![]() |
Sv: 17. mai-utfordringen
Etter ei drøy uke har jeg bare gått ned 200g til 85 blank, men det er jo også en nedgang. Siden start er jeg gått ned 600g/uke som er over forventning. Jeg regner med at en kilo til på tre uker er overkommelig.
Stå på folkens! :D Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Men jeg tenker ikke å gi meg. Flere kg skal av :) |
Gratulerer så mye, Liseta!! Knallbra!!
|
73.7 på mandag, men vært borte på middager to dager denne uka så i dag var det 74.0 . Men det er jeg fornøyd med :) Målet til 17.mai SKAL nåes, så det er bare å sette i gang :) Satt jo målet ganske lavt i utgangspunktet fordi jeg vet april er vanskelig her.
|
Min veiedag. Ned 5,1 kg, 2,9 kg igjen til målet 17.mai.
|
Bra jobba, alle! Jeg har fortsatt 1,2 kilo som ligger og vaker over minstenotering for denne utfordringa. Bah.
|
Målvekt 82,9 til den 17.
Ned 300 g siste uke, vekta viser nå 85,5. Jeg tviler sterkt på at jeg når målet, men blir spennende å se hva vekta viser den 17. |
Dere er jammen flinke! :heia: Godt å se!
Her har det ikke gått bra! Dro på ferie og gikk på en skikkelig ekte smell. Trøkka i meg langt forbi metthetspunktet daglig, til det gjorde vondt og litt til. Bare drittmat og godis. Ikke hatt det godt i hodet, for å si det sånn, og absolutt ikke i kroppen heller. Tilbake til lavkarbo f.o.m. i går, og godt er det. Har ikke turt å gå på vekta, for buksene er så stramme i livet at jeg veit det er snakk om flere kilo opp. Så utfordringa til 17. mai kan jeg se langt etter! Får heller lage nytt mål om å komme meg i ketose og bli kvitt litt vann til 17. mai. :p |
Ikke lett å være på ferie alltid. Jeg klarer heller ikke å holde meg på matta da :( Men spist er spist, og nå er du i gang igjen Spinnerette :D
74.1 for tredje dag på rad nå. Tipper den røde uka, pluss noen dager med hard mage har skylda. |
Veiedag. 0,8 med siden fredag. 5,9 ned siden 31.mars, 2,1 igjen til 17.maimålet.
|
Ned 600 g fra i går :) Skal bort på tacomiddag i dag, men da blir det kjøttdeig, salatgrønnsaker, ost, rømme og saus på meg :) Er jo litt karber i krydderet, men det får gå :)
|
Nå passer de gamle buksene igjen :)
|
Sitat:
|
6,6 ned, 1,4 igjen til målet 17.april!
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Ikke veid meg på noen dager, for jeg har absolutt ikke vært flink :( Tror jeg skal gi opp hele vektnedgangen snart, og bare fokusere på å holde vekta.
|
Lenge siden sist jeg var innom. Vekta har gått opp og ned omtrent hver uke, jeg sliter skikkelig med motivasjon og er så forferdelig lei av mat generelt :(
Jeg har omtrent samme vekt som jeg hadde i begynnelsen av utfordringen, så har heldigvis ikke gått opp, det er en liten trøst. Hva gjør dere andre når det butter imot og dere er skikkelig lei ? Trenger å komme innpå rett sti igjen ! |
Min oppdatering, nå like før 17.mai.
Mål 8 kg. Ned nå 7,2, 0,8 igjen. Spent på om jeg når det innen tirsdag :) |
Gikk på vekta i dag. 73.8 kg.
300 g opp fra tickeren, men endel ned fra tidligere i uka tipper jeg! Håper på under 73 til tirsdag. Langt fra målet, men bedre enn sånn det har vært de siste ukene. |
Ned 100 g i dag. 4 veiedager igjen.
|
Ned 100 g i går, og 200 g i dag. Må egentlig si jeg er litt skuffa. Men tror samtidig eggløsning er på gang hos meg så da er det kanskje litt ekstra vann som holdes igjen. Håper på bedre resultat i morgen og 17.mai :)
|
Mensen og føler meg skikkelig oppblåst, så usikker på om jeg når målet helt.
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:14. |