![]() |
Sv: Jukseloff
Jeg var så heldig å ha 2 skiver igjen i dag,så da klaska jeg på smør og ost og inn i toastjernet ,nammi :D
Ja veldig gøy at så mange liker disse :love: da har jeg klart noe bra ;) |
Sitat:
|
Sitat:
Nam nam:) |
Sitat:
|
Sitat:
Jeg brukte kjøkkenmaskin når jeg vispa da. Så lot den vispe ganke så lenge. Ble VEEELDIG fluffy og egentlig. Men digg da:D Hadde vært digg å prøvd å lage toast av disse. Det tror jeg kan være en vinner:D hehe |
Sitat:
Nam nam nam! Jeg klarte ikke å vente lenger. Jeg laget jukseloff til lunjs, og OMG! Fantastisk. Du har klart noe VELDIG bra! Tusen takk for at du deler sånne supre oppsrkifter! |
Sitat:
|
Åneeeeiii, jeg som sku lage meg slik til i morra tidelig og toaste. Også er jeg tom for JBK. Og det var vel ingen sukksess å bruke noe anna? Fiberhusk? hehe
|
Folk har brukt fiberhusk! :) :)
|
Lagde røre og stekte dem i vaffeljernet jeg. Det ble knallbra!! De ble skikkelig sprø! :sikle: Konsistensen ble ala tørre vafler, bare at disse er salte og ikke søte.
|
Sitat:
|
Noen som har prøvd å lage dette i en brødform, eller lager de fleste bare som TS, dvs på en stekeplate med bakepapir?
|
Bare lagd i en rund kakeform jeg:) hehe
Skal prøve med fiberhusk i morra og toaste. tror det kan blir bra. nam nam |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Har ikke prøvd å lage denne enda. Men lurte på å dobble oppskriften, kan det være passe til liten langpanne kanskje?
|
Sitat:
|
Spiste to stk i dag med litt syltetøy og ost på :love:
I morgen skal jeg lage bløtekake med denne som bunn. |
Sitat:
|
Lurer på en ting til :o
Har ikke varmluftsovn, hvordan blir steketiden? |
20 grader mere og like lang tid blir nok passe :)
|
Sitat:
|
/me slikker eggesalaten av fingrene.
Har akkurat satt til livs to store biter jukseloff med eggesalatmed vårløk og hjemmelaga mayo, og det var DIGG! |
Lagde denne på nytt igjen i dag med små endringer. Jeg hadde ca 2 dl raspet ost oppi røra og strødde salt oppå røra når den var kommet i formen.
Etter at loffkaka var ferdig stekt tok jeg den ut av formen og rett inn i ovnen igjen, opp ned. Der stod den i noen minutt ekstra. "Kakesmaken" forsvant med både osten og saltet. :sikle: Dette kommer jeg til å lage ofte. :ja: Tusen takk for super oppskrift!! |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:46. |