsdag, siden jeg begynte på en tirsdag. Vekta viste -2,3 kg i dag. Så jeg er fornøyd med det.
Noen som vet hva som er vanlig gå ned på 2 uka? Er det første uka man går mest ned? Jeg måler også midje, armer og lår hver uke også. Det er jo der man ser det, motiverende se at det også går nedover:-) Andre som gjør det? |
Sitat:
Jeg synes det er så vanskelig å måle, får forskjellig resultat hver gang, husker ikke nøyaktig hvor jeg målte sist, osv.... Men har nå prøvd innimellom. Kjenner etter på klær jeg bruker med jevne mellomrom,da. Magen synes jeg faktisk har blitt større, men det kan komme av at jeg spiser så mye mer mat enn på ED, slik at magesekken er full til enhver tid:D Har gått ned i kilo iallefall! |
Jeg startet på mandag :), skal ned 10 kg, men er fornøyd med 7-8 også. Gikk på ketolyse for 2 år siden og gikk raskt ned, uheldigvis så har jeg ikke vært flink i det hele tatt og gått opp en del etter at jeg avsluttet kuren. Denne gangen har jeg planer om å holde meg i skinnet og ikke falle for fristelsen for å gå tilbake til godis hver dag, brus osv.
|
Sitat:
Ja, det med å måle er vanskelig. Midjen er jo grei. Men på armene og låra tenkte jeg bare lage en liten strek med en penn.. Synes det er motiverende se at cm går nedover.. Spiser du mer mat ja? Spiser mye mindre jeg. glemmer nesten helt maten. Det bekymrer meg litt. Blir en brødskive om morran, middag seinere og litt mat på kvelden igjen.. Er bekymret for det med fett, men leste om det å ta 2 ss med olivenolje morra og kveld og gjør det nå. Smaker pyton, men heller i meg bare et glass vann etterpå:-) Håper det funker. Er veldig spent på hvor mye jeg klarer gå ned. Skal holde på til midten av juli når jeg har bursdag. Bare ta en dags pause på barnedåpen til sønnen min og på bursdagen til samboeren min. Så da blir det ca 1 måned i strekk av gangen.. |
Første uka er unnagjort. Det er deilig å ikke være sulten. I morges ble jeg belønnet med 1.9 kg mindre på vekta! Jippi!!!
|
Sitat:
|
Ofesiell veie dag.. =) ned 2,3 kg , 15 cm mindre rundt magen, 6 cm mindre rundt hoftene, og 5 cm mindre rundt lårene.. vel jeg er STOR Fornøyd=) fortsetter det i denne farta kan dette bli gøy.. dama mi sa i går at hun så det veldig godt på meg allerede.. å bare det får opp motivasjonen.. hvordan går det med dere andre ??=)=)=)
|
Sitat:
Det å tenke på maten og hvor mye jeg skal ha av alt, blir vanskelig. Har en gutt på 2 måneder som krever masse, og jeg har lite tid til annet. |
Hallo alle sammen!
Jeg er "ny" her på forumet. Har sniktittet mange ganger da:D Er 25 år, mamma til ei jente på 2 år. Har ikke vært spes tjukk før i livet, men har en lei tendens til å trøste/kosespise. Og det er det, samt graviditet, som nok har gjort at jeg er der jeg er i dag. 95kg, skal ned i 70 og stabilisere meg på rundt 73-75. Gikk på ketolyse en periode i fjor sommer, gikk ned 10 kg på 6 uker. Gikk så tilbake til helt vanlig karbohydratmat og holdt den vekten faktisk i over 8 mnd. Så ble jeg meget syk, kronisk, og etter ny medisin la jeg alle kiloene på meg igjen:(:confused: Nå har kroppen vendt seg til den nye medisinen, som ikke er så ny lenger, og jeg er klar igjen! Begynte på mandag 12., og er allerede gått ned. Merker på kroppen at jeg er i gang igjen! Til info er jeg dreven ketolysist:p Har lest boken perm til perm mange ganger. Jeg driver ikke med bakemix eller kunstig søtning eller sånne ting. Kun rent kjøtt/fisk og flere liter creme fraîche, hehe. Og salat da, så grønn som mulig! |
Jeg lurer på om jeg også kan få være med her? Jeg skal starte på mandag......skulle egentlig starte mandagen som var, men sprakk allerede i går kveld fordi kjøleskapet ikke inneholdt riktig mat :o
Jeg vil ned 15 kg, fikk sjokk da jeg satte i batterier på badevekta forrige uke - den viste 77,2 kg - min trivselsvekt er på ca 60....... Jeg vet at jeg ikke er spesielt stor i forhold til mange andre, men jeg virkelig hater kroppen min og sex-livet har vært fullstendig fraværende i over ett år nå :( Jeg klarer bare ikke at gubben tar på meg, og jeg blir kvalm av mitt eget speilbilde...... Da jeg var ung hadde jeg anorexi, og etter jeg kom over det (sånn i 20-årene) så har jeg alltid vært stabil på mellom 58 og 63 kg, og det har vært helt greit...... Men, jeg vet ikke helt åssen jeg skal klare dette, for vi har ikke drikkevann i krana (dårlig brønnvann) og jeg er egentlig ikke glad i vann heller - har levd på pepsi max og cola zero de siste ti årene..... Og så kan jeg ikke fordra smør, rømme, majones, cottage cheese, bønner, avocado osv, oljer har jeg heller aldri vært fan av, jeg tåler ikke fisk/skalldyr, sopp og nøtter....... Er bekymra for ikke å få i meg nok fett, som jeg har forstått er veldig viktig! Har snust på ketolyse i et par mnd, men først nå etter jeg satte batteri i badevekta har jeg bestemt meg for å virkelig prøve...... Har hatt tre mislykkede prøverørsforsøk og et mislykka fryseforsøk siden november 2008, og tror at hormonene der har mye skyld i at vekta har gått opp i stedet for ned, for tidligere i livet har jeg aldri lagt på meg uansett hva jeg har puttet inn i brødhullet :p Og har da stort sett levd på potetgull, sjokolade og pizza...... Er det håp for meg, tror dere? |
Eg vil og vere med her! :) Eg e ei jente som fylle 20år seinare i år. Eg begynte på Ketolyse mandag ( 12,april) så er i dag på min tredje dag! Eg går og venta på pakke i posten der eg bla får ketolys stixa og eg gleda meg!
Ettert en tur på vekta fannt eg ut at no var det nok den viste heile 119 kg! og en bmi på 39. Kor mykje eg skal ned veit eg ikkje heilt enda, for eg tenke meir på størrelse enn vekt! I tillegg har eg begynt litt med trening, bla styrke trening, så det blir jo litt muskla av det:) Eg må sei eg slite en smule med motivasjonen, men heldigvis har eg ei venninde med meg! Grunnen til at motivasjonen e litt laber e at eg føle det blir litt masse salat, og grønnsaker er ikkje min største favoritt! Men eg har bestemt meg for at ditta SKAL eg klare! Så i dag skal eg lage meg tacograteng, ei oppskrift som eg har funne her, og i tillegg skal eg bake knekkebrød :) |
Jeg stekte kjøttdeig her om kvelden, og hadde blomkål og brokkoligrateng ved siden av - gubben ble overraska over hvor godt det var :)
|
Sitat:
Jeg målte meg for noen uker siden, men rota bort tallene. Tror jeg må måle på nytt i morgen og så jeg har noen tall og gå ut ifra. |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:54. |