![]() |
Sv: Hva har du spist i dag?
Bacon, egg, stekt brokkoli
Laks i fløtesaus, rosenkål og mer brokkoli Stekt kyllingkjøttdeig og enda mer stekt brokkoli |
1 Vedlegg
onsdag 14des-11
Frokost: 1k kaffe+ noe vann, 1 hexeb.brick m/baconost og rockefår, lunsj: vann 7-8valnøtter. Middag: 2 fakirkaker, 1 skål salat, + kopp kaffe, kryddekake m/krem kvelds: Rekecoctail.... vann+ paranøtter.. Laget minicoctail..til york'n vår... |
Frokost: Brødskive med reker og majones
Lunsj: Kyllingkjøtt, kokte egg og mye majones Middag: Toro brownies, potetgull og non stop (barnebursdag) og ei pølse med brød. Kvelds: Hjemmelaget tomatsuppe med masse chilipepper oppi sammen med smeltet ost. Alt smakte fantastisk godt! |
Frokost: 2 hjemmelagde knekkebrød med greddost + vann
Middag: Thaisuppe (NAM!) + vann Kvelds: Mer thaisuppe + 1/4 eple Ungene hadde juleavslutning på skolen og da unna jeg meg 3 teskjeer suksessterte til kaffen. :sikle: |
Frokost: Kyllingwok-rester og litt salatblader.
Lunsj: Litt valnøtter. Middag:1 tallerken med blomkålsuppe med 3 hvitløksmarinerte scampi. Kvelds: 1 lavkarbo-brownie av 86 % sjokolade og krem (Tines spruteflaske). |
Frokost:2 kokte egg med kaviarmix
Middag: mousaka (lavkarbo) med salat og tzasikidressing (hjemmelaga) Mett til i morra:D |
Frokost: 2 stk Nannas knekkebrød med kremost.
Lunsj: Caesarsalat med kylling og parmesan ost. Middag: 2 tykke skiver med Lollipops brød med hvitost, ketchup, choriso. |
Frokost: 2 små julepølse-biter, kålrotstappe.
Lunsj: 3 biter lavkarbo-foccacia med aioli og skinke, agurk. Middag og kvelds ble det ikke... var mett ;) Har spist noen valnøtter... |
Frokost: Ei tykk skive gäddost med majones og litt agurk, vann
Lunch: To lavkarborundstykker med gräddost, te mellommåltid: lavkarbomarsipan Middag: Salat og litt pølse Kveldsmat: tre stekte skiver av julesylta(var ganske godt) og et egg, vann og en kopp kaffe med litt fløte i. |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Frokost: 2 stekte egg, yoghurt naturell(50g) og 2 ss udo`s choice
Lunsj: Kyllingfilet, Salatblader, Yoghurt naturell. Middag: Kyllingfilet(400g) og 1 ss udo`s choice Kveldsmat/etter trening: mer kylling-.- (400g), agurk(75g), og litt kesam vanilje,ikke bra for karbonivået-44g totalt i dag:mad: |
Sitat:
|
salat med kylling :p
en skål med noe ala sykehussuppen Har spist ALTFOR lite i dag! |
Sitat:
|
Sitat:
Det blir nok noe ostegreier i kveld! Kanskje ostesuffle? :sikle: |
Skalvise. To knekkebrød med masse sylte. Ett knekkebrød med edamerost. En pose baconcrisp. Fiskesuppe og bittelitt loff. Hvitvin. En liten porsjon sjokoladeis. To små ringer kransekake. En neve brente mandler. En klementin.
*flau* |
Sitat:
|
Lunsj: Eggerøre, stekt tomat, reddik og pølse (kun 1,5 g karbo :) )
Middag: Langstekt kylling, rosenkål med baconbiter, og en fantastisk saus lagd på hvitvin, stekesky og cf. (nammenam!!) Kvelds: Litt bringebærkrem med valnøtter på toppen. Og nå er jeg så mett at jeg snart ruller...... |
Frokost: --
Lunsj: taco-salat Middag: kyllingwok i kokos/garam masala saus. Snaks: Valnøtter |
Frokost: Smårettesbacon med brokkoli, blomkål og løk, med cheddarost, med salat.
Lunsj: 2 skiver Marellas saftige smørbrød med avokado, agurk og kalkunpålegg. Middag: Litt kylling med pesto. Noen gafler bare... Kvelds: 100 g valnøtter ca... |
Egg, bacon og tomat til frokost, moussaka til middag, og jeg har rett og slett ikke hatt lyst på mer.
|
Er litt fersk på dette,så jeg håper på tilbakemeldinger om hva jeg evt bør spise mer/mindre av ;) Er i ketose...
Frokost/Lunch: Stekte en liten bit ytrefilet av svin i smør (fra middagen dagen før) + brokkoli og en dæsj edelost/blåmuggost ved siden av. Middag: Stekt Karbonadekjøttdeig,blandet med purre,rødløk,fløte i ildfastform. Revet ost på toppen og noen tomatskiver. Salt/Pepper. Dessert: Krem med noen blåbær på toppen. Kvelds: En liten tallerken med "middagsrester" ;) |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:07. |