![]() |
Sv: Påskeutfordringen ...
Hæ? Hvorfor fikk jeg med et ekstra sitat??:confused:
|
Jeg er med!!!
Mulig jeg setter meg litt vell ambisiøse mål nå, men jeg satser alt på å gå ned 10 kg til påske! Jeg går på Eurodiet, noe jeg også gjorde for mange år siden med stort hell, så derfor tar jeg litt godt i;) I 2004 gikk jeg ned 20 kg på 3,5 mnd, men keg merker allerede at kiloene sitter hardere denne gangen. Sist gang var det jeg hadde av overvet kommet under et svangerskap, mens det denne gangen har kommet over flerer år...kan det ha noe med saken å gjøre tro...? Jeg går uansett på med friskt mot og vil ønske alle dere andre LYKKE til! Ps: StineH, du har den flotteste utstrålinga jeg kan huske å ha sett noen gang! |
Hmm...hvordan sletter man de tickerene egentlig? Litt unødvendig å ha to like ;)
|
Det ble mye mas fra meg nå, men som dere ser fikk jeg det til heeelt selv ;)
|
Sitat:
Tusen, tuuusen takk!! *rødme* |
Sitat:
|
Jeg har gått ned 1 kg siden forrige veiedag, men litt opp fra tidligere i uka. Så jeg ligger vel på omtrent 3 kg på tre uker, og det er storveis.
Jeg har funnet roen i forhold til vekta. Den viser det den viser. Jeg trener masse nå, og er omtrent konstant støl. Jeg vet at det samler vann og gir variasjoner. Jeg har heller ikke helt fått magen i rutine enda, og det spiller også inn. Speilet, derimot, det lyver ikke. :D |
Sitat:
Keep up the good work :heia: |
gleeeder meg til veiedag denne uken!
Veide meg i dag, etter å ikke a veid meg siden fredag - og kan ikke klage! Koom du fantastiske veieonsdag.. =P |
.DDet er såå deilig når man får sånne kick-nedganger! :D
|
Jeg hiver meg med på denne.
I fjor knerta jeg 30 kilo fra 1. januar til 20. april. I september stagnerte ting helt. Rett og slett fordi jeg slutta å være flink. I september var vekta 116 kilo. 1. januar i år hadde jeg gått opp til 122,6 kilo. Da snudde jeg og jeg har vært flink hittil i år. Siden 1. januar har jeg knerta 2.9 kilo og veier 119.6. Ny veiedag i morgen. Jeg vil under 110 til påske. Årets første sykkelritt er 1. mai og påsken skal brukes til å trene bakkesykling i Dombås-traktene om våren har gjort veien sykkelvennlige. Denne tråden er en fin motivator. Håpet er å være under 100 kilo når jeg starter i Lillehammer-Oslo 25. juni. Det er vel heller ambisiøst men man skal da ikke være knuslete med målene? Man må bare la være å ta det så alt for tungt om man ikke får det til. |
Sitat:
lest bloggen din en stund, og er intet mer enn imponert! og er utrolig enig med deg med at man må sette seg litt store mål, så får man bare la vere å bli sur dersom man ikke skulle klare det .. Lykke til! :D |
Jeg er enig at man må sette seg litt store mål. Det er bare å stå på :)
|
...Start....27.12.2010: 102,0 kg
.1 veke....03.01.2011: 101,4 kg .2 veker...10.01.2011: 101,6 kg .3 veker...17.01.2011: 100,0 kg .4 veker...24.01.2011: 099,8 kg :stortsmil .5 veker...31.01.2011: ........ I dag ville vekta vise meg 100,0 eit par gongar, men eg har vore på 99,8 i fleire dagar så eg nekta å godta nokonting over dét - og joda, eg fikk eit par 99,8 også. Så no må eg farge håret, sidan eg hadde bestemt at eg skulle gjere det når eg kom under 100 kg! Skal sjå om eg tør gjere det denne veka :D Det blir ekstra pinande spenning om eg klarer å halde meg på den rette sida av tresifra no framover, eg går jo opp og ned som ingen andre, eg må nok ha litt meire nedgang før eg klarer å puste heilt ut, trur eg, og skal prøve å ikkje bli altfor skuffa om eg ser dette fæle ett-talet neste veke. |
Sitat:
Det må føles så innmari godt! gleder meg virkelig som unge til det blir min tur til å bikke under 100 kg! Og det er jo ikke så lenge til, om alt går etter planen! Før påske ville jo vert morsomt.. Men, det blir vel kanskje litt VEL positivt.. :p |
Start - 113,5 kg.
17.01 - 112,5 kg - ned 1 kg 24.01 - 111,1 kg - ned 1,4 kg :) |
Sitat:
|
Ingen rekordstor nedgang på meg i dag, MEN - med -600 gr. har jeg i dag rundet -20 kg!!! Yippi!!!
|
Slenger meg med må denne tråden jeg.
Har gått ned 3 kg siden 3januar så da har jeg 5 kg igjen til dette mål er nådd:D |
Sitat:
|
Å! Kan eg og vere med? Har tidligere vært på slankere.no, men der er så liten aktivitet nå, så vart litt kjedelig og lite motiverende. Gikk ned 15 kg (fra 113 til 98) våren 2010. Hadde tenkt å stabilisere vekta ei stund, og så fortsette nå fra januar. Men ble litt sløvt på slutten av året, og særlig i jula, så fikk på 6 kg igjen... Satser for fullt nå, og prøver lavkarbo for første gang.
Mandag 17. januar - 104 kg Mandag 24. januar 101,5 Målet er -10 til påske. Altså 94, helst litt mindre... |
Sitat:
|
3 uker = minus 4,4 :D:D:D
Min påskeutfordring er 11,4. 7 kilo igjen! |
Sitat:
Samme her. 600 gram. Men følte meg full i vann da jeg stod opp..... Håper det blir litt mer neste uke :) |
Der stod jeg bom stille gitt...
Kjedelig, for jeg har vært flink.. og trent en del også... Det er på slike dager jeg er glad for at jeg har målt meg...for jeg har krymet litt den siste uken. Må bare holde meg målrettet... Lykke til denne uken folkens! |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:42. |