Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Mer enn 30 kg overvekt (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=127)
-   -   Bildetråden 30+ (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=35510)

ChristineSixteen 07-09-10 21:55

Sv: Bildetråden 30+

Oi Ivett, utrolig stor forskjell. Ser det utrolig godt i ansiktet! Du er jo en helt annen person blitt!

aslaug 07-09-10 21:59

Flotte bilder og store forandringer å se, du er ei kjempepen jente og må være veldig stolt av deg selv!!!:D:D

Borghild 07-09-10 22:10

Hei Ivett. Du har vært kjempeflink. Tar av meg hatten for deg. Lykke til videre. :)

Krøllerellerei 07-09-10 22:16

Ivett, utrolig bra! Det er nesten som om du er to forskjellige personer, enorm forandring!

StineH 07-09-10 22:16

FOR en forandring Ivett!
Du ser gladere ut, mer selvsikker ut og rett og slett MYE yngre ut! For en prestasjon!

Du har virkelig motivert meg nå! Gleder meg så til å kunne se tilbake på bilder som er tatt av meg nå, og se noe av det samme du kan nå! Stå på videre! Dette kommer du til å klare 100%!!

*målløs!*

Queen of Wands 07-09-10 22:43

Kjempeforandring Ivett! Nå ser du kjempeflott ut! Ikke at du så fæl ut før, men du har blitt så mye mer "typete" (vet ikke om det er et bare er et vestlandsuttrykk, men det betyr ca. stilig), og så ser du mer selvsikker ut. :)

Benzo 08-09-10 06:53

Utrolig forandring, Ivett. Bra jobba!

vimsen85 08-09-10 12:18

Wow Ivett. Du ser ut som du har blitt yngre. Ville tippa rundt 23 på de nyeste bildene og rundt 28 på dei eldre bildene. Du ser veldig bra ut! Syns du ser lykkeligare ut på dei nyaste.

Og ellers så syns eg alle er tøffe som legger ut bilder. Alle ser veldig flotte ut!

StineH: Eg va og ganske lei meg for at folk ikkje såg at eg hadde gått ned. En gong klaga eg på det til venninna mi og ho sa at ho hadde no sett at eg hadde gått ned, men visste ikkje om det var ok å sei det. For ho tenkte at eg kunne ta det på feil måte og føle at ho på en måte sa "du va så tjukk før, men no e du fin". Skjønna du? Vekt er et veldig ømfintelig (skrives det sånn?) tema. Men eg ser god forskjell. Men dersom eg hadde sett deg ofte er det ikkje sikkert eg hadde tenkt over det. For da ser du det så gradvis at du kanskje ikkje legger merke til det..

Her kan dokke sjå bilder av meg
Før: http://matvraksblogg.blogspot.com/20...fr-bilder.html

Underveis/no: http://matvraksblogg.blogspot.com/20...eisbilder.html og http://matvraksblogg.blogspot.com/2010/09/pics.html

Ansiktet før og "etter": http://matvraksblogg.blogspot.com/20...-ansiktet.html

Rin 08-09-10 13:03

Oi, for en forskjell, Vimsen85! Oppmuntrende også, for jeg ser det kjempegodt - og jeg er like gammel som deg, og har gått ned nesten akkurat like mye. :D Da får jeg jo nesten håp om at det synes like godt her!

Fantastisk å se bildene av alle i denne tråden, forresten, så fine mennesker!

TrillTrall 08-09-10 13:07

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Ivett (Innlegg 929917)
Sant det du sier, bilder lyger vist ikke. Det har jeg oppdaga nå. Har fremdeles rundt 15-20 kg. igjen før jeg er nesten i mål...
Jeg er foresten 28 år for de som lurte og har vœrt overvektig så lenge jeg kan huske.

*imponert* Men når jeg ser på de nyeste bildene av deg skjønner jeg ikke helt hvor du skal gå ned de siste 20 kiloene altså... Du er jo kjempeflott! :heia:

vimsen85 08-09-10 13:16

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av 157cm (Innlegg 930267)
Oi, for en forskjell, Vimsen85! Oppmuntrende også, for jeg ser det kjempegodt - og jeg er like gammel som deg, og har gått ned nesten akkurat like mye. :D Da får jeg jo nesten håp om at det synes like godt her!

Fantastisk å se bildene av alle i denne tråden, forresten, så fine mennesker!

Takk :D Ser vi har gått ned omentrent samme i både kilo (du litt meir enn meg) og BMI :D Det vises mykje bedre når man faktisk begynne å sjå på bildene. Men eg vil sei at dei fleste menneske er jo flotte uansett om dei er smale eller breie. Men alle ser bedre ut med sjølvtillit. Og det får eg meir av med mindre kilo. Hadde du lagt ut bilder?

Anarko 08-09-10 20:02

Kjempeflott Ivett! Du er ei snases jente :)

Life is good 08-09-10 20:50

Ivett og Vimsen85 - Jeg er så imponert!! :D Og FOR en forskjell. En ting at dere blir seende yngre ut, men blikket sier noe helt annet nå enn på før-bildene :-)

Det er så mange her inne som er utrolig flinke - å se hvor flinke dere er motiverer meg virkelig! Gleder meg til å se mine egne etter-bilder når jeg har kommet meg i mål :rolleyes:

pernille 08-09-10 20:50

Ivett, du har vært fantastisk flink. Stor inspirasjon :)

Krøllerellerei 08-09-10 20:52

vimsen85, du ser kanonflott ut!

vimsen85 09-09-10 00:10

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Life is good (Innlegg 930573)
Ivett og Vimsen85 - Jeg er så imponert!! :D Og FOR en forskjell. En ting at dere blir seende yngre ut, men blikket sier noe helt annet nå enn på før-bildene :-)

Det er så mange her inne som er utrolig flinke - å se hvor flinke dere er motiverer meg virkelig! Gleder meg til å se mine egne etter-bilder når jeg har kommet meg i mål :rolleyes:

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Krøllerellerei (Innlegg 930579)
vimsen85, du ser kanonflott ut!

Ååååh. Tusen takk :D Det varmer :D

malleleo 09-09-10 09:58

helt fantasisk bra ivett :D du ser flott ut!

MiniMe! 10-09-10 09:24

Hei alle sammen og gratulerer enda en gang med alle de flotte resultatene! :)

Nå er jeg sååå fortvila at jeg trenger litt råd...
I den siste tiden har vektnedgangen gått veldig bra, og jeg hadde nesten gått ned 9 kg- utrolig fornøyd med det! Så dro jeg på ferie en uke, og hadde på forhånd bestemt meg for å slappe av og spise det jeg hadde lyst på enkelte av dagene. Det ble utskeielser i 3 dager, ikke uhemmet selvsagt men litt. Jeg visste jo at jeg kom til å gå opp men regnet med at mye var vann som kom til å forsvinne fort. Da jeg kom hjem hoppet jeg på vekta og den viste +1,5kg, ble selvsagt ikke noe glad for oppgangen men tenkte at det var ikke så ille heller. Dette var forrige søndag. Mandagen som var begynte jeg på streng ketogen kost igjen, drakk 3 liter vann hver dag, og ser at jeg er i ketose igjen. Men i dag klarte jeg ikke å holde meg unna vekta- dessverre. Den viste ytterligere opp 2,5 kg- etter en uke med LCHF kost!!!! hvordan er det mulig??? Hva har jeg gjort galt? Og hva må jeg gjøre for å gjøre det bra igjen?
Er så utrolig skuffet og umotivert akkurat nå... :'(

Pangolina 10-09-10 10:16

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av MiniMe! (Innlegg 931365)
Hei alle sammen og gratulerer enda en gang med alle de flotte resultatene! :)

Nå er jeg sååå fortvila at jeg trenger litt råd...
I den siste tiden har vektnedgangen gått veldig bra, og jeg hadde nesten gått ned 9 kg- utrolig fornøyd med det! Så dro jeg på ferie en uke, og hadde på forhånd bestemt meg for å slappe av og spise det jeg hadde lyst på enkelte av dagene. Det ble utskeielser i 3 dager, ikke uhemmet selvsagt men litt. Jeg visste jo at jeg kom til å gå opp men regnet med at mye var vann som kom til å forsvinne fort. Da jeg kom hjem hoppet jeg på vekta og den viste +1,5kg, ble selvsagt ikke noe glad for oppgangen men tenkte at det var ikke så ille heller. Dette var forrige søndag. Mandagen som var begynte jeg på streng ketogen kost igjen, drakk 3 liter vann hver dag, og ser at jeg er i ketose igjen. Men i dag klarte jeg ikke å holde meg unna vekta- dessverre. Den viste ytterligere opp 2,5 kg- etter en uke med LCHF kost!!!! hvordan er det mulig??? Hva har jeg gjort galt? Og hva må jeg gjøre for å gjøre det bra igjen?
Er så utrolig skuffet og umotivert akkurat nå... :'(

Hei MiniMe,

Om du har kommet litt ut av ketose, og er på vei tilbake med rett kosthold, så vil jeg tro at dette er bare vann! Du skal se at det forsvinner fort igjen i løpet av neste uka. Ikke fortvil! Dette retter seg opp igjen! :D

gakkemor 11-09-10 15:00

Dere er så utrolig flinke alle sammen, og dere gir meg motivasjon og inspirasjon! Håper jeg kan bli like flink som det dere er! Skal legge ut bilder jeg også når jeg har noe å vise frem! :)

Ivett 13-09-10 21:10

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av ChristineSixteen (Innlegg 929920)
Oi Ivett, utrolig stor forskjell. Ser det utrolig godt i ansiktet! Du er jo en helt annen person blitt!

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av aslaug (Innlegg 929925)
Flotte bilder og store forandringer å se, du er ei kjempepen jente og må være veldig stolt av deg selv!!!:D:D

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Borghild (Innlegg 929933)
Hei Ivett. Du har vært kjempeflink. Tar av meg hatten for deg. Lykke til videre. :)

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Krøllerellerei (Innlegg 929940)
Ivett, utrolig bra! Det er nesten som om du er to forskjellige personer, enorm forandring!

Tusen takk for fine kommentarer!! :)

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av StineH (Innlegg 929941)
FOR en forandring Ivett!
Du ser gladere ut, mer selvsikker ut og rett og slett MYE yngre ut! For en prestasjon!

Du har virkelig motivert meg nå! Gleder meg så til å kunne se tilbake på bilder som er tatt av meg nå, og se noe av det samme du kan nå! Stå på videre! Dette kommer du til å klare 100%!!

*målløs!*

Tusen takk søta :)
Ser kanskje en smule mer selvsikker ut, men jeg føler meg ikke noe mer selvsikker enda, sliter egentlig litt med det, noe jeg alltid har gjort :/

Du har gjort en fantastisk jobb selv, så du kommer også til å klare dette 101% :D

Ivett 13-09-10 21:18

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Queen of Wands (Innlegg 929966)
Kjempeforandring Ivett! Nå ser du kjempeflott ut! Ikke at du så fæl ut før, men du har blitt så mye mer "typete" (vet ikke om det er et bare er et vestlandsuttrykk, men det betyr ca. stilig), og så ser du mer selvsikker ut. :)

Takk for det :)
Men jeg vet jeg såg forferdelig ut når jeg ser tilbake på de bildene :D

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av vimsen85 (Innlegg 930242)
Wow Ivett. Du ser ut som du har blitt yngre. Ville tippa rundt 23 på de nyeste bildene og rundt 28 på dei eldre bildene. Du ser veldig bra ut! Syns du ser lykkeligare ut på dei nyaste.

Og ellers så syns eg alle er tøffe som legger ut bilder. Alle ser veldig flotte ut!

StineH: Eg va og ganske lei meg for at folk ikkje såg at eg hadde gått ned. En gong klaga eg på det til venninna mi og ho sa at ho hadde no sett at eg hadde gått ned, men visste ikkje om det var ok å sei det. For ho tenkte at eg kunne ta det på feil måte og føle at ho på en måte sa "du va så tjukk før, men no e du fin". Skjønna du? Vekt er et veldig ømfintelig (skrives det sånn?) tema. Men eg ser god forskjell. Men dersom eg hadde sett deg ofte er det ikkje sikkert eg hadde tenkt over det. For da ser du det så gradvis at du kanskje ikkje legger merke til det..

Tusen takk!
Jeg kan se en tydelig forandring hos deg!! :D
Kjempe flink!!
Jeg forstår hva du/dere mener om dette med at andre ikke kommenterer forskjellen. Senest på fredag traff jeg ei jente jeg ikke hadde sett på snart 1 år, hun sa absolutt ingen ting om at jeg hadde forandra meg, men jeg såg det sjokka blikket hennes.
Er sikkert ikke alle som vil kommentere det da det kan vœre et litt ømfintlig tema :)

Ivett 13-09-10 21:20

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Benzo (Innlegg 930023)
Utrolig forandring, Ivett. Bra jobba!

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Anarko (Innlegg 930533)
Kjempeflott Ivett! Du er ei snases jente :)

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Life is good (Innlegg 930573)
Ivett og Vimsen85 - Jeg er så imponert!! :D Og FOR en forskjell. En ting at dere blir seende yngre ut, men blikket sier noe helt annet nå enn på før-bildene.

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av pernille (Innlegg 930574)
Ivett, du har vært fantastisk flink. Stor inspirasjon :)

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av malleleo (Innlegg 930854)
helt fantasisk bra ivett :D du ser flott ut!

Takk for det! :)

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall (Innlegg 930271)
*imponert* Men når jeg ser på de nyeste bildene av deg skjønner jeg ikke helt hvor du skal gå ned de siste 20 kiloene altså... Du er jo kjempeflott! :heia:

Tusen takk for kjempe fine ord!!
Vel, jeg må nok ned minst 20 kg. til for å kunne få dekket bukplastikk, tenker jeg.
Jeg er jo litt fornøyd om hvordan jeg ser ut med klœr, men når jeg kler av meg og ser meg i speilet så er hele dagen min ødelagt :( sliter veldig med det.. ser rett og slett ikke ut!!!

tette-nette 17-09-10 15:59

SINNSYKT flinke dere alle er!!!! Skikkelig motiverede dette her.. Gleder meg til min offesielle start på søndag.. (har allerede begynt igår, men greit å ha faste veiedager og tenker det blir søndag :-))

vimsen85 17-09-10 23:16

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av malleleo (Innlegg 912453)
du er ei tøff dame! og dette klarer du, så motivert som du er:D leste tråden din i sta men glemte å svare i forbifarten( blir litt sånn med barna som krever sitt her)

iset: dritkult! du har vært kjempeflink! du er jo en stor kilde til motivasjon . hr du mye igjen?

må være litt tøff jeg og da.. skjemmes sånn, men skal legge ut et førbilde med treningsklærene mine.. har jo uten klær også. dette bilde er fra dag 4 på 30 DS. 115,4 kg.
http://img686.imageshack.us/img686/9483/dscf1251h.jpg

dette bildet er jeg 4 uker på vei. nettopp gått ned 10 kg på ketolyse, på vei til fest. 104,8 kg. så dette er første mål.
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-..._5658677_n.jpg

Wow! Du ser jo dødsbra ut! Du ser jo ikkje ut som du har nåken kilo ekstra.. Hawt!

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:34.