![]() |
Sv: Rocketråden!
Hihi, så komisk. Jeg har bare opplevd å burpe litt, men rockingen slår nok løs små luftbobler man måtte ha langs hele fordøyelseskanalen. Boblene samles og søker nærmeste nødutgang lizm. :blinke:
Har rocket 20 minutter inne i dag. Før sola kom... |
Dermed vet jeg hvor min nærmeste nødutgang når det gjelder bobler er :D
Da ble det en kveldsrunde med rokcing også, så kan jeg møte mandagen med gode forsett :p Håper formen er bedre Karissima! |
Æ får til!!!!!!!!!
|
Oiii!
Sorry, blei så ivrig at her kom det på dialekt!:) Men i allefall, jeg klarer det og gud hjelpe meg det gjør ikke vondt heller!!!!!!!!!!!!:D |
Sitat:
:heia: Sitat:
Holder på å slippe opp for papir :lol: Nå er jeg lei ja men satser på at jeg er bedre i morgen |
Sitat:
|
Lurer på om det er rockevirus som går, i dag er det jeg som er snørrete med sår hals :D Skal prøve noen runder med ringen før jeg avskriver dagens innsats, satser på at formen er på topp igjen i morgen!
|
Sitat:
|
Ble bare et lite pliktløp i kveld, da. Rocket 5 min hver vei. Men bedre enn å la det være, sant?
|
I dag ble det 20 minutter:) Det skal det bli hver dag denne uka! Måle var jo hver dag fram til sommeren, og det har ikke skjedd. Ny start, ny sjangs:P
|
1 morgen og 1 kvelds økt på tilsammen 20 min
|
Så flinke dere er! :heia:Jeg nyser og snørrer sånt at det er teknisk umulig å rocke - måtte i såfall vært blekksprut da :D
Litt er bedre enn ingenting, sant det drbabe |
Jeg rocket også 20 minutter i går, men har fortsatt igjen dagens økt. ;)
|
I dag ble det bare 10 min. Har begynt å legge til rockingen på marstreningsutfordringen for det har blitt litt lite trening nå når jeg ikke er helt i form :) Håper dere andre kommer tilbake hit snart. Nå er det visst bare meg og Dr.Babe som er virksom her:eek:
|
Jeg er ikke langt unna, bare fryktelig tett i halsen og nesen enda. På den positive siden så skinner solen, jeg slipper å måke og snart er det helg, hurra :):jegvant:
|
Det får holde med 10 min hver dag. Blir litt kjedelig å drive på lenger enn det. Håper du snart er rask og frisk Fryda :helsesjek
|
Rocka 20 i går og 20 i dag. Puh!
Har dere lagt merke til hvor forskjellig man egentlig kan utføre det der? Jeg blir skikkelig svett hvis jeg rocker fort med kroppen mest mulig rett/spent liksom. Da er magemusklene (de pilatesfolkene kaller The Powerhouse) aktivert og stramt hele tiden. Det blir man varm av. Eller man kan rocke rolig og holde ringen i bevegelse med egne bevegelser med hoftene. Det krever mye mindre energi og gir sikkert en annen type trening i muskulaturen rundt mage/korsrygg. Jeg rocker mest slik jeg beskrev først. Fort og gæli. ;) Og en komisk ting... jeg merker at jeg blir STØL under føttene også, etter de 20-minutters-øktene der jeg har rocket veldig fort hele tiden. Står jo barbeint og skyver hele tiden fra med de bittesmå musklene rundt fotbladet. Det tror jeg faktisk er godt for føttene i lengden. Kjennes digg ut etterpå liksom. |
Sitat:
|
Ja jeg rocker hver da jeg altså. Og nå merker jeg veldig stor forskjell på styrken i mage/rygg. Og på omkretsen rundt livet, som stadig synker. :cool:
Ble 20 min i dag. Mindre i går. |
Da hadde jeg gått til innkjøp av 1,7 kgs rockering. :cool: Det var spennende å få den i posten, for jeg har vel ikke rocket siden jeg gikk på barneskolen.
Til min fortvilse var ringen større en jeg trodde og det er ikke nok åpen plass i leiligheten til å rocke løs uten ekstensiv ommøblering. Så her må nok noe gjøres før jeg kommer skikkelig igang. Fikk prøvd litt her om dagen mens sambo støvsugde gulvvet og dermed flyttet litt rundt på møbler. Jeg kan altså konstantere med to ting; 1: Å rocke med rockering er IKKE som å sykle. Tre runder og deis i gulvet!:eek: 2: AU! Hadde ikke regna med at det føltes som et fotballag bestemte seg for å trampe over meg :p Vel, så fort jeg får kommet igang regner jeg med god forbedring, så ønsk meg lykke til :D |
Lykke til Coockie:)
Dette klarer du. Du må regne med at du kan få noen blåmerker i begynnelsen. |
Så bra Coockie!
Teknikken finner du snart ut av og mørbanket i begynnelsen blir man som regel, så ta det veldig pent i starten, så herdes du og det slutter å være det aller minste ømt. Man kan faktisk rocke på bar mage til slutt og det føles bare som en god massasje. ;) Og apropos massasje... det ble 20 minutter i dag også. 10 hver vei. :) |
Jeg gidder ikke mer enn 10 min. Hender jeg tar en morgen og en kveldsøkt slik at jeg kommer opp i 20 min til sammen :) Har heldigvis ikke vondt lenger og nå lurer jeg litt på om det var dumt av meg å ikke kjøpe en tyngre ring. For meg var det et sjokk å begynne med denne type ring da jeg tidligere bare hadde prøvd meg på ring fra leketøysbutikken :lol: Utrolig hvor fort man venner seg til tyngden. Nå er den første ringen bare en fjær som er umulig å rocke med ;)
|
Hei!
Nå har jeg gått og siklet på rockering siden tråden startet, men dessverre lider pengeboka mi av avmagring. Fikk i går tilbud om å overta mamma sin rockering, casall på 1,2 kg, som forskudd på bursdagsgave - hva tror dere? Er denne for lett? |
Den kan sikkert være grei helt i begynnelsen men vil tro at du ganske fort vil føle at du trenger en tyngre ring. Kan du ikke bare låne den en stund til pengeboka tillater innkjøp av ring ? :)
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:38. |