![]() |
Sv: 5 kg i mars - Bli med du og, da vel
Jeg er og tilbake til start, pluss 0,1 til... M rett rundt hjørnet, men. Drømmer om dagen jeg ser 70-tallet! Derfor må vi stå på! Heia!;-)
|
Sitat:
|
Sitat:
2,9kg/5kg |
Dudududududu, skal en tur på vekta nå, dudududududu *nynner og krysser fingrene....
Tilbake: Ned 0.2 kg :( Jaja.. Er jo på vei, må bare spise enda mer grønt og drikke enda mer vann denne uka da! |
Sitat:
|
Jeg slenger meg med! ;)
Har til nå gått ned 3 kg siden 7.mars, og satser på å gå ytterligere 2 kg ned innen 1.april. Rocker hver dag og prøver å gå/jogge noen turer i uka. |
Sitat:
Sitat:
|
Sitat:
|
0,9 kg ned på meg. Da er det 1,7 så langt i mars.. Men, håper og tror det har løsnet litt nå etter lang stillstand!!
|
Gratulerer Ketto:heia:Godt det løsner for deg:)
|
Stillstand her også :)
|
Her og...står bom fast på -1,2..:o
|
- 1,1 denne uken, gir en marstotal på -7,1
Hm, mon tro om jeg greier det dobbelte av trådstarten, altså mars -10?? |
Sitat:
|
Har gått ytterligere ned, så er jeg totalt -3.4 kg i mars! :D
|
har gått ned 0,6 kg siden mandag :) håper jeg klarer å være flink i helga slik at jeg kanskje klarer 1 kg ned denne uka. 2 kg totalt ned i mars til nå.. blir nok hardt å klare 5 kg, men vet aldri. Lykke til med innspurten folkens!
2/5 |
Hei folkens:)
Jeg gikk jo opp fra 80,8 til 83,2 i løpet av de to siste ukene. I og med at jeg startet på 85,5 i januar var det jo nesten hele min totale nedgang. Jeg er derfor helt sikker på at kroppen ikke vil 5 kg ned på bare en måned, og har bl.a. derfor meldt med inn i så nær som mulig ned 5 kg til 17. mai-tråden. Tror det passer litt bedre for meg:rolleyes: Får jo oppdateringer fra denne tråden og, så følger med:p Jeg har hvertfall gått ned til 81,4 i dag, så det var kanskje masse masse vann. Men fremdeles på før mars-vekten. Ønsker dere kjempemasse lykke til:D |
Jeg får nok veldig liten nedgang denne uka, pga en veninnelunsj der det var umulig å unngå litt pasta og også en lenge etterlengtet fest i kveld, som jeg skal unne meg uten å være karbonevrotiker.
Men vil jo tro at det er en kortvarig stagnasjon, som løsner litt ute i neste uke. :) Spent på hva totalen min blir for mars egentlig blir. Fortsatt 11 dager igjen av denne måneden. :) |
Gratulerer til alle som har gått ned!!:) Fornøyd med nedgangen i mnd her, stått litt i ro siste uka, men har gått ned nesten 4 kg tilsammen:):)
Har øket på med fett og vann og det hjelper tydeligvis. Regner ikke med at det fortsetter sånn men arti er det.Blir i hvertfall motivert:D |
Jiihaa, endelig litt ned igjen :D
Det har gått litt sakte de siste ukene, så 5 kg denne mnd tror jeg ikke det blir... fornøyd allikevel jeg. Buksene sitter bedre for hver dag og midjen begynner å syns igjen :) 76,6 kg :heia: 2/5 hittills i mars Mandag 01.feb: 82,0 kg Mandag 07.feb: 80,5 kg Mandag 15.feb: 79,1 kg Mandag 22.feb: 78,7 kg Mandag 1.mars: 78.6 kg Lørdag 06.mars: 77.8 kg Lørdag 13.mars: 77.7 kg Lørdag 20.mars: 76,6 kg |
Nå har jeg gått ned 4.2 kg i mars!! Og jeg har nådd målet mitt :) Har allikevel ikke noe imot å klare 800 bonusgram før måneden er over, så har jeg litt å gå på:)
|
Haha, denne uka teller vi ikke. :D Verdens beste fest i helgen var SÅ verdt det!
Jeg veier meg i slutten av måneden, så får vi se hva den totale nedgangen blir. |
idag er offisiell veiedag og jeg har gått ned 1,2 kg siden forrige mandag :) begynner å merke nedgangen på klær og kan se at magen har blitt mindre. Deilig! :)
2,6/5 |
hadde også en skikkelig fest i helgen men klarte likevel å holde meg unna karbisene. :) tar vekta i dag jeg, selv om vekta på lørdagsmorgen var en kilo mindre... (jeg så 6 tallet!!!) juhuu!) så blir det bedre resultat neste uke kanskje.. :)
|
2/5 kg:D Klarer nok ikke 5 kg, men er fornøyd etter at jeg har gått opp og stått stille i denne mnd:o
|
Sitat:
|
Takk, takk, er veldig glad:) Men merker at det hadde selvsagt vært gøy å ta et par kilo TIL, kanskje jeg skal flytte målgrensa mi litt ;)
|
Gratulerer matitt! Gøy å se en som plutselig når målet!! Når begynte du? Drikker du mye kaffe el spiser mye meieriprodukter? I dag veier jeg det samme, 81,2, som 2. mars.. har derfor redusert på de to faktorene. Håper det løsner;-) Hm.. Lykke til siste uken dere!:-)
|
Sitat:
|
Sitat:
Jeg drikker MYE kaffe, og spiser endel ost og skyr.:eek: De siste kiloene har forsvunnet ved å holde LITT igjen på kalorier i tillegg til karber, men spiser fortsatt ca 1800 kcal om dagen. |
Je har hatt ny veiing i dag, og vekta viser -0.3 kg! Ikke voldsomt mye, men det skjer i et tempo hvor je føler at kroppen klarer å henge med! :)
Je har altså da gått ned 2,5kg så langt i Mars, og er strålende fornøyd med det! :D |
Sitat:
|
Sitat:
|
Da er jeg i mål og vel så det for denne måneden.
-8Kg siden første mars er jeg fornøyd med. Det blir spennende å se om jeg greier -10, så dobler jeg trådstarten :) |
Sitat:
|
Sitat:
|
:lol: :lol:
Fliiiiiiiink! :D |
Sitat:
Snill du jooo :):) |
Sitat:
|
Så flotte resultater på flere av dere!
Jeg har helt glemt å rapportere siden forrige uke, jeg har en del problemer med pc'n min så jeg gidder gjerne ikke logge meg på for å bli konfrontert med all verdens småtteri som kræsjer og stopper. Men jeg har ikke så mye å melde, vekta står nesten helt bomfast, ned bare 100 gr siden forrige uke. Så da blir det 1,5/5 kg. Håper det løsner litt denne uken. |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:33. |