![]() |
Sv: -Oktobertråden- Slank til jul!
Sitat:
|
Sitat:
Jeg målte meg da jeg startet, og hadde da et forferdelig mål på 109 cm rundt navlen.... Ok, dette er MYE for ei dame på 1,56 m... I dag målte jeg på nytt: 88 cm....!!!!!!! Det er snakk om 21 cm rundt magen!!!! Jeg har ikke målt noen andre plasser, men har merket at det er den siste tiden jeg har gått ned mest i cm.... Ser virkelig at magen har neste "forsvunnet", og det er så motiverende! Jeg har ikke gått ned NOE på 2 uker, men på cm har jeg gått ned masse! Så til aller dere som sliter med motivasjonen: ta frem målbåndet!!!! |
Nå er jeg ute i seneste laget, men håper det er OK å slenge seg på.
Jeg gikk ned 19 kg med ketolyse i fjor, og holdt vekten i mange måneder (gikk opp en kilo), men så sklei jeg litt ut i sommer, og la på meg 3 kilo til :( Nå er jeg i gang igjen, og ønsker å gå ned 7 kilo til, dvs 3 kilo under der jeg landet sist. Nå har jeg klart å gå ned 1 kilo, og har 6 kg igjen. 27.10.2008: 6 kg to go |
Ingen nedgan for meg denne uken!! Kjedelig...men jeg gir ikke opp!
http://smileys.smileycentral.com/cat/36/36_1_44.gifDet er tross alt såååå mye positivt å fokusere på, og jeg tenker at lykkes andre - så skal vel jeg også klare det. Og dette forumet er fullt av de som har kommet i mål, og som er vår motivatorer og som viser vei... http://www.smileycentral.com/sig.jsp...p=ZNxmk570YYNO |
Sitat:
|
Sitat:
01.10: 69 kilo 08.10: 65,9 kilo 14.10: 65,4 kilo 22.10: 65,9 kilo 29.10: 64,7 kilo Det er NED 1,2 kilo siden sist! Herregud dette er deilig!!! Selv om jeg i dag brukte 1 time og 40 minutter til å komme meg til jobben, noe som vanligvis tar 15 minutter på grunn av snømengden i Oslo. Jeg satt å snilte hele veien til jobb!!! Nå er det ikke lenge igjen til jeg er ferdig med ketose for denne gang. Jeg savner vanlig mat, men 13. november er min foreløpige siste dag. HA EN FLOTT DAG!!!! |
Jeg har slitt de 2 siste ukene, er i full ketose men vekta står ganske stille.
|
Sitat:
Hold ut - vi gjør det sammen! Dette klarer vi. http://smileys.smileycentral.com/cat/15/15_9_31.gif |
Uke 1 - 2,3 kg
Uke 2 - 0,9 kg Uke 3 - 1,3 kg Uke 4 og 5 - 0,5 kg Ikke så ille, selvom jeg gjerne skulle sett det var litt mere. men nå er det ingen lange kjøreturer og hotellovernatttinger, så da kan jeg følge normalen. Det er fryktelig vanskelig å følge lavkarbo på veien gitt. Men jeg nærmer meg sakte men sikker 82 kg, som var det jeg gikk ned til sist jeg gikk på lavkarbo. |
91 kg, dvs + 0,5 kg :/ MEN - 1 cm rundt midjen! :D Er nå 108 cm :)
|
Denne uken ble det - 500gr etter ha stått stille i ca 1,5 uke :D
Regner ikke at det skal gå fort ned siden jeg allerede har tatt av mye. Har igjen 3-4 kg for å nå det som jeg hadde som delmål for utgangen av året og foreløpig ser det ikke ut til å være urealistisk å håpe på. |
Sitat:
|
Hei!!
Jeg hadde en liten sprekk på to og en halv dag, og det er nå fem dager siden jeg begynte igjen. Mn jeg har enda ikke kommet meg tilbake i ketose... Er helt fortvilet, og gir snart opp nå... Vet dere hvorfor jeg ikke er i ketose enda?????? Trenger hjelp nå... Buhuuu.... Klem |
Ikke gi opp!! Hva har du spist? kanskje det er noe der som stopper.?
|
Vekta kryper heldigvis nedover, men det er samtidig stadig færre dager til jul:eek:. Målet mitt er -12kg før jul, og litt over 7 har forsvunnet. Dette ser lovende ut!! God helg alle sammen og stå på, dette klarer vi.
|
September
Dag 1....130,7 (22.9) Start Dag 8....129,8 (29.9) -0,9 Oktober Dag 13...126,8 (4.10) -3.0 Dag 19...126,2 (11.10) -0,6 Dag 26...125,1 (18.10) -1,1 Dag 32...125,1 (25.10) 0,0 November Dag 39...123,9 (1.11) -1,2 |
Sist fredag minus/pluss 0!!!! Nå er jeg såååå lei dette opplegget. Må visst henge her hver dag for å få opp motivasjonen igjen:) Nå blir det vann og kanskje litt trim....
STÅ PÅ ALLE DERE FLINKE FOLK:) |
Du må for all del ikke gi opp, det løsner snart skal du se.:)
|
Så flinke dere er. :heia:
Jeg hadde gått ned 1,5 kilo siden forrige uke, sto stille sist, så godt det går nedover igjen. Nesten 7,5 kilo på fire uker, må si meg fornøyd med det. :) Jeg har allerede nådd første delmål på fem kilo før november og håper å nå neste delmål på totalt ti kilo før 6.desember. Tenkte totalt 15 kilo, men tar fem av gangen. :ja: |
Sitat:
|
Kjempbra! :heia:
|
27.10.2008: 6,4 kg til mål
03.11.2007: 5,4 kg til mål :) |
Hvilken god følelse :D
Inngangen til helgen startet utrolig bra. -1.1 kg siste uken. Føler jeg er inne i en god flyt nå og er bare så fornøyd. |
Da var det veiedag igjen, og det er lystig for å si det slik.
01.10: 69 kilo 08.10: 65,9 kilo 14.10: 65,4 kilo 22.10: 65,9 kilo 29.10: 64,7 kilo 07.11: 65,0 kilo Ok, OPP 300 gram!!! Jeg hadde en sprekk sist helg, og på mandag veide jeg 66,6 kilo!!!! Alt dette er borte, og jeg er egentlig fornøyd med å være 65,0 igjen. Har ikke kommet meg i ketose enda heller, men kiloene forsvinner av. Må bli flinkere med maten fra lørdag av. Skal til 64,0 innen onsdag neste uke!!! Det er mitt mål! Ha en fin fredag! |
Lykke til med målet ditt, Tulla! :)
|
Sitat:
|
Jiipiii!!! Anitra - så flott, nå skal du se det har løsnet:):)
Kanskje skjer det snart for meg også? Vi må i hvert fall ikke gi opp - du har vært kjempeflink! http://smileys.smileycentral.com/cat/16/16_1_23.gif http://www.smileycentral.com/sig.jsp...p=ZNxmk570YYNO |
Ny veiedag! Nå har det enedelig løsnet for meg :)
Uke 1 - 2,3 kg Uke 2 - 0,9 kg Uke 3 - 1,3 kg Uke 4 og 5 - 0,5 kg Uke 6 - ned 1,2 kg! Endelig! Uke 7 - ned 1,8 kg!!! Ojjj |
For meg har det vært fettet det har stått på, det har rett og slett vært for lite!
|
Du har vært kjempeflink Anitra :)
Kansje jeg også må få inn litt mer fett? Denne uken er status ned 0.8 kg. Ikke så ille, men ville sett litt større tall. Føler det går lett å holde seg til kuren nå. Spiser masse forskjellig mat og finner hele tiden på noe nytt. Klarer å holde meg i ketose uten å veie og telle noen ting som helst, så flyten er der. |
Det er det samme hos meg, flyten har kommet nå. Jeg er også veldig flink til å bruke forumet for å finne oppskrifter, og du har jo tross alt gått ned snart 30 kg!! Det er jo knallbra!!
|
27.10.2008: 6,4 kg til mål
03.11.2008: 5,4 kg til mål :) 10.11.2008; 5,4 kg til mål :confused: |
Her skulle jeg være med, eller jeg er med, men har ikke skrevet noe...
Har vært kjempeflink til å trene, men verre med maten, dessverre!!! Nå er det suuuperskjerpings!!! Gleder meg til fortsettelsen da. |
Du har jo gått ned ganske mye Sola08, det er jo fantastisk!
|
22 sept: 89,1
21 okt: 88,4 24 nov: 87,4 Det går i det minste nedover:p |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:20. |