![]() |
Sv: Marsskravletråden til 30+
Jippi, Anarko :)
Jeg hurtigrydder før mamma kommer på besøk (om en time). Har gått rundt her å sulla i hele dag :p Og er i ganske godt humør igjen. Alt ordner seg :) Har også litt musikaldilla og får hjelp til husarbeidet av: 525,600 minutes, 525,000 moments so dear. 525,600 minutes - how do you measure, measure a year? In daylights, in sunsets, in midnights, in cups of coffee. In inches, in miles, in laughter, in strife. In 525,600 minutes - how do you measure a year in the life? How about love? How about love? How about love? Measure in love. Seasons of love. Ha en nydelig kveld alle nydelige mennesker <3 |
NAM, lasagnen var kjempegod! Smakte nesten akkurat som vanlig lasange jo :)
Så skal jeg prøve meg på eggemelk-kakao senere idag, er spent på den altså! :P |
Jeg har noe eurodietpasta som jeg har kjøpt som jeg bruker når jeg en sjelden gang lager lasagne. Men er tenkt å eksperimentere med squash en gang. Ostelasagne har jeg laget en gang, godt det ja :D
Alt ordner seg ja Vimsen! Jeg har gått lang tur med Kenneth, noe som gjorde godt. Så nå blir det middag. Liker å ha sen middag av en eller annen grunn. |
Sitat:
|
Noen som har noen gode ideer til hvorfor jeg har hatt enormt med kviser på brystet og ryggen de siste to ukene? Jeg pleier aldri å ha mer enn maks en og annen og nå er det tjukt av dem og det er ganske ekkelt. Jeg liker å ha litt utringning, men nå går ikke det. Og om dere ikke nødvendigvis vet hvorfor, er det noen som har noen gode tips til hvordan jeg gjør noe med det?
Og burde jeg stilt dette spørsmålet i jeg lurer på tråden i stedet? Puh, nå har jeg akkurat gjort noe jeg har gruet meg for. Jeg har veiet meg. Jeg har ikke veiet meg på en måned før det, og jeg har ikke vært særlig flink med mat og trening i det siste, så selv om jeg ikke har merket noe på klærene så har jeg vært sikker på at jeg måtte ha lagt på meg. Men det hadde jeg ikke, samme vekten som for en måned siden. Så nå kan jeg puste lettet ut og slutte å grue meg. Takk og lov for lavkarbo altså! |
Sitat:
|
Har ikke byttet shampo eller balsam nei, og uten å være sikker så vil jeg tippe at shampoen min ikke inneholder noe særlig guff, for den er fra Lush.
|
hei hei.
Var med her for lenge siden, er det fortsatt plass til meg her? Datt helt ut av alt sammen både når de gjaldt mat og forum, men er igang igjen nå. Fysioterapauten min spurte i går hvorfor jeg ikke fortsatte med lavkarbo siden det fungerer. Ble litt flau for jeg hadde ikke noe svar på det. Så her er jeg igjen med anger på hvor "dum" jeg var men klar for å ta fatt igjen. |
Mmmm squashlasagne. Det er det lenge siden jeg har laget, det skal på menyen denne uka! Synes det er enda bedre enn vanlig lasagne jeg.
Jeg hadde bursdag i helgen og spiste masse kake og muffins. Og det var skikkelig godt. Så jeg angrer ikke. Eller litt, men ikke mer enn at jeg kan leve med det. Og ikke gjøre det igjen:) |
Velkommen tilbake til Minni1 :D
I dag er det på'n igjen med ny giv. Lager omelett fra ketolyseboken og humøret er på topp igjen :) It's all the little things in life, you know. |
Jøss, laget meg en kopp med eggemelk rundt halv tolv idag. Har ikke spist noe annet idag, men er ennda ikke sulten! Sykt! Jeg som har slitt med å være skikkelig lysten på alt de siste dagene og sulten konstant. Wee :D
|
Oioioi, de middagsmuffinsene mine var skummelt gode. Har nesten lyst å lage meg en porsjon til - men er mett. :D
|
Har hatt noen skikkelige kjipe matdager de siste dagene. Blitt en del av de "forbudte". Blir nok en trilletur i morgen etter å ha levert storesøster i barnehagen. Håper vekta er snill mot meg på mandag. Føler ikke slikt ut nå og vil ikke veie meg heller for å sjekke det ut. Blæææ...
|
Sitat:
|
Muffins:
2 egg 30g olje - bruker raps om de er til middag og kokos om de er til dessert Rundt 10g fiberhusk 15g kokosmel 0.5-1tsk bakepulver Hva enn andre ting man vil ha i, om det er spinat eller søtning. :D Visp sammen olje og egg, hiv i det tørre. Lurt å sikte kokosmel. 15-20min på 175grader. Gir 4 fulle vanlige silikonformer, doble om man vil ha mer. |
Kitsu: Å de muffinsene hørtes kjempegode ut! Må snart dra meg til å kjøpe kokosmel ja! Hvor pleier dere kjøpe det? :)
|
Jeg lagde aioli i går.. OMG, det ble helt fantastisk godt :D Stakkar de jeg bor sammen med da.... :o Spiser det til alt nå, på knekkebrødet, i salat, til middag... Nomnomnom...
|
Sitat:
Glemte å si at det er greit å la røren stå litt, så fiberhusken ikke knaser sånn. :D |
Jeg spiste litt for mye mørk sjokolade i sted, merker magen er litt urolig!
Skal på hotellopphold i helga og har siden jeg startet på lavkarbo (1.1.11) lovet meg selv at jeg kan spise akkurat det jeg vil denne helga. Helt ærlig så må jeg innrømme det ikke lenger frister å fråtse i kaker og desserter.. |
Jeg funderer på å starte med å trene litt. Jeg er ikke sånn turgåer type, og har dårlig kondis. Hva trener dere andre som drasser på 30-50 kilo extra?vet lissom ikke hva som er best å begynne med.
|
Jeg begynte med styrketrening, og å gå fort på tredemølle. Så har formen gradvis forbedret seg og kiloene forsvunnet, og plutselig så jogget jeg.. Og syntes det var gøy!
Men viktigste rådet jeg kan komme med er å ikke begynne for hardt. Få deg gjerne en pulsklokke og pass på å ikke komme for høyt på puls. Du skal ikke slite deg helt ut, da blir treningen bare et ork. |
Fredag og helgen begynner.
DEILIG. Skal få ryddet litt mere rundt i huset. Holder på med en skikkelig opprydding. Ut med alt som ikke brukes. Nå skal det bli orden her. Det tar sin tid, men det er så deilig for hver ting jeg bestemmer meg for å få ut. Vi har en miljøstasjon noen meer unna , mye som havner der. Skal ha pizza til middag. For meh betyr det kjøttdeig, ost og salat.:) |
I går var jeg på jobb for første gang etter at jeg opererte i foten, og det var så gøøøøøy!!! :D MEN nå får jeg betale da. Kom hjem og var hoven og blå oppover hele leggen, og noe jeg ikke har opplevd før nå; BLÅFLEKKER flere steder på leggen der det er vont! Og jeg har ikke slått meg, det vet jeg. Hva skjeeer? :o
Jaja, så nå sitter jeg med foten mot taket og prøver å slappe av hvertfall. Dette kommer til å bli en kjedelig helg... Hvilke planer har dere for helgen da? Og god helg til dere alle! ^^ |
Nå er det ti minutter til skolen er slutt, og da er det helg her også! :D
Denne helga skal jeg reise hjem til der jeg bodde før! Så, da blir det 9-10 timers kjøring idag, søke sommerjobb, cafètur og ut på byen å feire ei veninnne imorgen, før det blir 9-10 timers hjemkjøring på søndag. OGSÅ skal jeg til London på tirsdag!!! Gleder meg noe sykt! :D Men.. gruer meg litt til å holde meg til ketolysen.. :( God helg! :) |
Helg! Men kommer til å surmule hele helgen, for jeg vet at pakken min fra iHerb er her i by'n, men DHL vil ikke kjøre den ut før på mandag. Damen her eier ikke tålmodighet, altså. :D
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:38. |