![]() |
Sv: Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?
Da ble det først 2x20 min med Zumba før dag 17 med shredding ble gjennomført!
Liiiitt lettere i dag, selv om jeg enda ikke klarer alt (dvs må gjøre litt nybegynnerøvelser). Og nå gjør jeg det meste med 3 kgs vekter ... unntatt den siste øvelsen, den er ram!:( Tenk at det bare er tre dager igjen av dette nivået :) |
Sitat:
Jeg har bare gjort en dag...føler plutselig at 30 dager er veldig lenge:D |
Sitat:
Det har faktisk gått fortere enn jeg trodde :) Ellers har jeg sagt til meg selv at jeg må da klare å gjøre en ting i 20 min i tredve dager, ellers står det dårlig til med viljestyrken min... :rolleyes: Holder på med litt forandringsprosjekter, så dette er en god øvelse :) |
Gracella: :heia: Må være deilig å ha kommet så langt :ja: Du merker sikkert god forskjell? :)
Dag 7 unnagjort :D Da har jeg holdt ut 1 uke :heia: Og lever i beste velgående :p Merket at jeg tok mer i.... og ergo skikkelig sliten :ja: |
:heia:Flinke !!!
Da har jeg nettopp tatt dag 2 å det var kanskje litt enklere i dag.Eller enklere er vel ikke rett ord for dette..:D |
HJEEEELP.... vet ikke om jeg orker shredden i dag. Jeg har vært supertrøtt. Hadde nesten ikke mat i hus, gikk for å handle, ble kjempe oversulten, og sovnet på sofaen etter at jeg hadde kommet meg hjem og spist litt. Nå er jeg tung i hodet og kroppen og sulten igjen, så jeg holder på å lage mat, men dagen har forsvunnet av seg selv i dag, og jeg har enda ikke orket å tenke på å shredde...
|
Da har dvd'en til Jillian dumpet ned i postkassen, hentet den nå i ettermiddag, så tror jeg satser på å starte på mandag. :D
Tok en liten kikk på innholdet og øvelsene ser helt greie ut med tanke på hva min kropp tåler, bortsett fra mageøvelsene som jeg står over nå til å begynne med i alle fall. :) |
Da var jeg ferdig med dag 8 treningen min! Det er fortsatt tungt, men jeg merker heldigvis forbedring! :)
Jeg har gått ned 1,5 kilo denne uka, så må jo si meg meget fornøyd med det!! Men, så har jeg trent masse i tillegg til Jillian også, da:) i dag hadde jeg virkelig ikke lyst til å trene. Liker ikke sånne dager. Jeg jobber 40 timer denne helga, og pga mye slit på jobben, så ville jeg helst bare slappe av de få timene jeg har til meg selv.Men nå er jeg glad for at jeg gjennomførte.. Nå er det en time på sofan før jobben kaller igjen:( |
Gratulerer med vekt tap Fofa!!
Du er kjempeflink til å trene herlighet du som jobber så mye.Er imponert av innsatsen din jeg asså:) |
Sitat:
Tusen takk, Butten!! Det krever sin innsats, jeg må innrømme det... |
Sitat:
|
Dag 18 unnagjort!
Brukte 3 kgs vekter på alt unntatt den siste øvelsen med V-løft, der blir det 1,5 kg. Klarer nesten alt som Natalie gjør nå, så det går framover :D |
Sitat:
Knallbra Fofa!!! |
Sitat:
|
Ferdig med dag 4:) Synes det var litt lettere i dag:)
|
Sitat:
Gerd: Ja, hadde jeg ikke sett resultater, så tror jeg ikke at jeg hadde klart å holdt ut denne uka.. |
Sitat:
|
:heia::heia::heia::heia:Bare innom og heier på dere mens jeg samler litt krefter til dagens shredding:)
|
Sitat:
Den :heia: er jeg med på :D Tung i kroppen i dag.... og har ikke lyst å shredde.... ennå :p |
Sitat:
|
Sitat:
Merkelig at man skal være så "redd" for ta seg ut og virkelig ta i! Man dør jo ikke av det, og det er jo bare bra for kroppen... Men likevel.... gah.... *slå seg selv i huet* |
Sitat:
|
Sitat:
Men da har jeg unnagjort dag 3 :)Men i dag var det tungt altså.... |
Sitat:
Sitat:
Dag 3 var værst syns jeg :ja: I morra føles det bedre :D |
Sitat:
Sitat:
The sky's the limit |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:26. |