![]() |
Sv: Ned i vekt med muffins
Sitat:
|
Jeg lagde disse i går kveld, og de ble utrolig gode! Tilogmed sambo likte dem :D
De er forresten end bedre dag to! :D |
Takk skal du ha!
Det var slik du satt det opp, jeg mente x) Da kan jeg også få skrevet den ned i en egen liten bok, om oppskriften blir godkjent, hehe. |
Sitat:
Bare hyggelig :stortsmil Disse skal jeg selv bake i morgen for første gang. Blir spennende :smile: |
Hvordan gikk det, supah?
De er jo så vanvittig gode disse :D |
syns de ble heller merkelige jeg.. smakte ikke så mye. men de ble spisendes ihvertfall
|
Disse muffinsene var UTROLIG gode!! Har aldri prøvd å bake noe lavkarbo før, men disse var seriøst amazing. Hadde ca 20 g mørk sjokolade som jeg rev og strødde over dem. Hvor mange karbo er det i hver muffins, når jeg lager 22 små?? Kan ikke være så mye vel? :)
|
Sitat:
Haha, jo ja.. Joda, de ble gode. Tror jeg.. :stortsmil Hele bakeprosjektet mitt gikk litt i vasken, da jeg skulle bare 3 forskjellige ting på samme tid. Når jeg var ferdig var jeg så sliten og kvalm av all smakingen at jeg ikke helt klarte å smake på. Hehe. Smakte en senere neste kveld, men da hadde jeg drukket en del, :o så husker ikke heeelt. Men tror de var gode.. |
Disse må prøves.Noen som vet karbo innhold?
|
Sitat:
|
Sitat:
|
litt for søte for akkurat det.. og jeg har ikke pålegg i hus da jeg ikke lager juksebrød :p
|
Neida, jeg har hatt makrell i tomat på mange ganger ;)
Men hvis du ikke har pålegg, så får du bare dytte nedpå og late som om det er verdens beste muffins. |
Disse må prøves..må bare handle inn det jeg mangler:)
Noen som har regnet antall karber? |
Sitat:
|
kan jeg kanskje bruke kokos mel i steden for mandelmel siden jeg ikke har det?
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Lagde disse med kavli naturell ost med 0 karber og da kom hele røra på 9,3 karb...
0,77 per muffins når jeg lagde 12... helt fantastisk!!! |
Åhh! Desse høyrtes nydelige ut! :D
|
Sitat:
|
har nettopp laget og spist disse muffinsene - guud så gode! perfekt for dager hvor man "må ha" noe søtt og godt! Tusen takk for oppskriften!:D
|
Sitat:
|
Må man bruke fiberhusk?
|
Tusen takk for en super oppskrift :) rett og slett super gode. Jeg byttet ut 1dl av mandelmelet med soyaprotein for å spare litt karber.... Og for at jeg synes soyaproteinet har så forferdelig tam smak, så jeg kan ikke BARE bruke det. Blandingen ble super, og toppet det hele med litt kardemomme..
mmmmm , hærlig :D Fikk 21 stk små muffins, og med min røre ble det ca 1 karb pr muffins!;) |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:15. |