![]() |
Sv: Rocketråden!
BRA Fryda! :-D
Jeg var stuptrøtt, men så tenkte jeg på dere og så rocket jeg i 25 min til 21 nyhetene!! Får ikke til å rocke rundt baken sånn som jeg vil :-( Men på hoftene er ringen en del. Nesten like bra begge veier nå og ingen blåmerker ;-) Karissima; du kan være konsulent og burde vært sponset :-) Klem |
Yohoo 30 minutter :-)
|
Jeg må med skam tilstå at jeg sovnet fra hele rockingen i går :confused: men har tatt det igjen i dag :heia:
|
Flinke jenter dere , Tangoto og Fryda :heia:
|
Da er jeg atter en gang berocket! Syns det er mye lettere å ta frem rockeringen nå som den står i stuen hele tiden. Kjapt å svinge noen runder når det er noen minutter til overs, feks venter de siste minuttene på at vaskemaskinen skal bli ferdig. Øyner snart håp om å rocke utendørs, hurra! :p
Du er jammen storveis flink med den rockingen Tangoto :heia: Hvordan går det med deg Karissima? Syns det er toppers at du titter innom og holder øye med oss her i tråden :klem: |
Sitat:
Nå har Tangoto reist på ferie så kanskje du blir alene om å rapportere her inne en stund fremover :) Jeg skal fortsatt stikke innom og heie på deg :heia: |
Da har jeg rocket søndagsrunden, jiha! I tillegg er jeg nå ferdig med første uken på stram-opp-armene, gleder meg til jeg skal begynne å se resultater. Kanskje like greit at det enda snør her oppe :D
Flinke, snille Karissima som holder meg med selskap her :heia: |
I dag har jeg rocket to runder - hurra for meg :heia:
Var det noen som så innslaget med trimme-Kari på frokost-tv? Fikk ikke sett det i morges, men så det på nett-tv og ble så inspirert over alle lovordene at jeg tok meg en ekstrarunde nå i kveld :D |
Du er jo superflink Fryda :heia: Jeg kommer ikke til å klare å holde følge med dere når jeg begynner igjen . Det blir som å starte helt på nytt igjen men med tyngre ring. Blir nok endel blåmerker kan jeg tenke meg :eek:
|
Fryda on the Rocks
Jeg har rocket to ganger i dag også! Kjenner det litt i ribbeina, men det er sikkert borte i morgen :)
Er det noen som har målt seg etter de begynte å rocke? Jeg tror ikke midjen min på det smaleste blir noe tynnere, men håper og tror bilringen under navelen blir fastere/mindre :D Dakar Karissima, du skal se at du tar oss igjen med rekordfart når du setter inn støtet igjen. Jeg fikk faktisk ikke blåmerker da jeg begynte å rocke igjen etter et lengre opphold. Håper det går bra med deg! :blomster: |
Rock it
Onsdagsrockingen er ferdig! Her snør det verre enn verst, nesten som man skulle tro noen hadde glemt å slå av bryteren :D
Får satse på at det gir seg til i morgen ellers blir det solrock for å lokke frem godværet! |
Fra i dag er jeg med og rocker ! :D
ny runde i morgen. |
Så flott at du slenger deg med Lava! :heia:
Har rocket og sett på den altfor store mengden med snø som har lavet ned de siste dagene. Trøsten er at jeg endelig ser en blå himmel i det minste :p |
SNØ? Stakkars deg. Du får drømme deg bort når du rocker og tenke på at du er en hula hula dame i bastskjørt på en sydhavsøy :lol:
Du er flink som fremdeles holder på. :klem: |
Ja, tro det eller ei Karissima, men i morges sa de på radioen at det var 51 cm snø her i Tromsø! :hjelp:Heldigvis har metereologen lovd oss en uke med regn så det er håp i hengende snøre at vi slipper ski i 17. maitoget - men tviler for at det kommer til å bli hulahulaføre til den tid :D
Jeg har rocket og er fornøyd med at jeg snart har klart 2 uker i sammenheng! |
Jeg har ikke snø! Ikke hatt på lenge :heia:
(gråter litt for dere som fremdeles har skiten) jeg har rocket, både igår og idag, teller ikke minutter, det gjør så sinnsykt vondt! Har ikke rocket på en god stund, så jeg er vel litt "hudløs" :lol: Men det kommer seg :ja: |
Hvor har det blitt av alle de andre rockerne ?
Hun som startet denne tråden har vi ikke sett noe til på lenge :lol: Litt dumt at den ene etter den andre faller fra . 2 stk som rocker og en som sitter på sidelinjen og følger med :) Slutter snart å gjøre vondt Lava :heia: |
Ja jeg vet det :p må bare ikke la den samle støv så lenge.. hehe
øvelse gjør mester og smal midje! |
For min del syns jeg det er flott å rapportere her når jeg har rocket, da kan jeg følge med meg selv at jeg faktisk har vært flink :heia: Og så tenker jeg at om noen er innom og ser at det er rockeliv her så kanskje det inspirerer til å slenge seg med - det er aldri for sent!
Jeg brukte en litt tykk genser når jeg rocket da det var på det vondeste, det dempet den verste vondten :p Går det bra med deg Karissima? venter og venter på at du snart skal være fit for fight igjen :blomster: |
Joda Fryda det går stadig bedre men det blir nok lenge til jeg kan slenge rockeringen rundt livet igjen :lol:
Skal ikke på kontroll før 31 mai og frem til da skal jeg fremdeles bruke krykker og ikke legge tyngde på beinet. Får søren meg ikke lov å kjøre bil engang . Så blir det fysioterapi en stund og da tar det sikkert ikke lang tid før jeg er fit for fight :) I mellomtiden får jeg glede meg over hvor flink dere andre er :heia: |
Jeg rocker 20 min hver kveld :) (trodde ikke en skulle bruke mer en 20 om gangen????)
|
Åi Karissima, når får du av gipsen da? Håper du har en kjekk og snill gubbe som stiller opp som privatsjåfør :D
Syns du er super som heier på oss og gleder deg på våre vegne at vi er ivrige :klem: |
Sitat:
|
Sitat:
Tusen takk :) Jeg tenkte mer på at den slå temmelig bra, og jeg husker med skrekken de blåmerkene jeg hadde til å starte med :p Er vel ikke bra for innmaten å få så harde slag mer en 20 min????? |
Da har jeg lørdagsrocket :heia:
Jeg hadde også blåmerker de luxe første gangen jeg rocket Gus, men slapp unna det neste gang. Så du trimme-Kari på frokost-tv? hun var med på rockeringtime på et treningssenter og jeg innbiller ganske bestemt at de holdt på 1 time i slengen... de brukte samme type ring som den jeg har, den store fargerike :) |
Singing in the rain!
Ja for tenk, nå regner det her - farvel snø, hallo vår :D
Har rocket og sett på øspøsregn med et stort smil. Regner med at siden jeg har gjort unna rockingen tidlig i dag blir det en liten ettermiddag/kveldsrunde også. Bonusrunde til ære for våren :p |
Jeg tror, jeg tror på sommeren
Det skal ikke mer til enn noen solglimt og usle 4 grader pluss før en nording plutselig ser sommeren i sikte :D Ble så inspirert av solgløtt og fuglesang at jeg har plantet 10 georginer i dag, de skal bo innomhus til langt ut i juni!
I tillegg har jeg rocket både hit og dit og litt andre veier også :p |
Dere fortjener virkelig litt sol nå ja :) Blir deilig når det blir såpass varmt at du kan ta rockingen utendørs :heia:
|
Takk for det Karissima :klem: Verandaen min er i det minste bar nå, så hadde jeg bare motet meg opp med ullgenser, polvotter og skinnlue hadde jeg sikkert kunnet rocke utendørs :D
Har rocket og sett på solen som leker seg i fjelltoppene, føler meg en smule døgnvill. Det ser ut som morgengry, men er snart natt. Jeg vil ha sommer, men ikke lyse netter! :wacko: |
Det snødde bra her også i dag. Det la seg et godt lagt på plenen her men det er gudskjelov borte igjen nå :) Tror nok alle lengter etter sommeren nå ja
http://www.breimyr.no/Smileblomster.001 |
Så var onsdagsrockingen gjort! Jeg rocket så lenge at stompflesket er numment :D Nå får jeg god dreis på rockingen både rundt stompen og midjen. Prøvde meg også med en av de tynne gamle ringene, men du verden for et pes :p Måtte jo ha turbofart for å klare og holde den oppe og sånt er jeg ikke ung nok til lengre!
|
Imponert over hvor flink du er Fryda :heia:
Rart hvor fort man venner seg til de tunge ringene ja. Nå skjønner jeg egentlig ikke hvordan jeg klarte å rocke med den leketøys ringen jeg hadde. :lol: |
Søndagsrocking fullført! I gnistrende sol og blikkstille hav, rene skjære sommerdagen her nord - og hele 7 grader :D
Har vært på farten og styrt verre enn verst, derfor jeg har vært litt stille. Mai er en utrolig travel måned, både inne og ute :p Håper alle har hatt en strålende helg! |
Sitat:
Er det lenge til du får begynne å rocke (eller røre på deg på annet vis) igjen Karissima? |
Sitat:
|
Mandagsrocken ferdigrocket :heia: I dag kunne jeg faktisk stått ute og rocket, men får heller ta det igjen i morgen. Værgudene skal vise seg fra sin beste side resten av uken her nord, sier i alle fall yr.no :D
Syns "flesket" burde begynt å bli fastere nå, men kanskje det bare er meg som er utålmodig :rolleyes: |
Tirsdagrocken er gjort - i full akkompegnement til gjesping! Fristet nesten til å sluntre unna i dag, men har bestemt meg for å være i herdig med rokingen frem til det er ferie. Kanskje jeg slipper å holde pusten hver gang det skal tas bilder da :D
|
Åh du er så flink Fryda :heia:Har du merket noe på livvidden ?
Gleder meg til jeg kan begynne å rocke igjen :) |
I'm rocked! Nå skal jeg kose meg med et glass rødvin med god samvittighet :D
Sitat:
Jeg gleder meg til du er klar for rocking igjen, skal vente på deg! |
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:49. |